@ Baby4me en Lin1984 : tuurlijk horen jullie er nog bij! Waarom niet! ik kan het me ook heel goed voorstellen als je niet wil komen hoor! Die anonimiteit is ook wel leuk he! hihi.. @Lianda : wij kunnen misschien ook wel samen rijden dan? Wie weet! haha.. @Amma.. wie weet kun jij ook mee..hihi.. Ligt eraan waar je woont in Noord-Brabant.. of bij welke grote stad! @Debora : ik zou het ook niet in de brief zetten hoor meid. Grote kans dat ze je niet uitnodigen alleen al omdat ze wetem dat je zwanger bent! @Baby4me en Sjaantje.. gelukkig heb ik al een kinderwagen. Ooit gekregen, zo'n 4 jaar geleden. Een Quinny Y2K. Hardstikke leuke wagen... hoef ik daar gelukkig niet meer over te beslissen!
hoi meiden, veel plezier bij een eventuele meeting. Op dit moment heb ik de behoefde ook niet om mee te gaan.
@kikkert: Nou ik zoek werk in een kledingzaak, niet omdat ik dat zo leuk vind, maar ik heb ervaring in, en een modeopleiding gehad (geen verkoop). Maar nu zag ik dat Lief www.lieflifestyle.nl een winkel gaat openen in maastricht. En dat vind ik dus weer wel heel leuk!
Heeft iemand hier ook last van haar stuitje en het botje wat naar beneden loopt (ff onsmakelijk richting je bilspleet.. haha) Ik heb er echt veel last van en dan meestal 's middags als ik al een halve dag heb gezeten.
ik ga zometeen even naar de nightcare(ziekenhuis) daar zit de weekend dokter. ik voel me niet echt lekker ik denk blaasontseking maar ik ga toch maar ff lang voor alle zekerheid. ik laat straks wel even weten wat het was liefs kikkert
We moeten voor de meeting natuurlijk wel paar datums prikken ga er niet vanuit dat iedereen altijd kan zo kan ik het weekend voor 27 november absoluut niet want dan heb ik het hele weekend vol met verjaardagen maar dat lijkt me ook geen logische tijd ivm sinterklaas ik heb er wel zin in heb het ook eens met wat chatvrienden gedaan en het was heel gezellig
@Kikkert hopelijk is het nix, en voel je je snel weer beter! @Lin1984 Gefeliciteerd! leuk dat je al weet dat je een jongetje krijgt! En dat je niet de behoefte hebt om te meeten, vind ik helemaal niet raar hoor, ik zelf ben ook niet zo van het real life meeten. @Dotje1986 Nee hier geen last van de bilspleet Ik kan nu ik zwanger ben echt ergens heel erg veel trek in hebben, en dan wil ik ook alleen persé dat eten wat ik op dat moment in mijn hoofd heb. Dus het was deze week al, goulash met rijst, biefstuk met frietjes en salade, lasagne, en gisteren moest het mexicaans zijn . Ben net ook nog speciaal naar een winkeltje gegaan om drop te kopen (is hier in Spanje niet overal te krijgen).
@ Sizzel die is ook leuk ik heb hem even opgegoogled @ De rest, zijn jullie ook al aan het kijken, volgens de man in de winkel moeten we toch eind september op zijn laatst bestellen! @ Dotje, oo daar heb ik ook echt last van, moet niet te veel achter elkaar zitten geloof ik. Ik ga soms maar gewoon vroegnaarbed omdat ik niet meer zitten wil! @ Supermummy, dat herken ik ja, als iets eenmaal in mijn hoofd zit... Best lastig want soms kan het niet, zo had ik in zuidfrankrijjk ineens enorme trek in een broodje kroket, de andere dingen die ik dan eet zijn echt omdat het moet...die smaken dan helemaal niet meer!
