Goedemorgen trouwens allemaal! gisteren een super gezellige dag gehad! lekker ge-baby-shopt bij de van asten superstore! echt grappig.. al die zwangere vrouwen..hihi.. We hebben een kinderkamer gekocht en vast de box besteld. Ze zeiden dat we er mooi op tijd bij waren omdat er op de kamertjes toch wel gemiddeld een levertijd op zit van 12 tot 14 weken! Vond dat best lang, maar ja.. half december mogen we het kamertje op gaan halen! Ook de box is super! Natuurlijk weer de duurste, want die vonden we allebei het mooiste... Ik wilde er ook perse één met een la eronder en het liefste ook nog één die iets hoger is dan de meeste, dat omdat wij allebei vrij groot zijn.. Dus ja.. Het is een box van Bopita geworden! Ik zal straks even een plaatje ervan opzoeken, zodat ik die in mijn album kan plaatsen! Van het kamertje heb ik geen foto's jammer genoeg.. maar ja... Geloof me maar..hij is mooi! hihi Ook hebben we meteen voor ons beebje de aerosleep gekocht. Ik weet niet of jullie het kennen, maar het verminderd de kans op wiegendood. Vooral als je beebje een buikslapertje wordt.(dat was ik dus ook!) Wanneer je beebje dan met zijn hoofd in het matrasje ligt kan hij gewoon door blijven ademen omdat er kleine gaatjes in zitten. Het is eigenlijk een soort overtrek voor over je matras en daaroverheen gaan dus nog een hoeslaken van aerosleep. Het kost wat, maar ja.. ik heb het er wel voor over eigenlijk! verder meteen een leuk overtreksetje erbij gekocht en lakentjes.. ik kon het niet laten liggen...hihi.. erg he! Ik heb dus geen tijd meer om op iedereen te reageren, want wij gaan nu ff lekker eten... maaruh.. ik ben vandaag weer van de partij hoor... (tis toch ook niet zo'n mooi weer als gisteren!0 Liefs aan jullie allemaal! Kuz Sizzel
@Krista, Gefeliciteerd! Heb een hele fijne dag. @sizzel, dat klinkt allemaal heel goed en leuk! Ben benieuwd naar je box. @Het is ongelofelijk maar waar: ik ben aan het SCHOONMAKEN! Het is erg genant, maar sinds ik zwanger ben was ik echt een rampzalige huisvrouw. Gelukkig deed mijn lief best veel. Maar opeens vandaag had ik er de puf voor. Heerlijk! Liefs Amma
De box staat in mijn album! @ Amma...haha.... dat van een rampzalig huisvrouw kan ik bij mezelf echt beamen.. echt verschrikkelijk.. Had de puf er niet voor en kon mezelf er ook echt niet toe zetten om ook maar "iets" in het huishouden te doen.. echt grrrrrr... Maar sinds vorige week gaat dat ook weer beter.. hoewel ik er nog steeds geen zin in heb.. haha.. maar ja.. wie heeft dat wel!
Heey, die box heb ik zien staan. Ik vond hem ook al zo leuk maar wat te duur . Heb je mijn kinderwagen nog gezien? Hij stond aan de rechterkant helemaal achterin en dan in het midden. Het huishouden, hou op . Ik doe ook bijna niks op het moment. Zo zijn er dingen die echt moeten als was opvouwen enzo en die doe ik dan braaf maar veel komt er op manlief aan. Hij doet het wel maar onder protest. Ik leg me er maar bij neer dat het nu wat rommeliger is dan anders. Ik zal kijken of ik wat foto's van mijn woonkamer in mijn album kan krijgen. Misschien ook leuk om van elkaar te zien?
