Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb je gewoon op de lijst gezet en als het zover is dan kijken we gewoon je bent er nog snel afgehaalt ;)

2. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    hallo meiden, ik woon in Noord Brabant.

Liefs
    Amma

3. Lin1984

Lin1984 Lid

5 jul 2007
    50
    0
    0
    Almere
    Hoi meiden,

Ik vind het heel leuk dat jullie een meeting proberen te plannen maar ik ben niet van de partij, ik vind het heel leuk om iedereen hier te spreken maar ik heb eerlijk gezegd niet echt die behoefte om elkaar ook in het echt te zien, ieder zijn mening natuurlijk en dat jullie het doen vind ik heel leuk alleen ik merk aan mezelf dat ik dat niet echt nodig vind..
    Ik hoop dat jullie dat begrijpen en dat ik nog wel steeds bij de groep hoor.. ;)

4. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    hmm even over dat fruit eten... heb zojuist een gezonde vreetbui gehad... een hele meloen gegeten! (geen watermeloen hoorhaha)

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ooh en eventueel kunnen er ook mensen met mij meerijden.

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Lijstje voor een evt meeting

Joma= Ouderkerk a/d ijssel / Rotterdam
    Sizzel=Venray/Nijmegen
    Vivian= midden limburg
    Debora= maastricht
    Amma= noordbrabant
    MissN= Hengelo(overijssel)
    MamaNorah= Deventer
    Lianda=Brabant/grens Limburg
    Kikkert= maastricht
    boney=Rotterdam
    dotje1986= oosterhout(noordbrabant)
    naatje070= den haag
    dees68=Ravels(Belgie)
    Twins=Gent
    Sjaantje=Dordrecht

:idea: Als iedereen nu eens even doorgeeft waar ze wonen / of bij welke grote plaats die in de buurt ligt. Dan kunnen we eens gaan kijken wat we gaan doen!

:idea: amma je staat erbij!
    :idea: dees je staat er ook bij.

7. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    In welke omgeving woon je dan? (hoezo nieuwsgierig.. hahah)

8. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Sjaantje, heb gisteren de Pulse in de praktijk getest en moet zeggen dat hij best soepel rijdt. Lijkt me echt een fijne wagen. Idd het mandje is niet zo groot maar dat probleem is bij meerdere wagens zoals Quinny ook. Je kunt wel nog altijd bij de Hema ofzo een boodschappennetje kopen om aan de duwstang te hangen.
    Het enige twijfel over de Pulse vinden wij dat de voorwieltjes zo klein zijn. Bij babydump zeiden ze dat je met die wagen dus niet door t bos kunt lopen. En dat lijkt ons toch wel fijn om af en toe lekker door t bos te wandelen.... Heb verder eigenlijk geen andere wagen die ik zo geweldig vind als de Pulse dus wordt nog moeilijk. *Zucht*

9. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ik heb eigenlijk een beetje dezelfde mening erover. Ik blijf liever beetje anoniem. ;)

10. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    27/8 Mom2bofnie afspraak gyn/vk?
    27/8 Wen26 afspraak vk
    27/8 Lianda 3e vk bezoek 10.00
    27/8 Supermummy triple test
    27/8 kikkert afspraak vk

Succes alvast!

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Even een vraagje: ben solicitaiebrieven aan het schrijven. Zou ik vermelden dat ik zwanger ben? Is mss niet slim, maar ja ze komen er toch wel achter, en als ze me dan niet uitnodigen voor een gesprek, weet ik meteen waar ik aan toe ben. Scheelt weer zenuwen bij ieder gesprek. Maar van de andere kant, maak dan mss helemaal nergens kans...

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik zou het niet doen, ik ben ook bezig met solliciteren en ik schrijf het er bewust niet bij. omdat de kans groot is dat ze je niet uitnodigen op gesprek.

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja je hebt gelijk, denk ik. Vind dat zo moeilijk he. Net alsof je niks meer kan als je zwanger bent... Nu loop ik wel een beetje de kantjes eraf op m'n werk, sinds ik zwanger ben. Maar das meer omdat het gewoon echt niet leuk is daar! Dus met een nieuwe baan ben ik meer gemotiveerd!

14. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    @ baby4me... o lastig he als er eenmaal een in je hoofd hebt! Dat heb ik ook!
    Ja die kleine wieltjes... volgens mij nog wel stevig voor af en toe een keer een 'ruigere' wandeling. Wij gaan niet zo vaak dus voor die 3 keer per jaar kon het wel volgens de winkel-man... Maar ja het ligt er dus aan hoe vaak je denkt te gaan

@ Debora, ik zou het niet al in de brief zetten hoor, ze zien t wel als je komt en dan kun je jezelf wel 'presenteren' tijdens eengesprek. anders nodigen ze je misschien niet eens uit.

15. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ik zou t ook zeker niet erbij zetten. las gisteren nog ergens een artikel dat je zelfs bij sollicitatiegesprek niet hoeft te zeggen dat je zwanger bent.

16. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ja dat is ook t lastige...van te voren weet je niet goed hoe vaak je in t bos gaat komen. denk dat de opa's en oma's daar ook wel vaak zullen komen met de kleine. maar ja welke wagen pakken we anders...vond dit net zo'n ideale wagen en ook de kleur vind ik erg mooi..

17. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0

Hahaha, dat zou wel wat zijn he Parijs. Misschien Disney als de beebjes wat groter zijn? :p

18. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Heej dames, heb ff gezocht voor jullie en vond dit op de site van de commissie gelijke behandeling.
    http://www.cgb.nl/faq.php#faq_11
    En ik vond nog een site, waar je/jullie misschien wel wat aan hebben.

http://www.carrieretijger.nl/carriere/solliciteren/uitdagingen/vertellen-verzwijgen

Liefs Angel

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    in wat voor sector zoek je werk als ik vragen mag?

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ga nog snel even opruimen voordat het mannetje komt. en na het eten nog ff citroenen halen in de winkel want volgens mij heb ik een beginnende blaasontsteking (ik ben daar erg vatbaar voor) al moet ik zeggen dat ik er tot nu toe nog geen heb gehad hihi liefs kikkert

Deel Deze Pagina