@Kikkert ik had dat ook met kapotte mondhoeken die niet genezen, ben ook naar de huisarts gegaan en ze hadden me vitamines gegeven. Binnen 5 dagen was het geheeld en komt nu niet meer terug ! @Dees, vervelend zeg, hopelijk vind je snel een andere serieuze koper @Mrijn veel plezier bij de VLOS, het zit vast allemaal goed, je bent alweer bijna 18 weken! @Welkom tante Pino nog een februari-mama erbij ! Gisteren in het ziekenhuis was dus de tripletest die word hier samen met de nekplooimetingen bij alle zwangeren gedaan.Nog zo iets raars ze prikten bloed boven op de hand (zoals een infuus zeg maar) niet leuk :x Ik ga mijn sportkleren bijelkaar zoeken en voor het eerst na een maand niks doen weer naar de sportschool tot later!
je hb prikken ze idd in je vinger...het is een vervelendprikje maar het gebeurt zo snel dat je het niet eens in de gaten hebt.
thanks ja ik zat op een ander forum, waar helaas niet zo veel geklept werd.... dus kreeg ik de link hier naar toe en zo te zien is het hier stukken gezelliger! Ik zal mijn best doen gezellig mee te beppen Zal mezelf even fatsoenlijk voorstellen: Ik ben Debora, 25 jaar, moeder van een dochtertje van 3,5 en zwanger van een 2de. We hadden eind vorrig jaar de hoop opgegeven om nog zwanger te kunnen worden, aangezien ik de afgelopen 2 jaar, 3 miskramen en een hoop mislukte pongingen heb gehad. Maar toen ik half mei ineens stik ziek werd en niemand kon vinden wat ik mankeerde, begon er toch een lichtje te branden bij me. Een vriendin van me grapte "mischien ben je wel zwanger, dus ik "nee joh dat kan niet je weet toch..." , maar omdat ik aan de morfine zat tegen de pijn heb ik toch maar even een testje gedaan en ja hoor 2 dikke blauwe strepen! Dus meteen van de pillen af gegaan natuurlijk. Ik heb de eerste 3 maanden in m'n ochtendjas door t huis gesloft, zo beroerd.. Maar nu gaat t steeds een beetje beter, al moet ik savonds wel rond 7 uur naar bed (beetje tv kijken) anders word ik weer erg beroerd..
Ik zet zo een echofoto van gisteren in mijn album. Voor de oma's en opa's heb ik er even bij gezet wat nou wat is. Anders snappen ze het niet . De foto's van het zieke humpie houden we voor onszelf.
jah het komt idd nu dicht bij ik kan me soms niet voorstellen dat ik morgen al 18weken ben. dus nog 2 weekjes en dan zit ik al op de helft.
. Jeetje dat is niet niks wat je hebt meegemaakt. Fijn dat je nu toch weer zwanger bent! Vervelend dat je je zo beroerd hebt gevoeld de afgelopen dagen fijn dat het weer wat beter gaat. Heb je al veel echo's gehad? Groetjes, Baby4me
Iedereen die vandaag naar vk gaat veel plezier/succes! Weet iemand trouwens hoe t met Dwazie gaat? Hebben we al een tijdje hier niet gezien toch?
baby4me: ja leuk is inderdaad anders, maargoed ik ben nu zwanger en dat is t belangrijkste Ik krijg elke 4 weken (in t hele begin elke 2 weken) een echo, heb er dus al een berg gehad. Maar daar hoor je mij niet over klagen vind het heerlijk om zo vaak de kleine te zien. Over 2 weken heb ik weer een echo, dan gaan ze ook meteen kijken wat t word Dees68 : mooie echo! Wen26: Merci!
@Babyforme: die luiertas is via internet te koop voor nog geen 50 euro. Niet goedkoop, maar in de winkel zijn ze 100 euro. Ik vind het lieveheersbeerstje en die pinguin ook heel leuk, het wordt vast een van die 3... @Tantepino: Welkom! Wat een leuke foto van je dochter gebruik je als avatar!
