Ook goedemorgen allemaal. Hier nog 1 die erg beroerd heeft geslapen. Zit dan ook al een poosje beneden. Werd wakker van de honger. Heb een boterham gegeten, maar nu heb ik het weer zuur... Tis ook altijd wat. Ga nu maar lekker weer terug naar bed, heb gelukkig avonddienst. Kan dus nog ff slapen. Fijne dag allemaal. Groetjes Boney
ik kreeg bij mijn uitnodiging om de etos door te halen een kaart. daarmee kan ik 2 kaartjes bestellen voor 13,50 normaal kost 1 kaartje al 13,50 dus krijg er 1 gratis bij.
Mogguh, Hier nog 1 die slecht heeft geslapen. Om 4 uur moest ik plassen en daarna heb ik wakker gelegen tot 5.30 . Toen ik uiteindelijk de slaap weer te pakken had begon onze poes te blèren dus weg rust. Toch weer in slaap gevallen en om 8.30 werd ik wakker van de honger. Ik had eigenlijk lekker uit willen slapen maar dat zit er niet echt meer in. Straks even dobberen in bad en om 12.30 op weg naar het ziekenhuis.
Goedemorgen! Hihi Dees: heb hier ook wakker gelegen door de kat! hij had ons zo gemist het weekend, dat ie 's nachts een serenade geeft! Nou ik moet om 12.20 naar de vk. Bloeddruk meten want die gonst hier ook door mijn hele lijf. En urine laten controleren op eiwitten en een blaasontsteking. Morgen naar de huisarts, de assistente dacht dat die hoofdpijn komt van mijn rug; verkeerde houding. Nou laten we hopen dat de huisarts gelijk heeft, want dan ga ik naar fysio. Als er eiwitten in mijn urine zit, heb ik zwangerschapsvergiftiging. En omdat mijn moeder daar bijna aan doodgegaan is, ga ik dan dus plat op mijn rug en doe ik niks meer! haha, maar het zal wel meevallen hoop ik!
Leuk om zo te lezen wie welke kinderwagen gaat aanschaffen en tegen welke prijs. Daar zit nog een groot verschil tussen. Denk zelf voor de Quinny Freestyle comfort te gaan. Maar ik wacht nog even met bestellen. Verder sluit ik me aan bij de meiden die slecht slapen, doe ik ook. Vannacht was weer een ramp vooral te wijten aan kramp. Zaterdag de hele dag in keukenshops gezeten op zoek naar de ideale keuken. Krijg het er zo benauwd van, van al die levertijden. Onze hele huis gaat verbouwd worden en de vergunning is er nog niet helemaal door. Verder bestaat er een kans dat de verbouwing niet klaar is voordat ik met zwangerschapsverlof ga. Word ik ook niet vrolijk van. Dan gisterenavond een enorme huilbui gehad. Echt om helemaal niks. Voelde me opeens zo kl***! Mannetje had het er erg moeilijk mee om mij zo verdrietig te zijn. En eigenlijk is mijn verdrietige gevoel nog niet helemaal over. Gelukkig begin ik al vrede met mijn dikke buik te krijgen. Ben de laatste 3 weken ook niet meer aangekomen en de stand blijft dus op plus 3 kg staan. Ik vind het nu ook niet erg mee als mensen zeggen dat ze al een buikje bij mij kunnen waarnemen. Ik begin er nu echt trots op te worden. Sorry voor al mijn geklaag, maar ik moest het effe kwijt. Ik loop soms echt tegen de muren omhoog. Hebben meer meiden dit op dit moment? groetjes, Aurelie
Goedemorgen dames, Wat rot dat jullie slecht geslapen hebben! Ik heb juist vannacht een keer heerlijk geslapen, alleen jammer dat ik er weer vroeg uit moest. Heb vandaag mijn contract getekend, ga 37 uur werken i.p.v. 31 uur, haha, laten ze maar niet weten dat ik zwanger ben. Vandaag gaan we nog even naar Ikea, kijken bij de babykamers, en eventueel slaapbank voor ons. @Dees en Debora21; Veel succes bij de vk! Hopen dat alles goed gaat met de babies. @Lianda; Dat scheelt wel weer. Ik wil ook naar de beurs, dus ik hoop dat ik ook binnenkort mijn doos mag ophalen @Aurelie; Die huilbuien komen mij bekend voor, hahaha, huilen om de kleinste dingen. Gelukkig is het een stuk minder geworden. Probeer anders een paar daagje rust in te lassen voor jezelf, je moet jezelf nu niet uitputten. Een fijne dag iedereen...........
