Mijn vriend gaat net als ik in een soort grijs/blauw. Maar niet met wit. Dat staat hem niet! ik heb als stof voor mijn buikband wit met hele tere japanse bloemenranken, en daar zit diezelfde kleur blauw/grijs in en een beetje groen en bruin. Nu heeft ie een hele mooie bruine broek die echt precies de zelfde kleur heeft, en dat staat heel mooi! (moet je echt zien! klinkt namelijk helemaal niet mooi samen haha) Als ik nog tijd heb maak ik zijn overhemd zelf, maar het wordt niet zo heel japans voor hem, wel dezelfde kleuren dus... Maar hij is zo makkelijk! maakt hem allemaal niets uit!
Nee, zo bedoelde ik het niet.. Maar meer omdat het voor geen meter zit.. En mocht het koud zijn kan ik altijd een extra dun truitje onder aan trekken. Net zoals ik zelf ook doe. Dan is het ook opgelost!
Wij vonden 'm ook erg duur, maar hebben een bijdrage gekregen van m'n moeder... dus uiteindelijk zijn we er voor gezwicht hihi... alles was idd goed met het kindje... hartje klonk geweldig, ze zette dat ding erop en meteen raak!
die bon van de etos zat niet in de doos zelf... ik heb eerst een brief gekregen met de afhaalkaart voor de doos en in die envelop zat de kortingscoupon voor de jonge gezinnen beurs... ga de doos trouwens straks ophalen, zitten er een beetje leuke dingen in?
ah zo.. wat zat er in: tijdschrift kinderen, tijdschrift ouders van nu, een Flair, allerhande foldertjes, bon voor 15 % korting miss etam positiekleding, bon 10 % korting babykleding C&A, bon 10 % korting baby assortiment Etos, een pak zwitsal billendoekjes, een knalgele opbergdoos voor de billendoekjes en een opbergdoos voor friso opvolgmelk. dat was t wel zo ongeveer. vond doos babydump leuker. zitten meer bruikbare dingen in. Maar goed t is allemaal gratis dus toch wel leuk!
Geen wonder helaas. Het blaasje was 4,5cm en nam een groot deel van het buikje in. Het vruchtwater was bijna op en het kindje loopt nog steeds een week achter. De gyn is nog even mee wezen kijken maar er is écht geen hoop meer. Wij hebben een hele week gepraat en na kunnen denken dus ik vroeg of er in het ziekenhuis ook mandjes waren. Zegtie: dat is nog veel te vroeg, komt allemaal nog wel. Ja maar, ik ben graag goed voorbereid en wil het weten. Meestal moet je daar zelf voor zorgen zei hij. Oké, weten we dat ook weer. Ik mag vanaf nu elke week komen en dan weer bij mijn eigen arts. Heeft die pipo alleen de komende 2 weken geen zwangeren spreekuur en het gewone spreekuur daar mag je niet komen als zwangere . Dus volgende week en de week erna maar weer naar die van vandaag. Leuke vent dus niet erg. Het andere beebje doet het hardstikke goed. Lag zelfs een paar dagen voor op de groei en lag heerlijk te bewegen. Het had opgetrokken knietjes en lag met een knietje tegen het neusje. Even laten deed het een handje voor de oogjes. Zo van, ik zie jullie niet dus jullie mij niet , gek ding is het. Het was wel weer genieten van ons gezonde beebje. Trieste is weer dat humpie zich niet meer zo goed kan bewegen door het gebrek aan vruchtwater. We hadden ook gevraagd of ze kon zien wat het was maar humpie was te klein en beebje had de beentjes opgetrokken en bij elkaar.
even een vraagje tussendoor... hoeveel kilo zijn jullie inmiddels aangekomen? ik weeg normaal ongeveer 69 kilo en vanochtend ineens 74 , schrok me werkelijk kapot! ben ook helemaal niet overdreven aan het eten, eet gezond en heb al helemaal geen eetaanvallen met chips en snoep enzo... en jullie?
@dees: Oh wat fijn dat het kindje het zo goed doet! Ik vind dat zo grappig he, dat ze al dat soort dingen doen; handje voor de ogen! Mijn beebje was al aan het duimen! Ze kunnen toch best veel, en ze zijn nog zo klein... Wel goed dat je al zoveel info vraagt hoor! Anders sta je daar straks, het is al zo moeilijk, dus dan is het fijn als alles al geregeld is. @wen: ik ben zo'n 5 kilo aangekomen nu. Ik weeg normaal 53 kilo en nu 58, is wel met kleren aan.
hihi... fijn om te horen dat we dus allebei 5 kilo zijn aangekomen, dan zal het wel normaal zijn m'n startgewicht was in ieder geval prima voor m'n lengte (1.76m) dus dan zullen we wel op schema zitten Debora! weet iemand of er zo'n schema te vinden is... weet dat gemiddeld 15 kilo voor gehele zwangerschap is, maar wat zijn de tussenfases?
Ik denk dat we wel goed zitten, want de vk zei dat het heel "netjes" was. Zo'n schema ken ik niet, t is denk ook voor iedereen anders, maar goed heb er geen verstand van! Als het er straks maar weer een beetje af is! haha
Hallo meiden! Even weer een berichtje! Alles gaat goed, voel me best prima. Vandaag weer begonnen met stage en de hele dag heb ik alleen niet volgehouden, heb al zolang niks gedaan en dan ineens een hele dag terwijl ik al niet zo fit ben.. Dat werkte dus niet, maar geeft niet gelukkig. We willen deze week de quinny buzz bestellen, via babyonline.nl, daar istie 700euro voor alles inclusief de maxi cosi, leek mij niet duur! Heeft er iemand ervaring met deze site? Ik zal zo jullie berichtjes eens teruglezen, hoop dat alles goed gaat met iedereen! Ga zo lekker eten, heb een pizza besteld (ik eet echt de ene dag supergezond en de andere dag alleen maar vette hap en snoep, heel raar.. hebben jullie dat ook? is toch niet erg..? ) Shit, m'n hond staat met de kop in de fruitmand, doeg! Fijne avond! Liefs Maja
Oeeeh pizza! Daar ben ik dus verslaafd aan sinds ik zwanger ben! Let natuurlijk wel op dat ik het niet te vaak eet! Maar ik heb dat dus ook, de ene dag heel gezond, de andere dag niet. Ik moet wel zeggen dat ik eigelijk niet echt meer snoep, want het smaakt niet meer. Alleen wat chips of tuc daar heb ik soms zin in. (lage bloeddruk)
en het begin van een niewe week werken is weer gemaakt. Hier nog niks aangekomen, aan mijn buik ook niks te zien. Vind het af en toe wel een beetje eng hoor, ben nu alweer bijna 17 weken. leuk om te lezen wie er allemaal al spulletjes heeft gekocht. Zelf heb ik dus nog niks. Dees, lijkt me allemaal wel heel moeilijk in de situatie waar jullie in zitten. Probeer ondanks alles toch te genieten al zal dat niet altijd meevallen. Voor iedereen met hoofdpijn: veel drinken, vooral water want in andere drankjes zitten weer afvalstoffen die ook weer het lichaam uit moeten. En gezond eten, hmm een lekkere vette hap gaat er bij mij veel beter in nu. Morgen krijgen we vis. Ik probeer niet te veel te snoepen maar valt niet mee hoor. Liefs Anette
He Wen, hier ook 4 kilo erbij. Komt goed meis! Als het van gezond eten komt dan heeft je lijf het gewoon nodig! Liefs