Goedemorgen allemaal Hier lekker uitgeslapen. Voel me best goed vandaag. Gelukkig maar. Vanavond werken. @Dees: Wij hebben 2 katten. En 1 kat kruip altijd overal in en op. Dus ik denk zodra wij de wieg en het bedje hebben staan zal ze er heerlijk in gaan liggen. Ik weet niet hoe ik het op moet gaan lossen, want als ons kindje er is wil ik niet dat ze er bij gaat liggen. @ suppermummy: Parijs vind ik een geweldig idee... Ik wil ook wel naar Barcelona komen hoor! Gezellig met z'n allen in het vliegtuig. @ Kikkert: Het is idd erg vervelend als (vreemende) mensen steeds aan je buik komen. Zelfs mensen die het dan via via hebben gehoord. Vind het niet bij idereen leuk. Blijf er af, is mijn buik, mijn kind en ik ken je amper! haha misschien wel herkenbaar hier. Voor de meeting: Misschien ook een idee om voor de meiden die geen rijbewijs hebben. Bij de meeste carpoolplekken is openbaarvervoer. Mij maakt het namelijk niet uit waar we afspreken. Ik heb een auto, maar kan dan bijvoorbeeld wel wat meiden oppikken bij een carpool. Gr Boney
@Supermummy! Fantastisch, Parijs vind ik een briljante centrale plek! @Over de pijn in mijn schaambot: net belde een goede vriendin en moeder van 3 kindjes die vertelde dat ze regelmatig met haar hand in haar kruis heeft gelopen omdat ze dacht dat haar schaambot uit elkaar viel (zo voelt het) maar dat het gewoon de eerste verwekingsverschijnselen zijn en het ook weer weg kan trekken. Zegt niks over bekkenklachten oid. Dus.......ben wel gerustgesteld want schrok nogal, vooral toen ik vanochtend amper mijn kleren aan kon trekken... Bedankt Suppermummy, Twins, Lin1984 en Maja82 voor jullie lieve berichtjes. Ik ga gewoon hopen dat het wegtrekt en niet betekend dat ik me de rest van de zwangerschap als een bejaarde voel. Liefs en tot later Amma
Hallo meiden, Succes voor iedereen die vandaag voor echo gaat of naar vk gaat! Zo gisteren zijn we effe bij babydump wezen kijken voor babykamer en kinderwagen. van kamertje effe precieze maten opgeschreven zodat we konden kijken of t wel allemaal paste. de commode komt nl achter een deur te staan dus wel handig om effe goed te kijken of t past. Gelukkig bleek t uiteindelijk toen we thuis waren en keken te passen. Dus waarschijnlijk gaan we t volgende week bestellen. Levertijd is 10 weken dus dat valt mee he. Mbt kinderwagen. Ben helemaal weg van de X-adventure Pulse en dan de blauwe kleur. Super wagen, rijd licht, wielen zijn er makkelijk af te halen, inklappen gaat makkelijk, reiswieg is lekker groot en kan makkelijk eraf, buggyzitje kan er makkelijk op en kan je naar je toe of van je af draaien. We twijfelen alleen nog een beetje omdat een nadeel van de wagen is dat hij vooraan 2 kleine wieltjes heeft ipv 1 grotere luchtband en dus niet geschikt om mee te wandelen in t bos. Dus we weten nu niet wat we moeten doen. Volgens mij zijn er zowieso niet zoveel wagens die wel zo'n luchtband voor hebben toch? Moeilijk dus.....verder lijkt de wagen echt ideaal! heb meteen babydoos meegenomen van babydump. voelde heel licht aan dus ik dacht zullen wel vooral folders inzitten maar bleek toch mee te vallen. Er zit dit in: 3 plastic lepeltjes 3 plastic tuitbekertjes een roze plat doosje (geen idee waar dat voor dient..) een slabbertje met reclame erop van een of t ander sticker baby aan boord voor op de auto. alleen jammer dat er adres website babydump opstaat.. een bebe jou flesje een wit rompertje en een waardebon om voor 5 euro positie of babykleding uit te zoeken. toch best leuk he. jammer trouwens wel dat de acties dat je gratis box,babyfoon krijgt bij aankoop kinderwagen en gratis autostoel of korting op autostoel bij aankoop kinderkamer maar tot morgen duurt. Dat is wel minder...maar ja...wellicht komt er weer een nieuwe actie. Zo ik ga eens lunchen...misschien tot laters! Groetjes, Baby4me