Goedemorgen dames, Hier ook heerlijk geslapen vannacht.. Heb daar echt geen problemen mee! We hebben hier ook al een kinderwagen en ik weet echt niet welk merk.. We hebben de kinderwagen gekregen van mijn schoonbroertje.. haha Moet van de week ff mijn tante bellen, want die heeft nog een hoop baby spulletjes.. Scheelt ons weer een hoop geld.. haha. Ik geloof dat ze zelfs nog de maxi cosi heeft.. Maar zij heeft wel 2 dochters gekregen.. Miss houdt het ook bij sommige dingen op als wij bijv. een zoon krijgen.. Sorry dames, maar jullie hebben zoveel geschreven dat ik niet weet hoe ik moet beginnen.
nou hihihi ik heb ook echt mega klote geslapen vanacht ik was in eens weer uit het niets mega misselijk echt niet normaal.gelukkig had ik nog een zetpil bewaard voor noodgevallen zoals deze pfff wat was ik blij toen het na 2 uurtjes minder werd.daarna weer wel lekker geslapen tot 11.00 uur heeeeeeeeerlijk.
Die beurs, is het daar rookvrij? Ze zeggen dat er niet gerookt mag worden maar op de beurzen in Amsterdam trekt niemand zich hier wat van aan.
27/8 Mom2bofnie afspraak gyn/vk? 27/8 Wen26 afspraak vk 27/8 Lianda 3e vk bezoek 10.00 Meiden veel plezier met jullie afspraken vandaag ! Ik zelf moet om 15:30 in het ziekenhuis zijn, voor neem ik aan de triple test. (op het papiertje staat prenatale diagnostic) Ik zal het wel zien @Mamanorah, rot dat je je zo slecht voelt. Ik heb ook de afgelopen twee dagen last van erge hoofdpijn het begint das pas s´avonds. Ik heb gelezen dat veel water drinken helpt. @Debora21 Ooh laat je maar goed controleren, zodat als er iets zou zijn er iets op tijd aan kunnen doen! @Dees en Boney ook al slecht geslapen, misschien dat je vanmiddag nog wat kan bijslapen! Dees hoe was het in het ziekenhuis ? tot later groetjes
Iedereen die een afspraak heeft succes vandaag bij Gyn of VK! Hier wel goed geslapen maar, had nog veel langer willen slapen. Vanmiddag ga ik naar de Osteopaat voor mijn schaambotje en bekkenpijn. Ben benieuwd. Fijne dag allemaal! Liefs Amma
Ik doe mee met het groepje niet goed geslapen gisteren een super dag gehad met men verjaardag en was er vroeg ingekropen. Poging nr zoveel om terug aan het werk te gaan vandaag. heel de nacht wakker gekomen, opgestaan en opnieuw moeten overgeven tot 2 keer toe. toch vertrokken, maar na 10min heeft ventje mij teruggebracht, het was weer niet te doen. Gelukkig hebben ze op het werk veel begrip. Dan terug gekropen en hemels geslapen en nu maar hopen dat maag weer in orde komt. Groetjes Twins
ik vind zo'n set een beetje zonde van het geld. want er zitten veel dingen bij die je in de praktijk niet echt gebruikt/nodig hebt: zoals Combipot, Kapset, Waskom en Zeepdoos. en badje hoeft niet duur te zijn bij Hema heb je ze al voor een prikje en bij prenatal heb je ook al een badje voor 13 euro. Luieremmer kost ongeveer 10 euro en waskussen ook 10 euro bij hema dus dan ben je toch goedkoper uit en je hebt geen spullen wat je toch niet gebruikt.
