Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hallo nieuwe meiden welkom hier ben ook een dagje werken jezus wat gaat dat toch snel zeg,

Nathalie al nieuws meid? hoop dat het al beetje beter gaat.

@joma utgetelde datum toch 13-2 zie ik in de lijst staan? lopen we helemaal gelijk op vind ik wel gezellig.

@dwazie en meid hoe staat het bij jou?

Met mij vandaag alles goed niet meer zo misselijk als gisteren das wel fijn verder met name moe haha

Leuk trouwens dat veel van jullie ook mee doen aan moeders voor moeders kunnen we met zijn allen veel toekomstige moeders mee helpen
    Meiden die nog niet meedoen is zeker aan te raden is voor heel goed doel

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    @vivian.. het gaat goed hoor... beetje bangig maar ook wel positief hoor.... en jij?

3. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Mag ik er ook bij ? Vanmorgen getest en direct een 2 streepjes ! Geweldig!

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dwazie ja ook goed he beetje moe maar ja das vrij normaal na 10 uur werken, verder vandaag geen klachten gelukkig he haha, ja ook wel af en toe onzeker maar we blijven alles positief zien he

5. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik heb ook ontzettende last van afscheiding...soms voel ik het gewoon lopen..best irritant..!

Verder nog nergens last van..ook een soort spierpijn in me buik dat is het enigste..!

6. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Hallo allemaal,

Nou @baby4me, tot voor kort zou ik ook gezegd hebben amper klachten behalve afscheiding (volgens een vriendin en expert is dat heel goed)
    maar sinds vandaag heb ik opeens een belachelijk goede neus, ik ruik werkelijk alles, weet wat de hele straat eet en wordt overal onpasselijk van.
    Overgeven gelukkig niet.

En ik ben echt ontzettend moe, moest gister tot laat werken en vanochtend vroeg beginnen en ik kwam de dag amper door. Zit de hele tijd te gapen en ben zo verstrooid als wat.

Dus dat wordt vroeg mijn bed in vanavond!

Liefs
    Amma

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    he knor niet gek hoor dat hij bij jou positief test als je al 13 weken zwanger bent of klopt je banner niet? in ieder geval gefeliciteerd en welkom hier meid

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nogmaal s van harte knor en welkom

9. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Haha jij hebt ook alles door, was een foutje maar nu is het goed! :)
    4 weekjes en 3 dagen! Dat schiet op... ;)

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    precies vol goede moed... ik slaap nu wel elke dag eventjes merk dat ik dat echt nodig heb...

11. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik heb dat ook echt nodig..anders hou ik het niet vol..ik val vanzelf smiddags in slaap als ik thuis kom en eventjes op de bank ga liggen..!

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @knorr jazeker als ik hier ben ben ik best oplettend haha gefeliciteerd meid geniet maar lekker van die roze wolk

@dwazie ja heb ik tot vandaag ook iedere dag gehad maarja kan slechts op het werk gaan slapen he daar trapt de baas niet in

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik ben ook verstrooid... vergeet alles... rij door als ik moet remmen(das minder) kan geen gesprekken volgen als het niet over zwanger zijn gaat(dat is onaardig) ben ook best kribbig.... (vraag maar aan mijn hubbie)
    heb enorme afscheiding loppt er echt uit...en dan loop ik angstig naar wc pfft vind je het gek dat ik zo moe ben hahaha

oh morgen staat mijn banner op 5 weken weer een stapje dichterbij.... ik begon op 3 weken en 4 dagen toen wou ik snel naar de 4 weken en nu alweer bijna 5 weken dat schiet op.... was het maar dinsdag als ik daar hoor dat alles ok is kan ik beter genieten denk ik...

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dwazie meid het is dinsdag voor je het weet hoor ik moet zeggen ben nu ook veel geruster sinds ik bij vk geweest ben alleen moet ik nog zolang wachten op de echo maar ja het moet maar he, en die afscheiding is toch heel normaal heb ik ook maar ook ik ga hele tijd naar wc om te kijken of het niet bloed is denk dat we dat toch nog wel tijdje gaan houden meid

15. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik heb net m'n eten op en zit nu met de knoop van m'n broek open achter de computer. M'n buik is echt opgeblazen zeg! Het zijn natuurlijk m'n darmen, maar toch. Hebben jullie ook zo'n opgeblazen buik?

Bij mij begint de afscheiding ook al toe te nemen. Ik ren ook steeds naar de wc om te kijken of het geen bloed is. Hihihi, ik heb weinig vertrouewn in m'n eigen lichaam. :(

16. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik heb ook een hele opgeblazen buik..ik ben vrij dun van mezelf..dus kan nog maar 2 broeken aan...:(
    Ik heb gelezen dat het weer weg trekt..!

17. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He lieve meiden,
    Wat leuk, wat zijn er veel meiden bij, welkom!
    @ Nathalie, ik blijf duimen meis!
    @ Amma, ik herken precies wat jij zegt qua eten!
    Ik lust normaal gesproken bijna alles en nu bijna niets, ja zoetigheid en patatjes hahaha
    Verder staat bijna alles me tegen en ga ik van kokken!
    Ik word ook weer wagenziek als ik in de auto zit, heel bizar!
    Liefs

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou meiden dat weinig eetlust had ik al week voor ik positief teste ik ben normaal best een snoepkont maar laatste 2 weken bijna niets meer echt niet te geloven iedereen die mij kent valt het wel op hoor, en de rest van het eten eet ik omdat het moet niet omdat ik er zin in heb hahaha

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik voel me een luchtballon... pfft valt echt zwaar op de maag.... wat? hoor ik jullie denken ... nou helemaal niets en tegelijkertijd alles ik heb het idee dat ik een betonblok heb opgegeten...

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

ja meid lopen we gelijk! :)

Deel Deze Pagina