Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @kikkert: Dat is idd erg mooi! Ook hele mooie beelden! Zit hier met tranen in mijn ogen, terwijl ik normaal niet zo van Nederlandstalige muziek houd.

@dees: Mooi gedicht hoor! heel begrijpelijk dat je je zo rot voelt. Het is ook zo dubbel....

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    heel mooi!

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Debora : dat heb ik nou ook.. pffff... tranen lopen over mijn wangen..

4. Niet meer actief

ik heb al m'n studiospul nog hoor, dus zou t nog neer kunnen zetten ;) mijn spruitje moet er straks ook aan geloven ;)

Mooi liedje zeg dat van Marco, had t nog nooit gehoord.

Dees ik vind het zo erg voor je, het vooruitzicht van zón bevalling is ook niet wat een moeder graag wil :( Fijn dat 1 kindje het red, maar t liefst zou je ze allebij bij je houden natuurlijk, het lijkt me heel erg om tijdens je zwangerschap al de crematie te moeten regelen :cry:

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

Vraagje, mag je in Nederland doorwerken tot aan de uitgerekende datum?
    Of MOET je minimaal 4 weken vantevoren verlof nemen?
    Volgens mij mag je hier in Spanje tot de laatste dag doorwerken.

6. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Lieve Dees, zit hier met tranen in mijn ogen.
    Mooie tekst.
    Het is zo dubbel, terwijl je nadenkt over het kamertje en de spulletjes en het leven van het ene kindje, denk je ook na over het heengaan, het moeten loslaten en de crematie van het andere kindje.....
    Ik kan me voorstellen dat het heel veel doet met je emoties!

Sterkte, en weet dat je hier altijd je verhaal kwijt kunt!

Liefs
    Amma

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik zit te denken aan een lied van Sigur Ros. Dat zegt helemaal niemand wat! Haha Het is een Ijslandse band. Heb geen doorsnee muziek smaak :oops: :D

8. Niet meer actief

ik heb een weekje of 2 terug mijn zwangerschaps verlof ingelast :oops: das t voordeel van eigen baas zijn :rolleyes: wel schandalig eigenlijk hihi

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Supermummy : je bent inderdaad verplicht minimaal 4 weken vantevoren te stoppen met werken! (tenminste.. dat meen ik hoor!)

een vriendin van me is vorig jaar 6 weken voor haar uitgetelde datum gestopt met werken.. een dag later is ze bevallen van een supergezonde zoon! ja.... zo kan het ook! heeft wel heerlijk lang van haar zoontje kunnen genieten!

10. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Deborah, goed idee hoor! Een vriendin van mij zong heel veel voor haar kindje tijdens de zwangerschap, en na de geboorte werd het onmiddelijk rustig als zij zong!

Ik ga ook een fijn muziekje uitzoeken en dat elke dag even draaien, is ook wel een fijn moment om even helemaal met je kindje bezig te zijn.
    Dankjewel voor het idee!

@supermummy, volgens mij moet je minimaal 4 weken opnemen maar ik weet het niet zeker.

Liefs
    Amma

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Haha ik zal maar niet gaan zingen! Wordt ie doof denk ik! dat wil ik hem nog niet aan doen!

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    zo.. ik ga dadelijk eens even kijken bij de miss etam outlet.. eens kijken of die nog iets leuks hebben! altijd leuk!

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Maar het werkt dus wel! das een fijne gedachten, en inderdaad even een momentje tussen de baby en jezelf, das wel heel fijn!

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik ga 4 weken van tevoren met zwangerschapsverlof, daarvoor nog 1 week adv, houdt in dat ik dan met de kerstvakantie vrij ben, dan in juni weer beginnen maar wil dan ouderschapsverlof opnemen zodat ik pas volgend jaar sep weer hoef te werken.

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Heb net een fotolijstje van Moeders voor moeders gekregen met de post, voor een echofoto in te doen. Je krijgt wel veel als dank! Heb ook al een boek over zwangerschap en een bordje, kommetje en beker van Dick Bruna, en een nachtlampje. Wel erg leuk natuurlijk!

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    debie jij werkt in het onderwijs? Is wel lekker hoor!

17. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0

Mooi kaartje hoor Dees.

Liefs Angel

18. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Slaap maar van Marco........ook hier tranen (jaja die hormonen ;) )
    En dan die beelden! Wow opeens drong het heel erg tot me door dat zo'n mensje ook in mij groeit en beweegt! Wat een wonder. Echt heel bijzonder hoor, zwangerschap......

@Debora, ik heb op youtube jouw muziek opgezocht, bijzonder hoor en mooie beelden ook!
    Ik ben zelf helemaal weg van Coco Rosie, die gebruiken ook van die mooie geluidjes en bijzondere effecten.

@Verlof: ik heb geen officieel verlof maar denk dat ik vanaf de kerst stop met fulltime werken. Dat zijn 7 weken van te voren. Wel blijf ik wat admin klusjes doen enzo. Maar ik wil toch minimaal 5 weken van te voren echt vrij zijn. Naja, op de lessen voor zwangeren na dan, die blijf ik well geven dat lijkt me gewoon leuk. die vrouwen komen zelf ook met 40 weken nog naar de les.

19. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0

Ik zou het wel doen, je man hoort daar toch bij te zijn? Ik denk ook niet dat een baas daar moeilijk om zal doen als je man zegt waarom hij vrij wil.

Liefs Angel

20. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    @ Sjaantje en TantePino:

Bij ons kan je ook in de avond plannen voor een echo? Kan dat bij jullie niet dan?

Liefs Angel

Deel Deze Pagina