Goedemiddag! @Joma, ik eet eigenlijk helemaal niet zoveel fruit. Ik zou veel meer moeten eten. @Dees, wat leuk dat je moeder de wieg in orde gaat maken. Hij wordt vast heel mooi! Als ik jou was zou ik ook niet meteen te veel gaan werken hoor. Leuk zoveel huisdieren! Wij hebben een "deeltijdhond", mijn ouders hond is hier ongeveer de helft van de tijd. Ik wil wel heel graag weer een kat, maar dat zal moeten wachten totdat we een ander huisje hebben. @Lin, leuk een jongen! Gefeliciteerd. @debora, leuk hoor een familiewieg! Lijkt me heel speciaal. Hopelijk is de gratis babykamer in de stijl die je leuk vindt. @Sjaantje, mooie kinderwagen! Ik heb deze ook, maar dan in rood. Erg mooi zo'n harde bak. En hij rijdt ook lekker. @Kikkert, ik vond dat altijd zoooo irritant als mensen ongevraagd aan m'n buik komen. En als ze het me zouden vragen dan zou ik het liefst gewoon nee zeggen. Ik vind dat maar niets. @Amma, geen fijn gevoel lijkt me dat, die pijn. Hopelijk is het niet iets dat de hele zwangerschap blijft. @Baby4me, dat roze platte doosje is volgens mij voor als je onderweg een kleine reisverpakking van die billendoekjes mee wilt nemen. Dat kun je daar dan in doen. Maar ik zie er het nut niet van in, van dat doosje. Wij zijn vanmorgen al bij de gemeente geweest, en ik heb de zwangerschapsverklaring opgehaald bij de vk. Nu heb ik een beetje rust, want Norah ligt in bed. Ze is heel erg hangerig vandaag. Misschien moeten we dan voor de meeting meer ricthing Arnhem afspreken. Dat is vanuit het westen ook te doen, aen vanuit het noorden ook nog wel. Maar ja, eerst maar eens inventariseren wie er willen komen.
Jeetje mina zeg, wat een lef hebben ze bij het UWV. Ze belden net ter controle over wat er aan de hand is. Na het hele verhaal gaven ze me toch wel gelijk dat ik nu niet werk. Ze blijven controles uitvoeren zeiden ze en zullen regelmatig bellen. Ik ben nu een jaar uit de wao (met een hoop gezeur en gedoe want ik wilde er helemaal niet in) en dan vallen ze me weer lastig. Mijn werkgever heeft toch al doorgegeven wat de reden van mijn ziek zijn is? Dit roept meteen weer een hoop stress op Fijn zeg.
Heey, dat heb ik ook maar gelukkig niet voor al het fruit. Ik eet dus wel veel fruit. Ik ben allergisch voor: appels, peren, kersen, perzik, nectarine, pruimen en nog wat dingen. Gelukkig blijft er genoeg over want ik ben gek op fruit. Ik probeer wel veel verse groenten te eten en regelmatig fruit. De ene dag eet ik bijna een kilo fruit en de andere dag niks of bijna niks.
Aan fruit gelukkig hier geen gebrek. Ik eet min. 2 stuks fruit. Eigenlijk altijd wel gedaan. Maar in de periode dat ik zo moest overgeven was fruit ook 1 van de weinige dingen wat ik lekker vond. Las het van Twins hier ook. Vooral nektarines vind ik heerlijk. Soms een stuk of 4/5 per dag en dan nog mijn sinasappel. Groente schiet er wel eens bij in helaas.
