@joma, werk ze vandaag! @Dees, super wieg, en met de nieuwe bekleding wordt hij vast nog mooier! Mooi idee voor het geboortekaartje. Ik heb bij mijn eerste het geboortekaartje laten ontwerpen door www.geboorte-kaartje.nl . Haar stijl van tekenen spreekt mij erg aan, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Mijn vriendin gaat het kaartje waarschijnlijk maken maar dank je voor de tip. Dit is trouwens het idee van de aquarel. Het gaat dan alleen om de baby en om dat kussen. Er omheen wil ik het dan laten vervagen zeg maar.
hallo allemaal! Nog een dagje werken en dan heerlijk uitslapen morgen! Verheug ik me nu al op. Met mijn schaambeen is het wel wat beter, doet niet meer zo'n pijn en ik let gewoon heel goed op wat ik doen en hoe ik zit etc. Weet nu wel dat ik nog heeeeeel lang les kan geven, want heb nu twee dagen alleen verbaal les gegeven en zelf geen enkele houding voorgedaan. Gaat prima. Dus ik kan hoogzwanger ook gewoon lekker lesgeven Leuk hoor al die berichten over wagens en kamers en kaartjes, soms heb ik gewoon het gevoel dat ik achter loop. Heb nog amper iets in huis. Wel een stapel namenboeken van de bieb, heb ik deze week gehaald. Fijne dag allemaal! Liefs Amma
goedemorgen. Was net even op de site van de jonge gezinnebeurs in nov. Ze zoeken nog zwangere modellen voor die week, misschien leuk voor iemand van het febr forum? (zelf ben ik absuluut geen model, ook de maten niet voor ) Wij gaan denk ik het kinderkamertje bij babyplanet bestellen. Wacht nog even tot de 20 weken echo, ben zo benieuwd wat het gaat worden. Nadeel, mannetje wil het geheim houden, ik niet, ga wel mijn best doen, maar of fat lukt. Kan het dus alleen hier op het forum kwijt. haha
jammer dat ze alleen modelen zoeken voor modelshow's te lopen want ik was van mijn 12de tot 16de fotomodel voor een man in maastricht maar modeshow's das niks voor mij hihihi. ik ga bij hem denk ik ook voor een shoot van mijn zwangerebuik.
wat is met de dames aan het hand zeker allemaal aan het winkelen ik zie net dat vanaf 12uur niemand meer een berichtje heeft achter gelaten hihi......
Vervelend voor je dochtertje dat ze zo'n last heeft vd kiezen. Hopelijk gaat t gauw weer wat beter en krijg je weer wat meer bedrust. Wat leuk dat je je beeb al zo goed voelt!
Mooie wieg! Gaat vast super worden met effen stof en ander hemeltje! lekker romantisch ook he! klinkt leuk je idee voor t geboortekaartje. ik heb ook wel een leuk idee...wil een mooie schildering op mn buik laten maken en daar een foto van maken en die gebruiken als voorkant voor t kaartje. Ook best leuk he.
ik heb ook eens een buikfoto in mn album gezet. wat vinden jullie ervan? is toch al een beetje een buikje zichtbaar he.
lijkt me best leuk meedoen met zo'n modeshow maar helaas is utrecht nogal ver weg en ze willen toch liefste mensen die hele week beschikbaar zijn. jammer.
Fijn dat het beter gaat met je schaambeen. En fijn dat je zelf niks hebt hoeven voor te doen met lesgeven. dat is wel handig he. Leuk die namenboeken!
Wat is het hier rustig gebleven vandaag. Wij zijn naar prenatal geweest en heb wat kleren gekocht. Verder lekker niks gedaan. Toeristische route naar huis genomen. Langs de MC geweest. Nu lekker bank hangen. @Amma, Wij zijn ook nog niet echt bezig hoor met dingen kopen. Ik heb ook nog niet veel in huis. We kijken wel veel. Wat we leuk vinden en zo. Is ook nog vroeg hoor. We hebben nog ff. Fijne avond allemaal. Groetjes Boney
Zooo, wat een rust hier! Sjaantje was inderdaad lekker aan het winkelen! @ baby4 me, ik zie een buikje! Leuk hoor! We zijn naar de kidsfactory in breda geweest, die viel me echt een beetje tegen. Ze hadden niet zo veel keus in wagens. Verder waren van de kamertjes de meesten niet echt mijn smaak behalve 1 heeeeeeeeeele (echt hele) dure. In breda nog even de babyplanet en prenatal én ikea gedaan... méééhn ik ben kapot! Wel wat kleertjes gekocht,waardoor ik nog verder op een roze wolk vertoef... Heel lief 'gebreid' jasje bij de prenatal, helemaal unisex. Verder wat rompertjes en truitje+broekje...Maar jeetje zeg... we gaan helemaal blut met die baby, dat heb ik wel door! Verder ook een superleuke maxicosy de 'cameroon en abijan' gezien, Zien er echt afrikaans uit (dat is leuk want mijn man is afrikaans), vooral de cameroon (de groene) maar ik twijfel of ze we 'unisex' genoeg zijn zeg maar... en man wil groen en ik rood... We krijgen een donkerblauwe van iemand 2de hands, dus misschien pimpen we die wel op met alleen een voetenzak van 'Cameroon'. Sorry hoor dat ik hier even zo enthousiast los ga... In mijn omgeving zijn veel