Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fijn meid dat je je beterder voelt dan gister dikke knufff!

ja ik kan best begrijpen dat je ook tegen de reacties op zie op je werk!maar daar kan je niet voor weg lopen!maar wilde ff zeggen vindt het knap dat je maandag ga proberen!en als niet gaat gewoon naar huis hoor aan jezelf denken en je beebjes! ;)

3. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @Joma; Dat weet ik dus niet, ik denk wel dat er een aantal kilo bij zit. Vroeger stond ik meerdere malen per dag op de weegschaal totdat ik em eruit heb gegooid, heb nu gewoon wat tegen weegschalen :) Ik hoop alleen dat ik niet meer dan 70 kg weeg...

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dan begrijp ik wel waarom je niet op de weegschaal durf!maar meid is voor een goed doel!ik heb zelf al ruim 8 kilo erbij :confused:

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik moet maandag weer op de weegschaal. Ik ben benieuwd want tot nu toe is er nog niks bij en niks af. In het begin ben ik 3 kilo afgevallen, toen 2 ons aangekomen en toen weer 2 ons afgevallen.

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ff over die vitamine te kort..ik slik geen vitamine omdat zodra ik z'n tablet pak ze er na een half uur weer in een stuk uitkomen (ik word erg misselijk van pillen) zelf die staal tabeltten wat ik nu heb word ik misselijk van ookal zijn ze erg klein.

ik ga hier elke woensdag als ik opsta op de weegschaal staan ik ben in een week tijd maar 100gram bijgekomen. ik hoop ook eerlijk gezegt dat het zo langzaam blijft gaan want ik heb echt geen zin om 20 of 30 kg bij tekomen want een een deel moet er ook weer af :( .

zometeen ff aardappeltjes halen want we eten vandaag zelf gemaakte friet :p

7. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dat weet ik ook wel, maar soms heb ik van die momenten :(

@Dees; Ik vind het echt knap van je hoe je met de situatie om gaat. Ik hoop dat je ook de tijd neemt om het verlies te verwerken...
    Je bent trouwens nog niet veel aangekomen, lekker hoor!

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hahaha... inderdaad echt niet bij te houden! :confused:

volgens mij gaan we elkaar allemaal tegen komen op de jonge gezinnen beurs... alleen lopen we elkaar dan waarschijnlijk gewoon straal voorbij!

gisteren was zo schattig... ik geef m'n vriend een stevige knuffel toen ik thuis kwam uit het werk, zegt ie: "Hey ik kan je buikje nu echt voelen tijdens het knuffelen!" en dat trotse bekkie er dan bij... zo leuk! :D

9. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Goedemiddag dames,

Zit er weer lekker doorheen.. Heb het weer gehad op mijn werk.. Mijn baas heeft nog steeds mijn contract niet getekend en ik maar werken.. Nu heeft ie weer beloofd dat ie 'm zou tekenen vandaag. Ik geloof er nog niets van, maar weet ook niet hoe ik het op moet lossen.. :cry:

En wordt ook weer lekker vriendelijk behandeld. Zou van doe jij maar de stagaire, want die kan toch alles overnemen van jou en dan kan ik jou weer zogenaamde moeilijke klussen geven.. Oftewel opruim werk om je de deur uit te werken.. Voel me af en toe net een voetveeg.. :cry:

Ook financieel gaat het allemaal niet zo lekker.. We werken allebei fulltime en hebben zelfs een koophuis.. Je zou zeggen, nou dat heb je goed voor elkaar.. ja dat is ook wel zo, maar moeten we daarvoor krom liggen.. Ben zelfs alle manieren aan het bedenken om te bezuinigen..
    Vriend werkt ook allemaal niet lekker mee.. Ik weet het allemaal niet meer.. :cry: :cry: :cry:

Sorry van mijn ego berichtje :oops:

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    He meiden
    Ik heb een klein vraagje mijn vriendin en ik willen graag naar de efteling binnenkort maar nu vraag ik me af of dat kwaad kan
    Toen mijn vriendin vorig jaar zwanger was zijn we ook gegaan en in efteling vallen de atracties wel mee dus moet toch kkunnen he

11. Niet meer actief

jeetje dotje, dat klinkt niet leuk allemaal... sterkte ermee!

Over de vitamines, ik slik 'puur mama' zwangerschaps vitamines, vooral omdat ik nu een hoop te kort krijg uit mijn eten.

12. 40plusmama

Dotje, informeer anders even bij een rechtswinkel ofzo. Het is niet normaal dat ze je zo behandelen.

Vivian, je mag best wel ergens in maar ik zou de Python, Vliegende Hollander, Vogelrock, Halve Maan enzo niet doen.

Ik slik Gravitamon, speciaal voor tijdens de zwangerschap en bij borstvoeding. Ik heb deze genomen op advies van de arts. Ik slikte eerst alleen foliumzuur.

13. 40plusmama

Gaan jullie trouwens borstvoeding geven? Ik wel, als het lukt natuurlijk.

En dan nog iets, er zat op onze vlinderstruik een heel vaag spinnetje. Het reageerde ook als je in de buurt kwam door de voorpoten omhoog te doen (agressie). Iemand een idee wat het voor een ding is? Hier is de foto.

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

jakkes wat een beest. ik heb een spinnen fobie ik krijg al de rillingen als ik dit zie.... :)

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @ dees het is een kameleon spin kijk maar eens bij google.nl tenminste daar lijkt hij het meeste op.

16. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    @ Dees.. Iew.. wat een vieze spin.. (Ook bang voor spinnen)
    En hier gaan we geen borstvoeding geven.. Krijg er de kriebels van als ik er nu aan denk.. En ben niet vies van mijn kind, maar liever geen polonaise aan mijn lijf!

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    :D :D
    wat is dat nou voor een gek ding!?

18. 40plusmama

Jah, het is inderdaad een kameleonspin, dank je. Ik vond het een apart beestje. Hij is eigenlijk maar heel klein hoor :)

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    oh en ja, borstvoeding wil ik zeker proberen!

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    dan heb je een goede camera... scherp foto-tje!

Deel Deze Pagina