Wat vervelend voor je joh! Maar als je je daardoor beter gaat voelen.. Er wordt wel goed voor je gezorgd in een ziekenhuis, moet je het er maar even van nemen zover als dat kan! Maar hoeft dus misschien niet? Ligt aan de bloeduitslag? Wel fijn dat het met je kindje goed gaat, leuk he om je hummeltje zo te zien!
@Meeting ik denk dat mamanorah gelijk heeft zon beurs is misschien te druk om met zijn allen heen te gaan krijgen we nog niet de kans rustig te kletsen enz @twins meid ik weet hoe je je voelt toen ik 6 weken was had ik dat ook ik heb toen ook 5 dagen in het ziekenhuis gelegen maar geloof me je knapt er zo goed van op ik wou het toen oook niet maar ben blij dat ik geweest ben het heeft me echt goed gedaan! Hoop dat het snel wat beter gaat heeft er trouwens iemand nog iets van dwazie gehoord valt me op dat ze al hele tijd niet meer geweest is wat ik raar vind was toch altijd trouwe bezoekster hier
@Dotje1986 natuurlijk vergeet ik jou niet! nu wel ervoor zorgen dat je ook 8 okt de 20 weken echo hebt!
@Vivian, inderdaad............dwazie. Heb net even opgezocht, ze heeft voor het laatst hier geschreven op 4 aug. Ook in andere topics heeft ze daarna niet meer geschreven. Hoop dat alles goed is met haar.
@Supermummy, Sizzel en Dotje Helemaal gelijk op. Nou Dotje, dan weet je wanneer je je afspraak voor de 20 weken echo moet maken. 8 oktober is DE dag. @Amma, dat is echt duur. Dan kun je beter je eigen potje met geld maken als reservering voor tijdens je verlof. @Kikkert, niet leuk die pijn. Hopelijk is het snel over. @Meeting, ik woon wel een beetje centraal (alhouwel regio Utrecht centraler zou zijn), maar mijn huis is niet met het openbaar vervoer te bereiken. Ongeveer 20 min. lopen vanaf het station. Ik heb een echo bureau uitgezocht hier in de buurt. Vanavond ga ik ze eens bellen, kijken of ze nog plek hebben ergens tussen 13-15 september. Voordeel van deze is dat ze erg lange echo's maakt (45min tot een uur). Leuk leuk leuk, ik heb er zin in. Ik ben ook benieuwd hoe het met Dwazie gaat. Lang niets van gehoord. Nou ik ga even rusten! Tot later...
Laatste keer online was voor Dwazie op 9 aug. Ik heb haar express geen pb'tje gestuurd omdat ik toch dacht dat ze hier wel mee zou blijven kletsen. Hopelijk is alles goed met haar.
Is wel erg toevallig.. dat 4 van de dagelijkse forummers allemaal op dezelfde dag zijn uitgerekend.. Sorry voor de dames die zich benadeeld voelen..
Als ik hoofdpijn heb gebruik ik altijd deze strips. Die kun je ook voor je nek gebruiken en je hebt ze ook in strips voor kids. http://www.drogisterij.net/index.php?menuopen=&mode=produktinfo&artnr=163772 Ik heb zelf migraine, maar gelukkig ben ik tot nu aanvalsvrij. Gelukkig maar want ik mag die medicijnen nu niet gebruiken, zelfs geen paracetamol. Ze zeggen dat demigraine ook kan verdwijnen door de zwangerschap. Ik mag het hopen... Liefs Angel
ja raar he het is niets voor dwazie om zich zolang niet te laten horen ik hoop dat alles goed gaat met haar ik dacht er opeens aan toen twins over het ziekenhuis begon omdat dwazie en ik ongeveer tegelijk ook in het ziekenhuis lagen
ik heb zelf ook last van migraine maar ik moet zeggen sinds ik zwanger ben heb ik 2 of 3 keer flinke hoofdpijn gehad maar dat was geen migraine. ik hoop ook dat dat over is na de zwangerschap. hoezo mag jij geen paracetamol gebruiken als ik vragen mag?
trouwens rondom utrecht lijkt me inderdaad een vrij centraal punt om een meeting te doen we kunnen ook gezellig ergens lunchen ofzo ben benieuwd wat jullie er allemaal van vinden dan maken we veel fotos en als het geslaagd is nog een meeting met de kids erbij, mijn zus heeft dat vaker gedaan met de dames van zwangerschapsgym en ik weet van haar dat dat hele leuke dagen waren hoop dat er veel mee willen doen
ik ga ook na de 9maandenbeurs met een vriendin en heb er nu al zin in. een meeting is inderdaad heel erg leuk meiden. daar ben ik ook wel voor in hoor. verder moet ik maandag weer na de vk toe.
Ja flinke hoofdpijn heb ik ook gehad tijdens de zwangerschap, maar dat liever dan migraine. Ik had het tegen de verloskunde gezegd dat ik hoofdpijn had en paracetamol wilde pakken, maar ik las in de bijsluiter dat het niet goed is zeg maar. Dus ik vroeg haar raad, wat ik dan kon nemen als je bv hoofdpijn hebt. Toen zei ze: niets, je kunt beter 2 glazen water nemen en gaan rusten, want voor de baby is paracetamol niet goed, omdat de baby nog in de ontwikkelingsfase is met de belangrijke organen enzo. Liefs Angel
a zo...ik heb wel een paar keer een paracetamol moeten pakken. maar ik probeer er natuurlijk geen te pakken.
Ik ook hoor.. Maar dat is alleen als ik ondragelijke tandpijn heb (en dat gebeurt weleens).. Zelfs voor hoofdpijn pak ik niets..
Hoi Even over de paracetamol, dat is dus het enige dat je WEL mag gebruiken tijdens de zwangerschap. Ik heb dit nagevraagd bij de ha en vk maar kan geen kwaad. Ik weet zo even niet of het ook in de bijsluiter erbij staat maar dat denk ik wel. Hebben jullie al dingen geregeld voor de opvang? Ik weet niet of ik zal bellen of even langs zal gaan om meteen even tekijken wat mij het meeste aanstaat. verder vandaag bijna 2 keer flauwgevallen, niet fijn dus even in de gaten houden. Zit nu aan de zoute chips, dat is dan wel weer lekker! groetjesss