mensen op vakantie of met hele andere dingen bezig. Mijn tante heeft een soort onbekende kanker en dat is allemaal erg spannend. Ik vind dat ook erg en betrek me er ook bij maar mijn wereld draait ook wel erg om dat kleine leven in me... Mijn moeder vertelde me gisteren dat ze niet mee kon winkelen omdat haar hoofd er niet naar stond... ik snap het wel maar het deed ineens wel pijn Daar baal ik van, want ik vind mezelf dan ook wel egoistisch... Ach ja, hier kan ik het even kwijt, en dat is wel erg lekker! Mijn man snapt niet echt dat ik het zo erg vind, de schat doet zijn best maar komt ipv met begrip met praktische oplossingen... Zo heel verhaal maar thanx... ik heb even mijn hart gelucht
Zo ff een berichtje van mij, afgelopen druk aan het werk geweest, vannacht en vanmorgen gewerkt, vanmorgen vroeg al naar de markt voor groente en fruit. En toen heb ik even wat slaap ingehaald.... Verder gaat alles wel lekker, heb mijn energie weer gedeeltelijk terug, heb geen pijntjes, alleen af en toe steken in mijn buik. Dit wordt het wiegje wat wij gaan gebruiken. Hier heb ik en mijn zussen in gelegen, en de kinderen van mijn zus, en nu weer mijn kindje. Weet alleen niet of ik de bekleding ga veranderen..... Ben zo blij dat ik angelsounds gekocht heb, zo kan elke dag even luisteren naar hoe ie het maakt, ik vind het zo geinig al die blub geluidjes..........heerlijk Vanavond ga ik lekker niets doen, beetje hangen op de bank, en nu lekker patat met snacks eten Een fijne avond iedereen..........
Zo dat is de andere cosi... er mag maar 1 foto in 1 bericht Leuk hoor, zo'n familie wiegje! de bekleding ziet er wel lekker neutraal uit toch? leuk hoor! Wat je ook kunt doen is een breed lint er nog langs doen aan de zijkant in een kleur die bij je past oid... beetje oppimpen. Ik vind het zo al leuk hoor!
Meiden, meiden ik ben kapot! Hoe ik de dag doorgekomen ben, ik heb geen idee. Vanmorgen van 11 tot 13 geprobeerd te slapen maar het heeft niet geholpen. Ik ga vanavond maar lekker vroeg naar bed. @Dees, mooie stijl van tekening voor het kaartje. @Amma, fijn dat de pijn wat minder wordt. En super dat je nog heel lang kunt doorgaan met lesgeven! @baby4me, mooie buik hoor! Ik vind hem al goed zichtbaar. @Sjaantje, ik vind die rode (nog) mooier dan die groene! Ik ben zelf helemaal van 't rood: rode kinderwagen, rode kinderstoel, rode maxicosi, rode box.... Ik vind dat je ondanks de nare dingen in je familie, toch best ook wat aandacht voor jou en je kleine mag hebben/ krijgen. @Naatje, die lijkt op mijn eigen wieg! Waar ik zelf in gelegen heb. Bij mijn eerste wilde ik hem niet gebruiken, maar nu ik die foto zo zie ga ik hem denk ik toch maar eens van zolder halen. Mijn thee is klaar.... Ik kruip op de bank. We moeten hier vandaag nog wel de 400 pagina's vol krijgen hoor.
dan doe ik mee voor de 400. Gisteren een super fjine dag gehad. 's avonds gezellig bij vrienden, maar veeeeeeeeeeeeel te laat. Vanmorgen voelde ik mij weer heel mottig. Gelukkig is het in de namiddag gekeerd (slaap en rust heeft blijkbaar ook wel effect op het mij wel/niet goed voelen). En in de namiddag gezellig rustig mijn broer op bezoek, nog wat winkelen en eventjes bij de grootouders langs. De tijd vliegt gewoon. En heb zelfs gekookt Erg gewoon dat ik daar zo blij om ben, maar dat was al weer een poosje geleden dat het mij gelukt was en dan ook nog gesmaakt heeft. gevulde courgette, mmmmmm... en ik heb nog wat over, dus morgen hoef ik niet te koken, maar heb ik wel vers eten. @Baby4me, denk dat mijn buikje ook zoiets is. Opluchting dat niet iedereen hier al met een super grote 'baby'buik rondloopt Maar ze groeien wel snel verder hé Wie weet zijn wij op het einde nog het rondst van allemaal! @Amma, dat doet mijn mama ook als ze yoga geeft, maar zelf fysisch niet in orde is, dan geeft ze gewoon de opdrahcten en doet één van de leerlingen het voor. Zo kan je idd zelfs met een hele dikke buik yoga geven Heb een foldertje gekregen van zwangerschapsyoga hier in de buurt op maandagavond. Ga daar eens voor informeren! @Sjaantje, ik zou voor groen gaan al ben ik zelf normaal heel erg aan rood, hier spreekt groen mij het meest aan.... fijna discussies hé dit Want uiteindelijk is het allemaal super mooi en leuk! @MamaNorah, rust ze! Hopelijk morgen weer meer energie! @Naatje, wij hebben ook een familiewieg, moet nog eens onderzoeken waar ze momenteel is, ik vermoed bij mijn tante. Wij gaan bekleding wel veranderen, maar mijn neef is de laatste die er in gelegen heeft en da's al 14 jaar geleden. Bij jou is ze nog recenter gebruikt lees ik Groetjes Twins