Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik kom net terug uit het ziekenhuis. Ik had best flinke buikpijn en werd ongerust. Ik ben momenteel natuurlijk overbezorgd. We mochten komen en de gyn die we maandag hadden had dienst. Hij heeft de kindjes bekeken en ze lagen allebei flink te bewegen. We hebben ook voor het eerst de hartjes gehoord, bijzonder hoor. Helemaal omdat we weten dat 1 hartje straks niet meer zal kloppen.

Hij heeft ons nogmaals op ons hart gedrukt dat het andere kindje geen gevaar loopt. Hij/zij heeft veel ruimte en doet het hardstikke goed. Het zieke beebje had nog vruchtwater en dat hadden we niet verwacht. Het was niet veel meer.

Mijn urine is nagekeken en bleek goed dus we mochten gerustgesteld huiswaarts. Ik heb waarschijnlijk flink last van mijn banden, vandaar de pijn.

Over de meeting moet ik nadenken. Momenteel moet ik even niet denken aan 'gezellig doen' eigenlijk. Maar dat kan heel goed bijtrekken. Ik zal er in ieder geval over nadenken.

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fijn dat je ff langs ben gegaan!en dat alles goed is en ja kan me voorstellen dat je straks maar 1 overleefd kindje hebt met hartje terwijl je er 2 gehoord hebt ,en heel fijn dat de gyn nog een keer heeft gezegd dat je andere kindje helemaal geen gevaar loopt! komt allemaal goed en ja probeer wel te genieten meid ! ik weet he is makkelijk gezegd ieder geval nogmaalls dikke knufffffffffff

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @joma prima idee lijkt me gezellig
    @dees meid wat zal dat een dubbelgevoel zijn geweest zeg hoop dat je je snel beter voelt dikke knuffel

Heeft er iemand al een uitzetlijst gekregen waar op staat wat je allemaal nodig hebt in het begin?

4. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ik sluit me daarbij aan, ik wacht ook even af.

Ben trouwens druk namen aan het zoeken voor als het een jongen is. Voor een meisje hebben we al een naam, daar waren we snel over uit. Zelfs de doopnamen. Maar voor een jongen ken ik echt geen namen vinden die me mannetje ook leuk vind.
    Gelukkig heb ik nog een klein maandje of 6 hahaha, maar als iemand ideeen heeft?

Liefs Angel

5. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Hallo :D

@Dees, wat goed dat je bij de gyn terecht kon. Ik kan heel goed begrijpen dat je nu extra onzeker bent. Fijn dat je beide hartjes gehoord hebt. Krijg je nu ook vaker extra controles?

@Meeting, woont er niemand rond Utrecht of zo? 't Mag ook bij mij, maar dan zitten we weer met het openbaar vervoer probleem.

@Angelsound, ik luister elke avond even, voor 't slapen gaan. Eén keer heeft het bijna 5 minuten geduurd voor ik het gevonde had, maar volgens mij gaat het steeds sneller. Ik weet nu waar ik moet zoeken. Voorlopig ben ik steeds linksdragend, hahahaha.

@Uitzetlijst, ik kreeg een tijdschrift van Jonge gezinnen: Zwanger en zo en daarin stond een vrij bruikbare lijst. Maar je kunt ze ook op internet vinden, bijv bij de prenatal.

@Namen, wij hebben wel een jongesnaam en ik heb zelf een aantal ideetjes voor meisjesnamen.

Ik heb een afspraak gemaakt voor een pretecho :D :D :D :D
    Op 15 september (m'n trouwdag) om 10.00 uur. Ik ben dan 17w1d dus hopelijk kunnen we dan het geslacht zien. :D

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Bij mij thuis zou het ook mogen, (20 min. onder Rotterdam) Maar het is gewoon niet handig. Misschien een klein dorpje rond utrecht. In Utrecht zelf is duur parkeren en moeilijk zoeken. Is makkelijk te vinden als we in een restaurant of lunchroom afpreken. Het lijkt me heel erg leuk om jullie allemaal te zien. Maar niet te vroeg, want daarna zijn we niet meer anoniem... Haha dat vind ik nou juist zo heerlijk aan dit forum.

Ow, er zijn er natuurlijk ook bij die met openbaar vervoer komen. Daar moet ook rekening mee gehouden worden.
    Pffft wel een geregel hoor, maar laten we wel doorzetten. Heb er nu al zin in!

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    weet er toevallig iemand een leuke site waar ik voor geboorte kaartjes kan kijken we willen er graag een met een schaap erop maar word volgens mij moeilijker dan gedacht

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hahaha ook met 17 weken en 1 dag een pretecho! ik ook :) toevallig doe je ook 2D?

en de beeb hier middendragend! :)

9. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    He wat leuk, gaan we samen naar de pretecho, alleen ik mag pas om 13 uur. Ik ben dan 17w2d en hoop dat we het dan ook al te weten kunnen komen.

Liefs Angel

10. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    :D Joma, ja ook 2D, ik doe nog 3D rond de 25 weken. Scheelt toch weer 25 euro. :(

Leuk al die pret echo's! September = pretecho maand. :D

geboortekaartjes.pagina.nl ?

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Maandag ga ik vragen of we vanaf nu elke week mogen komen. Ik moest eerder elke 2 weken maar volgens mij ga ik dat niet redden nu. Ik ben veel te onzeker.

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    www.poobies.com vind ik heel leuk. Heel divers en helemaal zelf samen te stellen. Maar of ze een schaap hebben...?

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goed gewoon eisen meid!

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja he vindt wel superspannend! :)

15. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Dees, dat kan ik me voorstellen. Goed dat je dat gaat vragen.

Ik ga TV kijken. Manlief wil achter de computer. Marktplaats. :evil:

16. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik zie dat ik bijna 600 berichtjes heb. :D En joma nu 1800. :({|=

17. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    http://www.4cards.nl/geboortekaartjes_schaap002a.htm
    http://www.geboortekaartjes.nu/default.aspx?nr=22&Col=394
    http://www.geboortekaartjes.nu/default.aspx?nr=22&Col=303
    http://www.geboortekaartjes.nu/default.aspx?nr=22&Col=392
    http://www.geboortekaartjes.nu/default.aspx?nr=22&Col=392

Keuze genoeg hoor :)

Liefs Angel

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja wat veel he :)

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @angelinaz thanks ik vind dat tshirtje heel bijzonder maar ook jamer genoeg heel prijzig ;)

20. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Kom ik aan met mijn 116, ahum 117 nu hahaha :)

Deel Deze Pagina