welkom voor alle nieuwe februari mama's Ik ben ook erg onzeker en bang dat het mis kan gaan, heb dit al een x meegemaakt en ik leef nu echt met de dag, en kijk echt naar de eerste echo uit, moet donderdag naar de gyn was eigenlijk voor de nieuwe cycles maar kan nu vragen of hij een echo kan maken weet niet of hij het doet omdat het nog erg vroeg is. Ik hoop echt dat de 12 weken snel in zicht komen en dat alles voor iedereen goed mag gaan. liefs leonie
Hoi meiden! Ik ben ook onzeker, hoor! Ik heb dan wel geen MK meegemaakt, maar wel een heel voortraject om zwanger te worden. Daarom loop ik bij de gyn, en ik kan daar 11 juni terecht voor een eerste echo. Daarna zal ik waarschijnlijk gewoon naar een verloskundige gaan. Spannend allemaal, he?!
Vind het echt super fijn dat je hier elkaar kan steunen en over elkaars onzekerheden kan praten, want dat heb je af en toe ook echt nodig een beetje steun van elkaar Liefs leonie
hooooooooi! jippie! kan me ook melden in het nieuwe topic van Bigdream & co! ben nu precies 4 weken. ben eigenlijk best bang dat het alsnog mis gaat, durf nog niet zo goed blij te zijn. er kan nog zoveel gebeuren in deze eerste weken..maar daar zal ik wel niet de enige in zijn. zal blij zijn al ik 12 weken ben , de eerste echo is geweest en alles goed is. en dan kunnen we het echt aan iedereen vertellen dat we papa en mama worden! echt dit is zo leuk, niemand verwacht het nog bij ons, kan me dus zo verheugen op het grote moment dat we het gaan vertellen aan de opa's en oma's to be en de rest van de fam en vrienden... tis bij ons ook het eerste klein en zelfs achterklein kind!
Niet te geloven hoe erg de tijd vliegt... Voor mijn gevoel is het nog maar even geleden dat ik in het topic 'juli 2007 mama's' belandde. En nu is er al een februari 2008 topic! Dames... van harte met jullie zwangerschap! Geniet ervan! Ik weet het, de eerste weken zitten vol ongemakken en twijfels. Je bent moe, je durft weinig te doen. Maar echt, hoe cliché het ook klinkt... ik heb het nu zelf ondervonden... de tijd vliegt. En je hebt zoveel te regelen, zoveel om je op voor te bereiden. Je moet wennen aan je nieuwe lichaam, je hebt te maken met hormonen... GENIET ERVAN! Fijne zwangerschap aan iedereen toegewenst!
Bij ons ook... Maar we hebben het al wel tegen onze ouders verteld... Mijn moeder zat tegen het dak! Fijn om te lezen trouwens dat ik niet de enigste ben die het benauwd heeft, zo die eerste weken /maanden. Op naar de 12!
Bij ons is het ook het eerste kind, kleinkind en achterkleinkind! Spannend he meiden. Echt super fijn om samen met jullie te gaan aftellen! We hebben nog wel even met elkaar te gaan, super! Liefs bigdream
Nou... alsof mn hele leven nu alleen nog maar draait om dat kleine friemeltje in mijn buik! Samen aftellen..en dan een forumfeestje als we over de 12 weken zijn!
hoi hoi meiden mag ik dan ook mee feesten want ik vind het ook dood eng.. en aan de andere kant ben ik dol blij... lijkt me erg leuk om zo 9 maand lang elkaar te volgen... allemaal nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap.. hebben jullie het allemaal al verteld aan ouders en zo eigenlijk? liefs wiesje
wij hebben het alleen aan onze families verteld. Mijn vriend kan namelijk niks voor zich houden... Mijn moeder was helemaal in shock, haha... Die verwachtte het totaal nog niet van mij (ik roep al jaaaren dat ik nog heeel lang wacht!) Hebben jullie al ergens 'last' van? Ik heb een beetje raar gevoel in mijn liezen, en...ik heb de hele tijd honger!
Gefeliciteerd "nieuwe" februari mama's! (we zijn eigenlijk allemaal nog zo nieuw) Wij hebben het tegen onze ouders vertelt en ik tegen een van mijn beste vriendinnen, vind het zo moeilijk om mijn mond te houden. Ik geloof nooit dat wij onze mond kunnen houden tot de 12 week voor onze vriendengroep.. Ik heb wel wat menstruatie achtige pijn nog steeds en last van mijn buikpijn vanwege een urineweg infectie die ze vandaag ontdekt hebben, pijn in mijn rug, wat last van acne en licht gespannen borsten en vooral erg moe... Verder heb ik een humeur wat op z'n minst gezegd wat labiel is maar ik ben zowiezo een heethoofd en net 2 weken gestopt met roken dus niemand die dat opvalt Jullie?
Hoi Meiden! Hier ook februari mama! Ik weet nu sinds zondag dat ik zwanger ben en sinds die dag ben ik helemaal hyper, slaap slecht en kan het nog niet helemaal bevatten! Vandaag voor de zekerheid nog een test gedaan en een duidelijk 2e streepje. Morgen gaan we voor 12 dagen lekker op vakantie naar Gran Canaria, met z'n drieetjes! HIHI! We willen aan het einde van onze vakantiefilm mijn buik filmen met daar de tekst op: "hallo opa's en oma's...hier zit ik! Verheug me er nu al op haha! Ben wel erg onzeker en bang hoor... Hoop zo dat het goed gaat! We hebben hier 9 maanden op gewacht, wil het nu echt niet kwijtraken! Nou meiden, tot over 1 1/2 week, doe rustig aan en niet te veel stressen! Ik zal aan jullie denken als ik in het zonnetje lig hihi! Liefs Linda.
hey mama van linda wij hebben ook 9 maanden erover gedaan.. ik ben ook heel bang dat het fout gaat van t weekend was ik echt bellaberd en nu niet zo dan denk ik meteen ojeeee zou t dr nog wel zijn... wel een leuk idee om t zo te vertellen hahaha mariekev vind je het stoppen met roken moeilijk? ik ben van t weekend ook meteen gestopt en ik moet me doodschamen maar soms vind ik het best moeilijk ook al weet ik waarom het niet mag enzo.... liefs wiesje
He meiden, Wij hebben het alleen nog aan een aantal vriendinnen vertelt en ik heb het tegen een collega vertelt. Met de ouders wacht ik tot na 18 juni (als ik dat vol houd) Dan krijgen we de eerste echo en dan laat ik die zien. Wat heerlijk om op vakantie te gaan en die vakantiefilm vind ik echt een gaaf idee! Liefs bd
Nou Linda geniet lekker van je vakantie! Wij gaan in juli naar Griekenland dus wij moeten nog even wachten Wiesje, ik rookte niet zo heel veel meer maar zeker in de weekenden heb ik echt wel zin in een sigaretje, dat is echt niet zo gek hoor! Ik ben al gestopt voordat ik wist dat ik zwanger was en daar ben ik achteraf blij om want ik bleek toen net zwanger te zijn... Maar ja, als ik iedereen zo buiten op het terrasje zie zitten hier in Stockholm met een biertje en een sigaretje heb ik wel zoiets van: ohhh... lekker! Vanavond voor de eerste keer naar een concert kijken met mn zwangere buik, er zullen veel vrienden van ons zijn. Ben benieuwd of ze het opvalt als ik aan het water ga.. Groetjes! Marieke
meiden gefeliciteerd! geniet nog maar even van de stilte, over een paar maanden is dat ook weer over hoop dat jullie net zoveel steun en plezier met elkaar hebben als de februari mama's van dit jaar!