Ik geloof dat ik alleen watermeloen kan eten.... Echt erg! Maar ik moet zeggen dat ik als kind alles heb uitgeprobeert en daarna steeds of ziek was of onder de bulten en de jeuk. Enne dees die instanties he, daar wordt je helemaal gek van! gelukkig dat ze het uiteindelijk dan toch begrijpen. Je moet alleen aan jezelf denken hoor en je kindjes.
Doeg meiden, ik ga werken. Nog ff wat boodschapjes halen. Lekker eten voor vanavond. Tot vanavond en lekker blijven schrijven he...
het uwv is gewoon kl*te geregelt en lef hebben ze idd ze moeten gewoon niet zeiken, ik heb zelf ook al veel problemen met ze gehad. over dat fruit: ik probeer wel wat van fruit te eten maar ook ik heb er een allergie voor ik krijg van sommige soorten fruit jeuk en bultjes in mijn mond vooral op de lippen. maar als je me een kom met aardbeien voor zet dan zijn ze op binnen een uur
dat uwv zijn inderdaad een stelletje zeikerds zeg bah bah. kan me soms zo boos over die lui maken he. een meeting lijkt mij ook leuk en ik kom uit noord-brabant tegen de grens van limburg aan. arnhem is voor mij redelijk centraal. ik wil alle meiden die vandaag na de vk moeten veel plezier. as maandag mogen wij weer. vinden jullie ook dat die 4 wkn best snel gaan steeds? ik kan overigens mijn babydoos bij etos ophalen. moet ik voor een bepalde datum doen. helaas is etos bij mij 2 dorpen verder dus of dat wordt morgen en anders pas maandag. dan zijn we toch in de buurt ivm vk. het weer is hier ook zo zalig al moet ik jammer genoeg ff dweilen en zuigen bah bah. meiden allemaal een fijne dag!
Lijstje voor een evt meeting Joma Sizzel=Venray/Nijmegen Vivian= midden limburg Debora= limburg Amma MissN MamaNorah Maja Lianda=Nijmegen/arnhem Kikkert= zuid Limburg Als iedereen nu eens even doorgeeft waar ze wonen / of bij welke grote plaats die in de buurt ligt. Dan kunnen we eens gaan kijken wat we gaan doen!
Lijstje voor een evt meeting Joma Sizzel=Venray/Nijmegen Vivian kikkert=maastricht Debora Amma MissN MamaNorah Maja Lianda=Nijmegen/arnhem Als iedereen nu eens even doorgeeft waar ze wonen / of bij welke grote plaats die in de buurt ligt. Dan kunnen we eens gaan kijken wat we gaan doen! ik heb mezelf er ook bijgezet.
Lijstje voor een evt meeting Joma Sizzel=Venray/Nijmegen Vivian= midden limburg Debora= maastricht Amma MissN MamaNorah Maja Lianda=Nijmegen/arnhem Kikkert= maastricht Als iedereen nu eens even doorgeeft waar ze wonen / of bij welke grote plaats die in de buurt ligt. Dan kunnen we eens gaan kijken wat we gaan doen! sizzel sorry volgens mij zijn wij beiden bezig eraan
Lijstje voor een evt meeting Joma= Ouderkerk a/d ijssel / Rotterdam Sizzel=Venray/Nijmegen Vivian= midden limburg Debora= maastricht Amma= MissN= MamaNorah= Maja= Lianda=Nijmegen/arnhem Kikkert= maastricht boney=Rotterdam Twins=Gent Sjaantje=Dordrecht Als iedereen nu eens even doorgeeft waar ze wonen / of bij welke grote plaats die in de buurt ligt. Dan kunnen we eens gaan kijken wat we gaan doen! sizzel sorry volgens mij zijn wij beiden bezig eraan hahaha...maakt niet uit! Heb even nog wat plaaten opgezocht!
Nijmegen lijkt mij redelijk centraal. Veel Limburgers, maar ook mensen uit Rotterdam. Anders mss Den Bosch of Eindhoven? Eindhoven vind ik persoonlijk niet zo gezellig. Maar is maar een idee.