Agenda Augustus 27/8 Mom2bofnie afspraak gyn/vk? 27/8 Wen26 afspraak vk 27/8 Lianda 3e vk bezoek 10.00 27/8 Supermummy triple test 27/8 kikkert afspraak vk 28/8 Sjaantje afspraak VK 28/8 Vivian Controle VK 28/8 BigDream, afspraak vk 08.30 28/8 Mrijn, afspraak vk 29/8 baby4me controle gyn september 1/9 Dees68 echo en geslachtsbepaling 3/9 Amma afspraak vk 16.50 uur 3/9 Debora21 afspraak vk 3/9 Jollie afspraak vk 4/9 Dotje1986 afspraak vk 10.30 uur 4/9 Twins 3e echo + triple test 4/9 Anette afspraak vk 5/9 Thirza02 3e afspraak vk 5/9 Joma afspraak vk 5/9 Meiske74 afspraak vk 5/9 Supermummy afspraak gyn 6/9 Leonie1980 20 weken echo! 6/9 Joma, pretecho! 07/9 Lis 3e echo! 10/9 BigDream 20 weken echo! 10/9 MamaNorah afspraak vk 11/9 MissN afspraak vk 12/9 kikkert 20 weken echo! 12/9 Ichtus afspraak vk 11.00 uur 14/9 Pooh26 afspraak vk 15/9 Angelinaz afspraak vk 11.30 uur + 13.00 pretecho 17/9 esmay 20 weken echo! 18/9 Boney afspraak vk om 09.50 uur 20/9 debie 20 weken echo! 20/9 MissN 20 weken echo! 21/9 Amma 20 weken echo! om 9.30 uur 21/9 Daisysanchez afspraak vk 24/9 Pooh26 20 weken echo 25/9 Lianda 20 weken echo! 26/9 Sizzel afspraak vk om 16.50 uur 26/9 baby4me 20 weken echo! 26/9 Maja82 20 weken echo! om 15.20 uur 26/9 Anieteke afspraak vk 27/9 Anette 20 weken echo! 27/9 Ichtus 20 weken echo! om 8.45 uur 28/9 Kikkert pretecho 28/9 KristaB Trouwen!!!!! {|= \/ oktober 5/10 Pooh26 pretecho 6/10 debora21 20 weken echo 8/10 Jollie 20 weken echo! 8/10 MamaNorah, 20 weken echo! om 12.45 uur! 8/10 Supermummy, 20 weken echo 8/10 Sizzel, 20 weken echo! om 10.30 uur 09/10 Wen26 20 weken echo! 11/10 Lis 4e echo 17.30 uur 15/10 Boney, 20 weken echo om 11.45 uur 15/10 Anieteke 20 weken echo! 24/10, baby4me pretecho! November 9/11 Lis 5e echo 14.45 uur 13/11 Boney pretecho om 20.00 uur December 7/12 Lis 6e echo 14.00 uur 20/12 Lis 7e echo 17.30 uur
@ Dees..hahaha... ja ik heb je kinderwagen gezien! Leuk! haha.. ik heb er ook zoveel gezien.. niet te geloven! haha.. wat heb je daar een keuze zeg! ennuh...ja de box was inderdaad errug duur.. maar ja... Ik ken mezelf en dan vind ik toch geen andere.. die zit dan eenmaal in mijn hoofd en ja... Maar inderdaad..hij was errug duur! En die box die jij leuk vond was inderdaad daar in de aanbieding! De rode dan.. De blauwe/groen vind ik toch wel leuker eigenlijk..
deze maxi cosi gaat t bij ons worden: http://www.fitkiz.de/bilder/cabriofix%2 ... on%20I.jpg hmm hoe krijg je hier nu meteen t plaatje geplakt? kan iemand me dat effe uitleggen...
@ baby4me! Super leuke maxicosi! Hou wel van die felle kleurtjes en toevallig is blauw mijn lievelingskleur!
Euhm, mijn echo van 1-9 staat weer in de lijst, mag die er weer af? Er staan foto's van mijn huisje in mijn album. De tuin is nu wat kleuriger en de bank is veranderd. We hebben nu een modernere bank, zwart leer.
Leuke cosi baby4me. Wij hebben een zwarte met een soort van dalmatierprintje. Ik heb geen foto's want ze staan nog bij mijn schoonouders. We hadden er al 2 gekocht (2dehands) maar een extra cosi is nooit weg.
Een goedemorgen/middag dames ik ben net pas wakker gisteravond een verjaardag gehad van een van onze beste vrienden en het is nogal laat geworden lag pas om 3 uur in mijn bedje :bloos: en vandaag weer een lange dag voor de boeg er is zomermarkt bij mijn vriendin en daar gaan we dan altijd met zijn allen heen eerst wat rondkijken en daarna lekker terasje meestal duurt dat dan tot uurtje of 8 half 9 dus das weer laat genoeg na zon lange avond Dus meiden ik ga me zo f lekker douchen en zou zeggen dames hele fijne dag en ik kom heel misschien vanavond ff kijken en anders morgen weer doei doei
Veel plezier Vivian. Ik moet de rattenkooi verschonen maar wacht op de zon. Dan kan de kooi na het afspuiten een beetje drogen. En manlief moet nog gras maaien, ook wel fijn als het gras dan droog is.