Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb een Nikon D50 en ben er zeer tevreden over.

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    bah, wat een eng beest.

Moeten jullie nu ook opeens opzij scrollen om de pagina te kunnen lezen, erg irritant. Of heb ik iets gedaan?

Wil wel borstvoeding gaan geven, mits het idd lukt. Heb wel zoiets van alleen de eerste weken/ maanden dat ik niet werk, en dan over op de fles.

3. 40plusmama

Ik wil op het werk gaan kolven. Ze hebben daar een speciale ruimte voor dus ik wil het zeker gaan proberen.

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ga ook bv geven tenminste als het lukt....en daarna wil ik ook nog kolven

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik kan echt in een hokje van 1 bij 1 gaan kolven, zonder ramen e.d dat ben ik niet van plan. Maar hoop op ouderschapsverlof na het zwangerschapsverlof, dan hopelijk wat langer borstvoeding.

Merk dat er wel steeds meer mensen zijn die liever meteen de fles geven, zeker in mijn omgeving.

6. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Ik ben nog zeer eenzaam hierin hoor dames.. Ik tot nu toe de enige die flesvoeding wil gaan geven.
    Heb hiervoor mijn eigen redenen.. Maar zie het gewoon niet zo zitten en dat kolven al helemaal niet...

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    denk dat ieder lekker zelf moet besluiten om het wel of niet te doen, borstvoeding geven tegen je zin in lijkt me ook geen goed doen.

Heb toevallig 3 meiden in mijn omgeving die geen borstvoeding gaan geven, maar meteen met de fles beginnen.

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik snap hoe je je voelt, die rotfinancien altijd, wordt er soms ook stapelgek van! Zeker nu, alles loopt door elkaar heen. Hoop binnenkort alles op orde te hebben, en dan kan ik zien hoeveel we per maand overhouden om te sparen etc. Jammer dat je vriendje niet meewerkt... :(

Ik ga zeker borstvoeding geven, lijkt me toch iets beter. Hier op mijn werk krijg ik tijd te kolven, geloof ik, dus na mijn verlof blijf ik ook gewoon geven. Ze hebben een speciaal kamertje ingericht, heel gezellig :D

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zo, ga even naar de stad, kijken of miss etam nog een leuk truitje heeft.
    En fietsen is wel ff gezond.

10. 40plusmama

Ik heb ook zo'n zin om naar Miss Etam en C&A te gaan maar kan het niet opbrengen om de deur uit te gaan. Dus dan maar een ander keertje.

11. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Verkoopt C&A ook positiekleding?

12. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Nou hij lijkt nu wel mee te willen werken.. Gelukkig.. Ik wordt er ook helemaal ziek van. Het is altijd hetzelfde liedje eind van de maand en dat alleen maar omdat dan ook echt alles in 1 x wordt afgeschreven.. Pff.. en we moeten blij zijn dat we nog zijn rond gekomen.. Maar dan wil je bezuinigen en dan denk je.. ja waar op dan.. Probeer al geen onzinnige dingen te kopen..

Wordt ook heel erg verdrietig als ik hier weer lees dat iemand weer gaat shoppen.. Dan denk ik dat kan ik niet.. Maar ook voor ons komt een goede tijd en ons kind zal er nooit onder leiden.

Mag trouwens ook de etos doos ophalen..

13. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Als iemand de kortingskaart van de jonge gezinnen beurs wil hebben, dan moet je het ff tegen me zeggen! Kan ik 'm op de post naar je doen en anders gooi ik 'm weg!

14. 40plusmama

Geen idee, wel buikbanden in ieder geval en daar wilde ik naar gaan kijken.

15. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dat heb ik ook; dan lees ik over de mooiste en duurste babykamers, en dat kan ik echt niet betalen. Zou niet weten hoe, maar aan de andere kant heb ik het er ook niet voor over. Een babykamer=babykamer.
    Maar Dotje; je bent nog heel erg jong en je hebt alle mogelijkheden, je hebt een koophuis, dus bent al aan het opbouwen. Ik zit met een stom huurhuisje van 2 kamers, en meer niet, was altijd met andere dingen bezig :) Ik probeer wel te bezuinigen, maar dat lukt niet altijd, haha.

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ga je zelf niet naar de jongen gezinnen beurs dan? anders wil ik hem wel hebben

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey meiden ik snap hoe jullie je voelen. hier hetzelfde. ik wil graag dingen maar dan weet ik dat ik aan het eind van de maand weer iedere cent om moet draaien. en weet je waar ik me aan iriteer dat mensen zeggen geld maakt niet gelukkig want het maakt in zekere zin wel gelukkig want altijd iedere cent omdraaien is gewoon kl*te en je voelt je dan ook zo

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Oh dat wist ik niet, ga ik over een tijdje ook maar kijken als ze niet te duur zijn.

19. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Nee ik ga niet.. !
    Dus je mag 'm hebben.. Ik doe er toch niets mee en had gelezen dat er meiden waren die 'm niet gehad hadden.. En het scheelt toch weer geld!

Anders moet je ff een pb'tje sturen..

20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Precies! Soms durf ik niet eens meer het postvakje open te maken, haha.
    Zeker in het weekend niet, dan is gelijk mijn weekend verpest!
    Maar de vooruitzichten zijn gelukkig goed, als mijn vriend binnenkort werk heeft!

Deel Deze Pagina