@sjaantje ja daar zit wat in we moeten gewoon genieten van alles wat ons nog te wachten staat he en niet van die roze wolk afvallen haha je bent niet de enige hoor die haar mond niet kan houden ik heb het ook al paar collegas verteld maar het viel ook op zo moe ben ik
meiden die naar ben gaan weltrusten slaap lekker! en ik ga ook zo naar bed! ben lekker morgen vrij dus lekker relax dagje!
Heel veel sterkte Nathalie! Hoe was je nacht? Heb je nog meer bloed verloren? Ik las dat je geen stolsels had, is dat zo gebleven? Geen stolsels is geloof ik wel een goed teken. Maar goed, het is allemaal maar giswerk, ik hoop dat je gauw meer zekerheid hebt over wat dit bloeden is en of het met je kindje nog goed is! Ik denk aan je! Veel liefs Amma
Ik heb wel redelijk geslapen,toen ik vanmorgen opstond een half verbandje met bloed,geen stolsels. Ja die onzekerheid word je niet goed van Kan over 15 minuten de VK bellen
goedemorgen dames.... @ nathalie.. meid hoop dat je snel bij de VK terecht kan en dat je dan wat duidleijkheid heb.. heel veel sterkte' knuffel
He meiden, ik mag me hier ook aanmelden! Als het goed is ben ik 22 februari uitgerekend, dus nog maar heel kort zwanger. Vanmorgen had ik een licht positieve test, dus het moet gewoon wel waar zijn, hihihi. Dit is mijn derde zwangerschap, wij hebben een dochter van 2 en ik heb in april een miskraam gehad. Na 't weekend ga ik de VK bellen voor een afspraak. Ik vind het nu nog een beetje knullig om te zeggen: ja ik ben 3,5 week zwanger... Ik hoop dat ik eerder langs mag komen voor een echo ivm de eerdere miskraam. @Nathalie, veel sterkte. Ik duim voor je dat het allemaal goed gaat.
welkom meid! geniet van je zwangerschap ! ik denk dat je wel eerder mag voor echo ! vooral na mk meestal heb zelf april ook mk gehad
Hallo meiden, Hier nog een februari mamma, als het goed is, ben 14 februari uitgerekend. De uitgerekende datum is op basis van eigen berekeningen natuurlijk. Heb mijn eerste afspraak bij de VK op 11 juli, spannend. Het is helaas alleen een intake gesprek en nog geen echo. Ik hoop dat er daarna vrij snel een echo gemaakt kan worden want ik ben bij ieder krampje en vaag gevoel zo bang dat het misgaat. Aan de andere kant al zo druk met fantaseren en plannen maken. Nou meiden, heel veel succes allemaal met de zwangerschap en hoop nog veel van jullie ervaringen en verhalen te mogen genieten. Liefs Esther
En even voor natalie, meis, ik hoop dat alles goed is met jou en je ongeboren kindje, ik duim voor je...
Joma, ik zie dat jij 25 juni al mag? Dan ben je bijna 7 weken of niet? Lijkt me een mooie tijd om een echo te krijgen, dan kun je tenminste het hartje zien kloppen. Ik denk dat het bij mij afhangt welke assistente ik aan de lijn krijg. Bij de VK praktijk hier werken er 3 en de één is wat aardiger dan de ander. Ik ga er gewoon om vragen. "Nee" heb je, "Ja" kun je krijgen zeggen ze toch altijd? Welkom Amsy!