Hallo Meiden, Voel me vandaag al beter en het helpt ook wanneer je leest dat anderen hetzelfde ervaren. MamaNorah: bedankt voor je reactie Baby4me: verbouwing moet helaas in 1x keer gebeuren, maar vandaag zie ik al iets minder tegen op. Denk er over om gewoon vervroegd met zwangerschapsverlof te gaan, zodat ik in 2008 pas na mijn verlof aan de slag ga. Kan ik die 2 weken mooi gebruiken om de werklui achter de vodden te zitten! Maar jee, wat wordt hier veel geschreven! Ik kan het echt niet bijhouden. Hoe doen jullie dat? Dees68: groot gelijk dat jullie een foto achter te houden, maar die ander is wel echt prachtig. En sommige mensen, die zou je gewoon het liefst achter het behang plakken! Moet nog steeds een afspraak met een vk maken. Heb eerst onder controle gestaan in het ziekehuis, maar alles gaat gaat goed, dus ik mag naar de vk. Moet hier toch maar eens tijd voor vrij gaan maken, denk ik. Iedereen met een te laag HB, succes met de staaltabletten en ik hoop dat ze gauw aanslaan. Verder iedereen natuurlijk succes met de hoofdpijn, misselijkheid, afspraken, echo's en aanschaf van al die leuke babyspulletjes! groetjes, Aurelie
ja dat is waar maar kan me voorstellen dat je wel angstiger bent na die ervaringen he. ik heb zelf helaas ook een miskraam gehad. en vind het toch heel moeilijk om nu te genieten en vertrouwen te hebben dat alles nu goed gaat. wel fijn dat je zo vaak een echo krijgt. dat is toch al een geruststelling he. Mooie foto in je album van je dochter. Ze lijkt wel een fotomodel!
jammer dat verbouwing in 1 keer moet gebeuren. wat bedoel je met pas na verlof in 2008 aan de slag gaan...snap ik niet helemaal.. ja moet je zeker doen een afspraak bij vk maken.
Kan jullie niet bijhouden Wat schrijven jullie een hoop. Lees alles mee, maar geef de hoop op dat ik veel op mensen persoonlijk kan reageren. Even een update; gister bij de vk geweest, alles was goed, baarmoeder zat al hoog zei ze en ze verwacht dat ik het kindje snel ga voelen. Voel me erg goed, kan me alleen nog steeds niet motiveren om mijn huis goed op orde te houden Duidelijk nog geen nesteldrang. We gaan eerdaags de kinderkamer bestellen, de kinderwagen heb ik al in huis, de quinny buzz in het rood met oranje. Lekker fel dus. Begin soms ook de zenuwen te krijgen, help het is echt waar, eerdaags hebben we een kind. Wil het zo graag, maar vind het ook beangstigend, hebben er meer hier last van? Moet van mezelf nu een uur werken in huis, daarna ga ik hier weer even kijken.
Fijn dat alles goed was! enne mbt bijhouden...lukt wel hoor...gewoon teruglezen en quoten als je ergens op reageert. vind ik de makkelijkste manier. leuk dat je kinderkamer gaat bestellen. wat voor kleur? apart zo'n felle wagen! ja herken t je wilt t heel graag maar bent ook bang voor wat er allemaal op je af komt. is toch niet niks...en er gaat een hoop veranderen in je leven maar komt vast wel goed allemaal!
Het ontwerp voor het kaartje zoals ik het wilde zal erg kostbaar worden niet uitvoerbaar. Ik ben op zoek gegaan naar andere en ik heb wat gevonden. Het kan aangepast worden zoals ik het wil met 10,50 extra kosten voor het veranderen van het formaat omdat ik het kaartje anders van vorm wil. Hier staat het ontwerp wat ik mooi vind http://www.kaartmix.nl/b_site/moonmimi/html/4.html