Wij gaan morgen een kamertje uitzoeken en bestellen! Leuk! Gaan denk ik naar Tilburg, naar van asten babysuperstore!
goedenavond meiden!ppfff wat hebben jullie weer gekletst! Is er al wat bekend over meeting? @sizzel ons baby kamertje hebben we ook bij superstore besteld alleen in rotterdam daar heet superstore burghout! leuke winkel! goede service! nou hier heel hard gewerkt morgen nog een dagje en dan vakantie !maar morgen wel leuk dagje gaan we modellen doen( hun haar ) voor modeschow morgen!is leuk! nou fijne avond!
naar de nightcare geweest, geen blaasontsteking ook had de dienst doende arts me nog ff na gekeken hij contstateerde een gevoelige blaas. toch de vk gebelt en we konden ff het hartje komen luisteren ter geruststelling om half 11 dus we zijn net terug! en ukkie maakt het goed ik ga nu lekker naar bedje
Lijstje voor een evt meeting Joma= Ouderkerk a/d ijssel / Rotterdam Sizzel=Venray/Nijmegen Vivian= midden limburg Debora= maastricht Amma= noordbrabant MissN= Hengelo(overijssel) MamaNorah= Deventer Lianda=Brabant/grens Limburg Kikkert= maastricht boney=Rotterdam dotje1986= oosterhout(noordbrabant) naatje070= den haag dees68=Ravels(Belgie) Twins=Gent Sjaantje=Dordrecht Boney=Onder Rotterdam Als iedereen nu eens even doorgeeft waar ze wonen / of bij welke grote plaats die in de buurt ligt. Dan kunnen we eens gaan kijken wat we gaan doen! Heb mezelf er ff bijgezet
Tot nu toe is MissN het meest uit de richting. (Sorry... hihi) Dus lijkt me de buurt van Arnhem of Nijmegen nog het best tot nu toe.
Zo, ik was er weer. Lekker gewerkt vandaag. Nu wel een beetje kramp helaas maar ja. Ik zit ook weer aan de pruimen. Heb deze keer maar gelijk 3 kilo gekocht... Haha zal ze niet in 1x opeten hoor... Wij gaan morgen waarschijnlijk ons verdiepen in een kinderwagen. Gaan ergens hier in de buurt ons voor laten lichten. En dan over een paar weken denk ik bestellen. We willen echt wat goeds kopen wat echt naar onze zin is. Wil er best geld aan uitgeven, maar dus geen impulsieve besliissing nemen. Vandaar eerst morgen lekker kijken. Gelukkig dat alles goed was Kikkert. Slaap lekker allemaal. Ik ga nog een paar pruimen eten. Truste Gr Boney
Goedemorgen! Dochterlief was al om 6.30 wakker. En vannacht is ze ook een keer of 2 wakker geweest. Vermoeiend hoor. Er komen kiezen door, en daar heeft ze erg last van. Gisteravond lag ik in bed nog even met de Angelsound te luisteren. Het hartje was binnen 10 seconden gevonden, en beebje was heel actief. Schoppen (denk ik, hihi), omdraaien... En het leuke was dat ik het ook voelde. Als ik me heel erg concentreerde dan voelde ik tegelijk met het geluid een klein kriebeltje. Echt leuk. Later ook zonder de angelsound heb ik het ook nog twee keer gevoeld, maar zxonder het geluid was het toch een stuk moeilijker. @Kikkert, fijn dat alles goed was! @Boney, niet te veel pruimen eten.
bale dat je zo vroeg wakker was maar ach die kiezen doorkomen is ook niet lekkerder !maar als je dan het hartje van je beeb weer hoort maakt ook je ochtend weer goed he!ik toevallig vanmorgen ook geluisterd en zet dat ding erop en ook gelijk het hartje te pakken ik denk dat sochtends makkelijker is had namelijk nog niet sochtends geprobeerd! hihihihihi wel fijn!nou ik ga nu aan het werk!!!!doei doei fijne dag allemaal!!!!
Daar heb ik woensdag de kinderwagen gekocht, wie weet zie je hem staan . Leuke zaak en ze helpen je leuk. En ze zijn erg veel aan het afprijzen. Let wel op want je word daar erg hebberig
Dit is de wieg De bekleding gaat er helemaal af en zal effen worden. Het hemeltje wordt witte voile en de rest wit met een aqua dekentje. Ik heb trouwens ook in mijn hoofd hoe het babykaartje eruit zal zien. In de vorm van een vlinder die in het midden open klapt. Op de voorkant een aquarel met een een baby links en dezelfde baby gespiegeld rechts. Als het uitgeklapt is dan aan de ene kant de naam van het ene kindje en aan de andere kant het andere. Nu nog iemand zoeken die een aquarel kan maken zoals ik het in mijn hoofd heb.