Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anieteke

Anieteke Actief lid

21 apr 2007
    301
    0
    0
    Ik krijg een meisje volgens de cck Sizzel!

Bedankt weer!

2. Niet meer actief

aha die zegt bij mij ook meisje... heb zelf ook wel t vermoeden dat t weer een meid word, al hoopt mijn vriend op een zoon... maargoed we zullen zien o ver 2 weken krijgen we t hopelijk te horen :D

3. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Pino, nu werkt ie wel. Ik heb hem gewijzigd in het vorige bericht.

4. Niet meer actief

ik ga ff kijken amma, klinkt erg interesant namelijk :D

5. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Goedemiddag dames,

Was weer een hele berg om bij te lezen.. Het gaat hard hier..

@ Tantepino.. welkom en veel kletsplezier..

Pff.. ik weet het allemaal niet meer hoor! Reageer straks wel..

Hier gaat alles lekker rustig aan.. Kreeg zelfs 2 x te horen dat mijn buikje zichtbaar werd :)

Ben vandaag een stagaire aan het inwerken.. Niet zo veel zin in maar het moet.

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    tantepino en anieteke : ik heb jullie nog bij kunnen voegen bij de vorige lijst! Dus het staat erbij!

7. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Zo nu ook de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt! 26 september om 16:15. Ik kan niet wachten!

Wat vinden jullie, je man hoort daar toch bij te zijn of niet?
    Mijn man gaat volgende week met een nieuwe baan beginnen en wil er eigenlijk geen vrij voor vragen. Ik heb het nu later op de middag kunnen plannen maar dan nog moet hij iets eerder naar huis... Ik dacht dat het echt normaal is om daar vrij voor te vragen als man... maar geloof niet dat daar regels voor zijn

8. Niet meer actief

Sjaantje: Ik vind het inderdaad wel dat de man erbij 'moet' zijn, maarja een nieuwe baan... ik zou ook geen vrij durven nemen zo snel. Ik heb over 2 weken weer een echo dan ben ik 18 weken, mijn vriend gaat dan mee omdat we dan ook te horen krijgen wat t worden gaat, maar al die eerdere echo's heb ik alleen moeten doen, hij kan natuurlijk niet elke keer vrij vragen

sizzel: merci :D

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    wij hebben dan toevallig alle twee vakantie, maar niet iedere werkgever geeft daar denk ik vrij voor. Zou wel een beetje vervelend zijn! Dat wil je toch samen meemaken.

10. Niet meer actief

Even een ander vraagje: ik kreeg net de "wij" binnen daar staat dat je op moet passen met zoethout ivm je bloedruk, maar is dat echt zo extreem? Ik lust grag zoethout thee, drink er 1 a 2 kopjes per dag van, dat zal toch geen kwaad kunnen?

11. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Wat grappig ik heb die dag ook de 20 weken echo!

Enne ik denk dat als je man het bij zn nieuwe werk uitlegd zn baas vast wel begrip zal hebben dat hij erbij wil zijn bij de echo en dus iets eerder weg mag dus gewoon je man laten vragen. Weet bijna zeker dat t moet lukken! helaas zijn er idd geen regels voor dit soort dingen bij meeste bedrijven.

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ tantepino. nee ik denk niet dat dat heel veel kwaad kan. Ik denk dat je wanneer het echt kwaad kan een kan leeg moet drinken of zo.. Twijfel je dan bel je gewoon even de vk!

@ Sjaantje : mee eens hoor.. eigenlijk vind ik ook dat je man erbij hoort te zijn. Tot nu toe is mijn man bij elke echo geweest.. Ook bij de 20-weken echo is hij erbij, gelukkig hebben we dan ook vakantie! Maar anders had hij op zijn werk vrij geregeld. Ik weet zeker dat hij er perse bij wil zijn!

13. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    denk dat 1 a 2 kopjes thee niet echt kwaad kan hoor.

14. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Fijn dat alles goed was! Ja blijft een wonder he zo'n kleintje in je buik!

15. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Sjaantje, ik vind dat bij de termijn echo en de 20 weken echo de man er gewoon bij hoort te zijn! Dat wil je toch samen meemaken?
    als je heel vaak echo's hebt is het een ander verhaal. Maar bij die 2 echo's...

Maar hier kun je ook sommige avonden komen, juist ivm werk enzo. Kun je niet bellen of dat bij jullie ook kan?

@Pino, ben benieuwd wat ervan vind en zou fijn zijn als er iets aan je pijn klachten gedaan kan worden, toch?

@Zoethout, als je bloekddruk laag of normaal is en je hebt geen aanleg voor hoge bloeddruk, kan zoethout thee geen kwaad. Maar soms drinken mensen en veel zoethout thee en eten elke dag een zak drop en dan moet je wel op letten!

@Hoofdpijn en/of vochtvasthouden, in beide gevallen is het aan te raden veel water te drinken (zoals iemand ook al schreef). Maar let op met koud water! Beter is water op kamerthemperatuur of zelfs warm.
    Door koude dranken (dus ook fris en sap uit de koelkast) gaat je lichaam eerder vocht vasthouden.

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Sjaantje : ook je 20 weken echo heb ik al bij de afsprakenlijst gevoegd hier een pagina terug! Was nog binnen het uur dus dat ging nog!

17. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Wat gaaf dat je fotografe bent! In welke regio woon je? Komen we straks allemaal bij jouw langs voor foto's van onze beebs :D
    Leuk dat je dochtertje zo fotogeniek is!

18. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Sjaantje, heerlijk he als alles goed gaat! En die verwondering herken ik ook zo! Het is echt een cadeau!
    Geniet er lekker van.

Liefs
    Amma

19. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Hoi hoi...

Ik ben druk aan 't poetsen voor als de kijkers zometeen komen. Niet leuk en erg vermoeiend, maar ja ik kan nu pas opschieten en manlief naar z'n werk is. Ik heb net tijdens het brood eten even bijgelezen, maar ik kan helaas niet op iedereen reageren. Ik moet weer verder. :D

Gelukkig is de hoofdpijn nu zo goed als weg. Voor de rest voel ik me erg moe maar prima.

@Sizzel, als je de lijst weer bijwerkt, wil je dan mijn pret echo er weer tussen zetten? Die is ergens verloren gegaan:
    15 sept 10:00

Tot later...

MamaNorah

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    net terug van de dokter ik heb zalf gekregen voor bij de mondhoeken te smeren hopelijk gaat mijn wondje snel weg. helaas heeft hij me niks kunnen geven voor mijn uitslag op mijn voorhoofd omdat hij bang is dat het in de bloedbaan terecht komt.

zometeen ga ik boodschappen doen al heb ik niet echt veel zin maar ja we willen toch graag wat te eten hebben hihi.

Deel Deze Pagina