Beter om het niet meer te doen dan. Kan je beter zon Be Cool strip pakken als je hoofdpijn hebt. Je kan het een beetje vergelijken met tijgerbalsem op een pleister, maar als je die strip op je hoofd plakt dan wordt het gelijk heel koel. Echt ideaal vind ik. Je kan ze kopen bij drogist en apotheek. liefs Angel
die heb ik ook al eens gehad maar helaas die helpen bij mij niet. @anette1 even over dat bijnaflauwvallen, pak een een half kopje warm water met 3 suikerklotjes, wacht tot die opgelost zijn in het water. dit helpt echt ik heb ook wel een sterretje voor mijn ogen en dan pak ik dat en het helpt best goed.
@lianda ga jij naar de 9 maanden beurs? Ik wou wel gaan maar hij is 13 februari geloof tot de 19 en ik ben de 13e uitgeteld dus ik ga het zeker niet redden denk jij dat het je wel gaat lukken dan?
In mijn bijsluiter van de paracetamol van de Apotheek staat: "Bij zwangerschap of borstvoeding. Over het gebruik van paracetamol in de zwangerschap bij de mens bestaan onvoldoende gegevens om de mogelijke schadelijkheid te beoordelen. Paracetamol wordt uitgescheiden met de moedermelk, maar bij gebruikelijke doses is tot nu toe geen schadelijke invloed op het kind gevonden. Bij zwangerschap en gedurende de periode van borstvoeding uitsluitend gebruiken op advies van de arts. " En mijn VK zegt van niet? dus dan weet ik het ook niet meer. Ik neem het gewoon niet. Ken het zeker geen kwaad. Liefs Angel
@Kikkert: Oh jammer, bij mij werkt het wel goed. @Anette: Ja of dubbelzoute dropjes nemen. Liefs Angel
ik ga maar weer eens opruimen...je blijft hier namelijk bezig met poetsen (bouwterein) voor de flat, er ligt alleen maar modder en water ik ga denk ik zometeen eens de gemeente bellen dat ze het maar komen opruimen ik word er echt niet goed van!
Oh das minder jah. Zo blijf je bezig. @Dames met een Angelsound. Ik zag een site van Angelsound met allemaal tips. http://www.babydoppler.nl/pag%202.html Zit zelf nu toch te twijfelen of ik er toch een zou gaan halen. Wilde het eerst niet maar net wat iemand eerder zei: ik zou hem daarna ook kennen verkopen op MP ofzo. Waar hebben jullie hem gehaald, want ik zag dat hij op kijkshop.nl niet bestelbaar is? Liefs Angel
Ik heb dat o.a. gezegd, net zoals MamaNorah.. Ik wilde 'm eerst ook niet halen, omdat ik 'm vrij prijzig vond, maar Mamanorah zei toen dat ze 'm ging verkopen via marktplaats na haar zwangerschap en toen d8 ik.. goed idee.. En heb zaterdag een kleine bloeding gehad, dus het is voor mij ook een geruststelling als ik dan toch het hartje vind. Je kunt 'm ook kopen bij wehkamp en makro geloof ik.. Heb ik op de site van angelsounds gelezen..
Ja dat had ik ook gezien, heb hem maar gelijk besteld. Als ik het dan toch niks vind stuur ik hem gewoon terug. Maaarrr, aan jullie reactie's te zien zal ik hem vast en zeker niet terug gaan sturen Alles goed nu weer met je Dotje? Liefs Angel
Ja het gaat weer helemaal goed.. Maar ben enorm van geschrokken.. Was wel heel erg blij dat mijn vriend thuis was en dat ie me voor het weekend gerust kon stellen.. Maar de twijfel sloeg toch toe (ondanks de angelsound) en ben 's maandags naar de vk geweest. En ze konden iig gelijk het hartje vinden. Onze beeb zwom er zelfs naar toe alsof ie wou zeggen.. Mama, hier ben ik maak je niet zo druk! Maar het kon vaker voorkomen en kan niets ernstig zijn (kan ook bij jullie gebeuren dmv sex. Was bij mij niet het geval dus daarom de twijfel). Bij twijfel mag ik gelijk weer terug komen.
nee hoor die is in utrecht en is begin november dus dan moet het nog makkelijk kunnen. of is dit nu de jonge geziinnen beurs?
@lianda in november is de jonge gezinnenbeurs in utrecht de 9maanden beurs is in februari en die is in amsterdam
Goedemiddag allemaal, Jullie hebben weer goed jullie best gedaan vandaag. Pffff...wat moest ik veel bijlezen. @Twins: Heb je al nieuws over de bloeduitslag? @Lianda: Gefeliciteerd! Hoe heet de nieuwe spruit? Het lijkt me leuk om een keer wat af te spreken met z'n allen! Kus krista
hey allemaal, net met de gyn gebeld en mijn bloed is ok. Toch opgelucht hoor Alle waarden zijn goed en alles werkt goed, dus een opname is voorlopig niet nodig. Ze zij wel dat ik absoluut aan mijn limiet zit (7 kilo kwijt). Als ik nu nog afval of opnieuw begin zwaar over te geven dan moet ik onmiddellijk terug bij haar komen en dan zou ze opnieuw een opname overwegen. Maar ben eigenlijk opgelucht dat het nu niet is. Voel mij sinds een uurtje of 3 ook weeer wat beter. Bedankt voor het meevoelen!
Het lijkt me erg leuk om elkaar een keer te gaan ontmoeten. Moeten we alleen nog een geschikte plek zien te vinden. De jong gezinnen beurs ga ik ook heen, maar het lijkt mij ook geen goed idee om daar af te spreken. Ik zal eens nadenken over een plek.
@Twins, dat is fijn voor je dat je waarden goed waren! En nu maar gewoon heel goed voor jezelf zorgen zodat je aansterkt en ik hoop dat je je gauw fitter voelt! Liefs Amma
hey zo hier ook weer werkdagje gehad! @Twins meid gelukkig was je bloed goed! en meid nu alleen maar alles binnen houden he en aankomen! @angelineZ ja leuk hoor zo angelsound! En wat gaan we doen en waar en wanneer de ontmoeting? meiden met de angelsound hoe vaak luisteren jullie?
@joma: iedere avond voor het slapen gaan, even een paar minuutjes Dan hoor ik hem het best, en ik slaap met een gerust hart!
Ja meiden.. waar gaan we afspreken en wat gaan we doen? Misschien leuk om ergens koffie te drinken en wat bij te kletsen.. dat doen we hier toch nog niet genoeg! haha... Is er eigenlijk iemand die het misschien bij haar thuis zou willen doen..? Zo niet dan gaan we op zoek naar een andere plek! Het lijkt me wel leuk om het rond de 25 weken of zo te doen! Wat vinden jullie?