Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Hoi hoi meiden,

Morgen mag ik naar een extra controle bij de VK, dit omdat ik steeds vaker duizelig ben en soms bijna flauwval. Ik heb last van een lage bloeddruk, maar ze denkt ook dat het iets met mijn evenwichtsorgaan te maken heeft. Als ik savonds op bed ga liggen, dan begint namelijk ook de mijn hele kamer te draaien en ben ik erg misselijk, zo erg dat ik uiteindelijk weer boven de toiletpot hang :(
    Ook heb ik erg last van mijn oren, net of ze dichtzitten zeg maar en hoor mijn hartslag in mijn oren :S

Oja ff totaal iets anders, ik heb ook nog ff een vraagje aan de Belgische dames onder ons. Wij zijn ons aan het orienteren op huizen in Belgie, maar wat is nou een Sas?

Liefs Angel

2. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    hoi meiden

vanmorgen weer bij de vk geweest en alles was weer toppie.
    ik moet 24 sept om 10uur weer komen dus als iemand dat erbij wil zetten in de lijst?
    verder gaat het prima hier ik ben maar liefst bijna 10 kg aangekomen.
    pfff schrok er best nog van al ben ik bij de andere 2 ook flink gegroeit hoor.
    ik heb ook de doos van etos gehaald en moet zeggen zaten dus wel leuke dingetjes bij he.
    en tja je krijgt het gratis toch.
    verder heb ik al wat dingen van zolder gehaald en gaan we de 3e week van okt aan het kamertje beginnen.
    dees sterkte ermee meid want dit lijkt me echt moeilijk zeg voor jullie.
    sizzel wie weet kunnen we idd samen rijden allen heb ik geen rijbewijs meid.

nou meiden fijne avond en tot snel weer.

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Hee meiden
    hier zit er weer een werkdagje op pffff :) fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat
    Wat hebben jullie de etos dozen al vroeg zeg ik heb nog steeds geen bericht gekregen raar he!

Nou verder gaat hier alles goed ben alleen kapot moe, morgen wel weer naar vk lekker hopelijk het hartje luisteren
    Meiden ik ben doodmoe ga even snel wat strijken en dan lekker op tijd naar bedje
    fijne avond nog allemaal

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook weer even een berichtje van mij. Ik lees wel alles, maar heb niet altijd tijd om een berichtje te plaatsen!
    Ik las dat veel meiden al spulletjes hebben gekocht. Een babykamer hebben we nog. Vinden we na 6 jaar nog steeds mooi gelukkig. De kleur is wite wash, dus dat gaat niet gauw vervelen. Wel willen we de kamer opnieuw gaan behangen en verven.
    Kleertjes enzo hebben we ook nog genoeg. We hebben twee jongens en een meisje, dus van alles wat op voorraad :D
    Wel wil ik een nieuwe maxi cosi, omdat ik de cosi die we nu hebben zat ben. Ik wil graag een bugaboo, maar probeer die op marktplaats te kopen.
    En zaterdag gaan we voor een nieuwe (tweedehands) auto kijken voor mij :D Ik heb nu een nissan micra en daar gaan geen vier kinderen en een mama in passen :)
    Wil iemand mij nog op de lijst zetten voor de 20 weken echo. Die heb ik 25 september om 10 uur.

5. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Een sas? in welke context bedoel je dat dan? 't enige dat ik zou kunnen indenken is een sluis.

groetjes
    Twins

6. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja ik weet het ook niet wat het is. Maar ik zag het op een aantal plattegrondjes staan, vandaar dat ik het me afvroeg. Het lijkt mij een klein halletje of een berging ofzoiets. Ik zal ff proberen om er 1 in me album te zetten. Dan kan je het zien.

Liefs Angel

7. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Heb een stukje van de plattegrond in me album gezet, de gehele was een beetje te groot :)
    Misschien is het wat wij hier een bijkeuken noemen?
    Ik heb echt geeeeeeen idee.

Liefs Angel

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @angel: geen idee wat sas betekend en ik woon ook niet in belgie, maar zoals het eruit ziet op de plattegrond lijkt het idd een bijkeuken, met die 2 deuren enzo... of een berghok?

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hallo dames, ik lees morgenvroeg even bij ben erg moe.

k ben bij de vk geweest alles was goed baarmoeder is nog maar 1cm verwijderd van de navel. hartjes was oke en ik was in 4 weken maar 700gram bijgekomen zeer goed dus, in totaal ben ik ongeveer 2 1/2kg bijgekomen. ik heb ook mijn hb laten prikken dit was te laag 6.9 dus ik krijg tabletjes....eindelijk want ik blijf moe en k heb contstant een slecht humeur (komt ook door een telaag hb)

liefs kikkert

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goeden avond meiden! zo hier me 1e dagje vakantie erop en lekker samen met mannetje leuke dingen gedaan!

morgen gaan we ff laminaat halen voor de kinderkamer gewoon wit met parelmoer glansje!en dan kan dat er in de vakantie in ! :)

ik klets af en toe mee in de vakantie we zullen veel weg zijn!

hoe is verder hier vanavond?

