Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemiddag tesamen,

Hier nog 1 die weer wakker is. Ben vanmorgen om 6u30 weer in slaap gevallen. Werd half 12 wakker. Heerlijk. Ben daarna lekker in bad gegaan. Ben dus ff lekker bij gekomen.
    Ik hoef vandaag pas om 16u te beginnen. Heb een dienst dat ik hoofd in huis ben. (Doe dat op oproepbasis erbij) En dat is best een lekker baantje. Is niet zo zwaar als op de afdeling. (verpleeghuis) Een makkie dus vanavond hoop is dan maar. Er kunnen natuurlijk altijd rare dingen gebeuren. Maar daar ga ik niet vanuit.
    Ga nu ff wat eten.
    Is dees al terug van het ZH?
    Iedereen met afspraken vandaag veel plezier.

Liefs Boney

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    en ik vergeet nog wat:

@sizzel: mijn afspraak met de vk op 3 september kan van de lijst. Volgende afspraak is op 26 september. Mijn 20 weken echo is van 6 oktober verhuisd naar 28 september.

Dank je wel alweer!

En ik trouw 24 september dus wordt een druk weekje!

3. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ja dat houd je denk ik altijd van die mensen die zich nergens wat vanaan trekken. heb zelfs vaker meegemaakt dat mensen tijdens een popconcert in een binnenzaal gewoon roken terwijl het niet mocht. erg irritant maar ja...

voordeel van zo'n beurs is wel dat iedereen loopt he en ruimte is best groot dus denk dat t wel meevalt mbt last hebben van de rook.

ik zou in ieder geval niet om die reden besluiten er niet heen te gaan.

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ja hoor = rookvrij... had er ook al naar gekeken :)

Ze rokers mogen alleen in de hal staan, op de beursvloer mag het niet... zou ook erg vreemd zijn met al die zwangere vrouwen en baby's...

als je trouwens de etos doos aanvraagd, krijg je een coupon voor 2de kaartje gratis!
    Dus voor 2 personen betaal je dan maar 13,50!

Ik ga met een vriendin die overmorgen is uitgerekend, zij kan dan al lekker pronken met de kleine hihi

vanochtend trouwens het hartje van onze kleine voor het eerst gehoord... wat geweldig zeg! toch ook weer een soort geruststelling... :D

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hey zo'n bon zat niet in mijn etosdoos! Das jammer...

6. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    balen joh dat je t effe niet ziet zitten met de verbouwing. kan ik me wel voorstellen. verbouwen en zwanger zijn is geen ideale situatie. Moeten jullie echt veel verbouwen? Wellicht zijn er ook dingen die jullie later nog kunnen doen nadat de kleine er is? dat zou wellicht ook al een beetje kunnen helpen dan. Dan heb je toch wat meer rust he.

Fijn dat je trots bent op je buik! Gelijk heb je!

Vervelend dat je zo'n last hebt van kramp. Hopelijk wordt dat snel minder.

Groetjes,

Baby4me

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wij gaan ook voor een 3 wieler. Mijn zus heeft een 4 wieler en die zijn niet wendbaar. Ik vind het een onhandig ding. Je moet altijd de voorkant optillen als je wilt sturen. Dat hoeft niet met wendbare wielen. Dus misschien een tip: Als je 4 wielen wil zorg dan dat de voorste 2 wendbaar zijn. Je hebt dan ook vaak de mogelijkheid om ze alsnog vast te zetten.

8. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    in de mijne ook niet..jammer..

9. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    klinkt stoer zo'n Denim wagen! Wij wilden eerst ook een bugaboo kopen maar ik vind ze toch wel erug duur dus we zien er toch vanaf.

spannend morgen 2e afspraak bij vk. maar alles is vast goed! Dus vooral lekker van genieten van hartje horen!

Leuk dat je naar living statues bent geweest. Las in de krant dat er wel 300.000 mensen heen waren geweest. Wel knap dat mensen zoiets kunnen zolang zo stil staan. Ik doe t ze niet na. Hahaha

Leuk dat mensen zien dat je zwanger bent!

10. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ik ga ook eens kijken of die bon er bij mij inzat. kan t me even niet herinneren.

11. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Spannend dat je binnenkort gaat trouwen! Wat voor jurk heb je?

Leuk dat je 20 weken echo een weekje vervroegd is. dat is altijd leuk he.

12. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    fijn dat je bloeddruk goed is! ik lees ook heel vaak dat je in principe zo'n badthermometer niet eens nodig hebt. je kunt ook gewoon met je elleboog voelen of t water niet te warm is. Wel jammer dat Norah de tummy tub niet zo leuk vond.
    Ik kan er eentje van iemand lenen dus ga gewoon eens proberen of onze beeb t leuk vind en anders gebruik ik gewoon t badje.

Ik ga t waskussen donderdag online bestellen bij Hema. Scheelt toch weer. Wellicht een tip voor de andere dames hier! De overslagtruitjes schijnen ook heel handig te zijn voor de beeb in t begin. Hoef je nl niet over t hoofdje aan te doen. En de rompertjes met lange mouw lijken me ook heel handig vooral omdat het in febr nog winter is. Dan is dat toch wel lekker warm zo'n mouw aan een rompertje.

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja dat vond ik ook fijn! ben dan 21 weken, dus later vond ik zo lang duren! Ik hoop dat ze even naar het geslacht willen kijken, ben zo nieuwsgierig!

Mijn jurk, tja....
    Ik heb een opleiding gedaan voor het ontwerpen en maken van kleding, dus ik maak het natuurlijk zelf. De bedoeling was om echt een trouwjurk te maken, echt zo'n sprookjes jurk! Maar nu ik zwanger ben vind ik dat niet zo heel mooi... weet niet waarom, vind dat zo gek uitzien bij mezelf.
    maar nu ben ik momenteel helemaal weg van japan en kimono's, dus ik denk dat ik deze week begin aan een soort kimonojasje, met een broek. En dan met een mooie band om mijn buik, zodat de kimono blijft zitten, en mijn buik mooi uitkomt!

14. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    @ Deborah.. leuk dat je gaat trouwen! En wat balen van je werk.. wat een kl**tzak..
    Ik zou gewoon maken wat je leuk vind. Ben van het weekend ook op een bruiloft geweest en dat meisje had ook een jurk aan die ik nooit te nimmer zou aantrekken en zelfs eerder voor gordijnstof zou uitkiezen.. sorry :oops:

@ Baby4me.. ik ben juist op zoek naar rompertjes zonder mouw, omdat ik het zelf hempjes met mouw ook helemaal niets vind.. haha

15. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    hahaha maar ja je kunt jezelf natuurlijk niet helemaal vergelijken met zo'n klein teer babytje die t al sneller koud heeft he.

16. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Gaaf dat je het zelf gaat maken! Klinkt leuk zo'n kimonojasje met broek. Maare wat heeft je aanstaande aan dan? Moet hij ook wel in japanse stijl iets dragen he. En vieren jullie de bruiloft groots?

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ook sinds 2 dagen al hoofdpijn.. ik herken het helemaal niet.. ik heb nooit hoofdpijn.. hield ook ineens vocht vast en drink me rot... begin me zowaar ook wat zorgen t maken.. hoop niet dat het diabetes is...hele fam. heeft er last van en wordt er wel extra op getest enzo, maar toch.. misschien toch maar s bellen van de week..

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hahaha dotje! en de bruid moet toch de mooiste zijn he! tja sommige mensen... Laten we het maar op smaak gooien!
    ik maak me trouwens niet zo druk hoor, over de bruiloft. We houden het klein, nu ik zwanger ben. (geef mijn geld liever aan de baby uit) Heb ook tegen iedereen gezegt dat zich echt niet helemaal in het nieuw hoeven te steken voor veel geld, enzo.
    Ok het is dan niet mijn droombruiloft, maar het wordt toch wel leuk! En we zijn zo blij met mijn zwangerschap dat we vinden dat dat nu het belangrijkste is...

19. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    wat rot meid die hoofdpijn. ik zou t wel in de gaten houden en anders gewoon langs de dokter gaan.

Beterschap!

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @ichtus: even bellen hoor! beter 1 keer te vaak getest, dan een keer te weinig!

Deel Deze Pagina