Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Vanaf week 17 kan je kindje geluidjes horen van buiten. Nou zat ik dus te denken om een mooi rustig liedje uit te zoeken (van mijn part klassiek of zo!) en dat 's avonds te draaien voor de baby. Ze zeggen dat na de geboorte het kindje het liedje herkent en er rustig van wordt. Wat vinden jullie?

2. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Fijn dat de osteopaat goed hielp.
    Ik krijg ook 44 uur kraamzorg. Dat is dan 5,5 uur per dag verdeeld over 8 dagen. Nadeel is alleen dat als je in ziekenhuis bevalt (zoals ik) de dagen die je daar ligt van de 8 dagen afgaan dus als je 2 dagen in ziekenhuis moet blijven krijg je nog maar 6 dagen kraamzorg. Dat is wel stom vind ik maar goed..
    En t hangt er ook nog af of je borst of flesvoeding wil geven. Bij bv krijg je wat meer uurtjes dan bij flesvoeding. Maar 44 uur is op zich wel t gemiddelde geloof ik.

3. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Leuk idee...zat er zelf ook aan te denken zoiets.

4. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ah zo...wanneer zou je verlof normaal ingaan met 6 weken van te voren dan?

ikke kan lekker vanaf kerst met verlof. Dat is wel fijn!

5. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Succes met poetsen...idd niet leukste werk maar ja..

Fijn dat de hoofdpijn zo goed als weg is.

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @debora21: http://nl.youtube.com/watch?v=AcLgZhXWDmI dit liedje vind ik helemaal geweldig. ook leg ik iedere avond voor het slapen gaan het muziekdoosje van de uhmm hoe heet dat ding voor boven het bedje of de box?

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik wilde ook al zoiets gaan doen. Ik draag al wel vaak een bola (zo'n balletje). Het kindje herkent na de geboorte het belletje ook.

8. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    zo heb net bij kruidvat effe een leuke sportbroek en vestje gekocht. Best leuk! Denk dat zoiets wel lekker zit zo voor thuis nu met buikje.

nog een tip : op www.e-folders.nl kun je altijd een hoop reclamefolders bekijken. best handig!

9. Niet meer actief

Amma: ik ga het zeker met de gyn bespreken, t klinkt goed!

Baby4me: Word lastig vrees ik, heb m'n studio aan de kant moeten zetten voor de babykamer :p ik 'was' dus tot een week of 2 terug fotografe :p Voorzover je zoiets geweest kunt zijn, ik ben t opzich nog steeds alleen studioloos :p

Nou ik neem nog een kopje thee, heb nog nooit een hoge bloedruk gehad dus zal dat niet zomaar ineens krijgen denk ik...

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Kikkert! Dat vind ik nou ook echt een geweldig liedje! helemaal super!
    GO MARCO!

11. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    welkom mamapino leuk je hier te zien en lekker mee kletsen he.
    ik heb nu echt even geen tijd om 6 pagina's terug te lezen want moet nog ff poetsen hier.
    zal straks wel ff uitgerbreid lezen.
    sizzel dank je en wie weet kunnen we indd samen rijden.
    vond al dat je zo stil was gisteren meid!
    verder iedereen met een vk bezoekje/echo veel plezier vandaag!

12. 40plusmama

Bah, voel me verschrikkelijk down vandaag. Huilerig en heel erg verdrietig om humpie dat ik straks moet afstaan na de geboorte :cry: .

En dat terwijl ze juist zo aan het bewegen zijn vandaag. Ik zou juist blij moeten zijn dat ik ze al zo goed kan voelen :cry:

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik kan ook de 1e week van januari stoppen! En omdat het dan toch rustig is pak ik denk ik een paar vakantie dagen op, dan heb ik vanaf 1 januari lekker vrij! Is wel fijn na de feestdagen! Ik denk wel dat december heel zwaar gaat worden voor mij. Het word dan gigantisch druk in de winkel... bleeeehhhh

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Lianda : ja erg he.. hahahaha... ik ben normaal wat actiever hier! hihi... Maar ik kon het echt niet opbrengen.. het was echt heel erg.. Ja.. je hebt soms van die dagen he! Maar "i am back!" haha

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Dees... meid ik kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen... maar het klinkt allemaal ook zo dubbel.. als je maar weet dat je altijd hier je verhaal kwijt kan hoor.. We kunnen alleen luisteren/lezen, maar dat kan soms al genoeg zijn...

Ik wil trouwens proberen door te werken tot 4 weken vantevoren. Ik zou dan tot 20 jan moeten werken of zo... maar ja.. ik ben de laatste 2 weken van dec vrij.. dus dat is wel lekker! Komt niet zo vaak voor in de zorg dat zoiets kan!

16. 40plusmama

Ik wil op de crematie Alleen van Marco Borsato horen. Het liedje staat op Zien. Hij zong het op het concert Symphonica Rosso, ge-wel-dig.

Dit is de tekst:

De maan verschijnt en jij komt op bezoek
    in mijn herinnering
    Je zwijgt en lacht
    Verzacht de pijn vooreven
    Totdat ik weer ontwaak
    Met niets
    Alleen

De tijd heeft spijt dat hij zich heeft vergist
    Zelfs de wind huilt van pijn heeft jou gemist

De maan verdwijnt
    Laat mij met lege handen
    De nacht
    Ze neemt je mee
    En laat mij
    Alleen

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    super dees.. heel toepasselijk..zit hier met tranen in mijn ogen.. op de achtergrond het liedje slaap maar...

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Sjaantje, het is natuurlijk wel erg leuk als je man meegaat. Is toch een speciaal moment. Ik denk dat als hij at tegen zijn zijn nieuwe baas zegt dat deze er alle begrip voor heeft dat hij erbij wilt zijn. Ik weet dat de baas van mijn vriend hem ernaar toe zou brengen want dat is veel belangrijker dan werk vind ie. Ik zou het bespreken als ik hem was, echt waar!

19. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ah dat is jammer.

maar als je nog goede foto tips hebt dan hou ik me aanbevolen! Vind t altijd superleuk om foto's te maken!

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

Deel Deze Pagina