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    @kikkert. Ik heb ook staaltabletten. (Ferrogradumet) Mijn HB was 6.7. Dat is nu 5 weken geleden. Het nadeel is dat je HB pas na 6 wk weer omhoog gaat. Zolang duurt het voor die tabl. werken.
    Ik wil het volgende week weer laten prikken. Ik voel me nog erg moe, maar ik denk wel dat het iets is gestegen. Maar waarschijnlijk zit ik m'n hele zwangerschap en nog een poos daarna aan de pillen. Als kind ook altijd laag HB gehad, en dus nu exra gevoelig daarvoor. Mijn moeder heeft toen ze van mij zwanger was 3 maanden moeten rusten. Ik wilde niet groeien ivm te laag HB en B12 tekort. Ze houden me dus wel goed in de gaten. Ik heb geen zin om plat te moeten.

@ gewicht. Ik ben nog niks aangekomen, maar dat komt doordat ik zoveel heb moeten overgeven. Zit nu weer op m'n oude gewicht dus zal nu wel langzaam aan gaan komen denk ik.

Vandaag voor het eerst iemand die vroeg of ik zwanger was omdat ze een buikje zag. Leuk zeg. Ik moet zeggen dat het de laatste dagen erg hard gaat met groeien. Vind het zo leuk, en ben zo trots om m'n buik. Kan echt voor de spiegel gaan staan en naar mezelf kijken. Vind mezelf best mooi met beginnend buikje. (Normaal sta ik niet graag naakt voor de spiegel...)
    Slaap lekker allemaal. Ik ben morgen lekker vrij en m'n vriendin komt theeleuten morgen. Gezellig.
    Truste
    Liefs Boney

12. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He meiden,
    Mooi Joma de vloer, lijkt me preachtig.
    Ik ga zo weer naar de vk kijken hoe het met de kleine gaat, erg fijn!
    Liefs

13. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ben gister naar superbabystore geweest, kon niet langer wachten :)
    En je hebt wel gelijk, maar borsteltje en kammetje heb ik wel nodig. Ik zag ook leuke bebejou dingetjes, dus misschien neem ik dat wel, ben er nog niet over uit.

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    goeiemorgen!

klinkt mooi joma, de vloer.

bigdream: veel plezier bij de vk

weten jullie wat een "goede" HB is? De mijne was 7.3 en dat was goed zei de vk.

ik ga zo naar de huisarts, bleh... wilde eigelijk een beetje uitslapen! ben nog zo moe...

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen allemaal!

gisteren niet hier geweest.. was echt helemaal dood! De vermoeidheid zou af moeten nemen, maar ik heb het idee dat het bij mij alleen maar toeneemt! Ik kan echt de hele dag slapen! Zelfs op mijn werk kom ik echt niet vooruit hoor! Verschrikkelijk! Ik begin mezelf irritant te vinden en dat is volgens mij niet zo'n goed teken! ;)

verder vandaag lekker een dagje vrij! heerlijk! Straks weer naar de fysio toe. Ik ben benieuwd. Gisteren had ik echt een slechte dag. Kon letterlijk en figuurlijk niet meer op mijn benen staan. Ik zakte er gewoon doorheen. Trok vanuit mijn billen mijn benen in.. niet fijn dus.. kon wel janken. Ik ga toch even navragen of dat er ook bij kan horen, want dat was echt niet normaal!

Zo ik ga nu even gauw boodschappen doen!
    Ik zie jullie straks wel weer!

Liefs Sizzel

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Lianda : tuurlijk kunnen we dan samenrijden! ik heb mijn rijbewijs en een autootje! Dus geen probleem!

@ Debora : je hb mag niet onder de 7 komen. Dan krijg je staaltabletten! Mijne was 8.0, prima dus!

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ho Sizzel... ik had dat vorige week ook nog, maar het neemt nu echt af bij mij... ik hoop dat jij ook snel je energie weer terug vindt!

Ik herken dat geirriteerde gevoel wel, je wil gewoon wel weer eens jezelf zijn en niet om 8 uur naar je bedje gaan...

geniet van je vrije dag!

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Zou iemand mij weer op de lijst willen zetten?

Heb 24 september om 10:00 uur weer een afspraak bij de verloskundige!

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    @bigdream... veel plezier bij de verloskundige! We horen het straks wel...

20. Anieteke

Anieteke Actief lid

21 apr 2007
    301
    0
    0
    Ik denk dat ze een klein halletje bedoelen: een soort tocht"sluis" zodat de kou niet direct het huis inkomt in de winter. Ik zie dat er een deur naar buiten zit, om achterom binnen te komen...

Liefs Anita

Deel Deze Pagina