Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Die tuin is ook écht genieten. Heerlijk om lekker op een bankje te zitten in het zonnetje. Daarbij is het hier vrij rustig dus je hoort niet veel. Eerder konden ook onze buren niet in onze tuin kijken omdat alles was begroeid. Alleen hebben ze gesnoeid (lees: zijn te nieuwsgierig) en nu kunnen we niet meer zo in ons niksie zonnen als we willen. De tuin is 40 meter lang en zo'n 20 meter breed, voor ons Nederlanders (want dat zijn we) is dat groot maar voor Belgische begrippen een leuk 'tuintje' :)

2. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Sizzel, naar welke babysuperstore ben jij geweest?
    Ik wil binnenkort ook gaan, en hoop daar te slagen voor kinderwagen en kamer!

Krista, jij ook van harte gefeliciteerd! Heb een fijne dag :D

@Dees; Wat mooie tuin idd, ben echt jaloers, wij moeten het doen met een klein balkonnetje.... :(

Heb een nieuwe buikfoto toegevoegd, ga zo nog even mijn website updaten en dan bij mijn moeder in de tuin zitten :D

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

@ Twins :({|= Proficiat TWINS !
    Ik hoop dat je veel en lekker kan eten vandaag, je tip top voelt en lekker genieten!

@Dees mooie site, en tussen je fotos staat dat hondje FENG zo lief!
    net een teddybeertje!

@Krista B :({|= gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van!

@Amma Bravoooooooooo je doet weer wat aan het huishouden :p
    Is een zwangerschapskwaaltje denk ik, hier doe ik bijna niks, alleen
    koken (om en om met mijn vriend) en de afwas.Voor de rest zet ik 1 x per week een wasmachine aan :D Dus ja puinhoop hier.

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

@Naatje mooie buikfoto! zit al een goeie vooruitgang in!

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemiddag allemaal.

Twins en Krista Gefeliciteerd.

Een hoop foto's hier weer bij gekomen. We worden steeds niewsgieriger naar elkaar...
    Jou box is zeker erg mooi sizzel. Haha vriendlief wil die ook graag, maar ik vind hem erg duur. Maar wie weet.
    Verder hebben wij alleen nog maar de maxi cosi. Een hele gave. Rood met Oranje. Zal ff fototje zoeken.
    De rest komt nog wel. Wij hebben weinig tijd samen. Vriend werkt erg veel en ik onregelmatig. (veel 's avonds) Dus wij zien elkaar niet zo vaak. Laat staan dat we een hele dag samen vrij zijn. Die dagen zijn zeldzaam. Eind sept zijn we weer een weekend samen vrij dat nog niet vol geplant staat dus dan gaan we maar es ff shoppen. Heb er nu al zin in.
    Groet Boney

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Foto maxi-cosi staat in m'n album.

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat is het rustig hier...

8. 40plusmama

Vond ik ook al.

Ah, de zon schijnt. Ik ga een kooi verschonen :(

9. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    @Dees. Waar staat mmm eigenlijk voor?

11. 40plusmama

mmm=medische malle molen. Oftewel, zwanger proberen te worden met hulp ;)

12. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Mooie maxi cosi. Wel erg flitsende kleur!

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Boney: gave maxi-cosi!

Ik ga nu even de foto van onze wandelwagen in mijn album zetten, en de foto's van de kinderkamer die we dus gekocht hebben.. (foto's zijn in de winkel gemaakt met mijn gsm, dus zijn misschien een beetje onduidelijk!)

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hmm...ok.. foto van het kamertje wil nog niet echt lukken... grrrrrrr..... Komt nog wel ok?
    Kinderwagen staat er wel in!

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Naatje070 : heyhey!
    Wij zijn naar Tilburg geweest, naar van asten babysuperstore. Super vriendelijk personeel en we werden er echt goed geholpen. Heel netjes hoor!
    Er is daar genoeg keuze voor wandelwagens enz. Ik denk dat er zo'n 30 kinderkamertjes staan , denk ik... he.. keuze genoeg!
    Tis ook heel makkelijk te vinden. Afslag tilburg oost meen ik.. rechtsaf slaan, de eerste weer links en dan rechts bij de sligro zit ie! Heel makkelijk!

16. 40plusmama

Afslag Zuid denk ik, afslag 10 in ieder geval? Het is richting Elisabeth ziekenhuis, die zit er vlakbij. Daar ben ik trouwens onder behandeling ;)

17. 40plusmama

Leuke wagen al zou hij voor mij te donker zijn. Gelukkig verschillen de smaken van mensen anders zou het zo saai worden :)

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Laatst waren wij naar babydump geweest en dat vond ik echt tegenvallen, best wel klein. Ze hadden wel kinderwagens en kamers, maar verder niet echt veel. Ook weinig aanbiedingen! Daarom gaan wij naar babysuperstore, maar dan in Rotterdam, hoop dat ie net zo goed is als in Tilburg. Ze hebben in ieder geval veel aanbiedingen, en daar hou ik wel van :)

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ja precies, ik hou zelf ook niet van donker, denk dat ie van mij aqua gaat worden. Maar ben er nog niet uit of ik een 3 of 4 wiel wagen wil. Het liefst wel met zwenkwielen, dat lijkt mij wel zo handig. En er moet een behoorlijk mandje onder zitten, want ik moet toch mijn boodschappen mee kunnen nemen :) Wordt dus nog een hele taak om de juiste te vinden, haha.

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik vond 'm wel leuk! en ja.. ik heb 'm gekregen he! en aankleding kun je zelfs nog veranderen bij Quinny.. tis net welke kleur je zelf wil! ideaal!

@ Dees... ja zou best ook afslag zuid kunnen zijn hoor.. haha.. heb ik niet zo goed op gelet! Wij zijn er in ieder geval gekomen en nog makkelijk ook!

@ Naatje : ik wilde er dus 1 met 4 wielen zodat er meer onder in het mandje kan! ook ivm de boodschappen! maar ook hierover verschillen de meningen sterk!

Deel Deze Pagina