Hoi hoi, Vannacht wel redelijk geslapen, maar 1 keer wakker om te plassen, en dochterlief riep ons om 7 uur wakker. Het kan slechter. @Dees, veel succes bij de gyn. @debora, hoe was bij de vk? Hopelijk is alles goed. @Aurelie, ik moet ook moeite doen om niet te huilen. Vooral als ik moe ben heb ik het gevoel dat alles tegenzit en niemand meedenkt/meewerkt. @Naatje, gefeliciteerd met je contract! En veel plezier bij de ikea. Mijn ouders hebben de Beddinge slaapbank, en die slaapt best lekker. @Dotje, fijn al die spullen die je krijgt! @Supermummy, veel succes bij de triple test! @baby4me, dat klopt dat je veel dingen niet gebruikt. De waskom en de luieremmer heb ik alleen tijdens de kraamweek gebruikt, daarna niet meer. De badthermometer deed het niet perfect genoeg naar mijn zin, dus die ligt ook ergens in de kast. Alleen het badje en het borsteltje heb ik veel gebruikt. De rest had ik niet. Ik heb ook een tummy tub, en een standaard waarop zowel het badje als de tummy tub konden staan. Maar ik heb de tummy tub niet zo vaak gebruikt, Norah vond er niet veel aan.... Ik heb trouwens vanmorgen mijn bloeddruk opgemeten (mijn moeder heeft zo'n ding), en die was keurig 120/60 dus daar komt m'n hoofdpijn in ieder geval niet vandaan. Gelukkig maar.
Heej.. Ik heb net een angelsouds aangeschaft..super... Nu kan ik thuis ook lekker genieten.. Ga zo even de verloskundige bellen want heb nu al 2 weken verschrikkelijk hoofdpijn me hoofd staat op knappen..
nou ben nog niet zo heel lang terug van de vk. de assistente heeft bloed geprikt in mijn vinger en ik had geen bloedarmoede. In de urine zat geen eiwit, en mijn bloeddruk was 125/55, dus laag. Tja nou heb ik dus al zo vaak dingen gehad waar ze bij de dokter niet achter kwamen wat het dan was Dus ben er niet helemaal gerust op. Maar ze zei dat de stress op het werk ook niet goed was, en dat dat wel eens kon meespelen, samen met hormonen. (had ik al verteld dat mij HELE team opstapt, wegens problemen met de assistentmanager en ik dus achter blijf,met nieuwe mensen die hij zelf heeft uitgezocht/vriendjes van hem zijn ) Maar ze zei dat ik dan maar beter nog wat thuis kon blijven! Morgen wel langs de huisarts, en even alles laten bevestigen + een verwijzing naar een fysio. Ik belde dus vanochtend naar die assistentmanager (manager is op vakantie) zegt ie: ja ik heb je maar niet gebeld he en blijf maar gewoon thuis, ik heb nu toch nieuwe mensen... (met andere woorden; blijf maar weg!) En toen ik probeerde uit te leggen dat ik dan vandaag en morgen naar de dokter moest voor onderzoeken enzo, en dat ik mss woensdag weer kom zei ie nog een keer van; nee heb nu toch weer genoeg mensen... Niet eens succes of zo vind hem toch zo'n k%$@*zak Zo sorry hoor dat moest er even uit!
maar iedereen gaat toch stoep op en af? snap ik niet goed waarom ze je dan een 4 wieler adviseren. en bij meeste stoepen heb je toch altijd van die verlagingen speciaal voor rolstoelen en kinderwagens dus dan heb je eigenlijk al geen problemen met stoep opgaan lijkt me zo. nadeel van 4wieler vind ik dat ze meteen stuk breder zijn door dat extra wiel. 3wieler is toch vaak wat wendbaarder. maar is natuurlijk een persoonlijke keuze.