@ Naatje.. ik ben idd jong en heb nog genoeg kansen en mogelijkheden. Maar toch wil je alles goed doen en goed hebben..! Weet je wat ik vervelend vind. Elke keer als ik zeg dat ik zwanger ben krijg ik standaard de vraag of het gewenst is.. Zo irritant alsof ik niet zelf mijn keuzes kan maken.. Wie heeft hier ook last van?
Wij zijn laatst naar Bobbejaanland geweest en daar staat duidelijk bij de atracties dat als je zwanger bent dat je er dan niet in mag. Dus dat zal dan ook wel een goede reden hebben dat het niet mag? Liefs Angel
Kom ik bij je zitten dotje, ik ben het ook niet van plan. Ik zie borstvoeding namelijk ook niet zitten. Liefs Angel
ja hier ook de meeste gaan er al vanuit dat het een ongeluk was. ze denken dat omdat ik pas 20 ben en mijn vriend 21. onze ukkie is van harte welkom en gewenst.
Niet de vraag of het gewenst is, maar wel of het gepland was. Ik vind het niet leuk om me steeds te verdedigen (althans ik krijg het gevoel dat ik dat moet doen). Straks ga ik het ook vertellen op mijn werk, en weet niet hoe ik op deze vraag moet reageren.
Bij ons was het niet gepland, maar een ongelukje. Ik heb een hekel aan dat woord. Ik wil niet dat ons kind later krijgt te horen dat het een ongelukje was, hij of zij is ontstaan uit liefde.
ieuw wat een spin! Ik ben echt een dierenliefhebber, maar zodra ze meer dan 4 pootjes hebben haak ik af... Waar en waneer is die beurs? Ik wil er wel heen gaan denk ik, klinkt leuk Borstvoeding doe ik niet, heb ik bij de vorrige geprobeerd, maar wat een ellende was dat! Ze kwam zeker elk half uur lurken, ik had gewoon niet genoeg voeding denk ik, kreeg tepelkloven en al die ellende... daarna aan flinke borstontsteking gehad (die ik nu nog voel). Heb toen na een week moeten stoppen, nee dat doe ik nooit meer, deze krijgt meteen de fles
Dat komt misschien door je leeftijd. Mensen zijn het niet meer gewend dat er ook vrouwen op jonge leeftijd een kind kunnen krijgen, terwijl de meeste van de generatie van onze ouders ook jong hun kinderen kregen. Liefs Angel
iedereen moet zich gewoon met zich zelf bemoeien ook zoiets de een zegt goh jij hebt al een buik is het een tweeling? en de ander zegt weer is nog niet veel te zien. en dan heb je mijn schoonmoeder nog die zegt dat ik gewoon pate/leverworst moet eten dat dat goed is terwijl in ieder boek staat dat je dat niet tevaak mag eten (ik lust het trouwens ook niet)
Ik kan ook de Etosdoos halen (handig, een vriendin in Nederland en daar de post aan laten komen) en er zit een kortingsbon bij. We weten nog niet of we gaan, hangt van mijn stemming af denk ik. We kunnen daar wel een meeting houden zeg
Of het ligt gewoon aan ons, hahaha, aan onze hormonen. Maar al die goedbedoelde adviezen, om ziek van te worden! En lever is echt niet goed voor je, 1 boterham per dag heeft mijn vk gezegd.
bij ons in de familie is mijn oma jong moeder geworden, mijn moeder en ik ook. ik vind het super want mijn kindje zal mijn opa's en oma's ook leren kennen, en die van mijn vriend ook.
Hallo allemaal! Dees, wat apart zo'n spin! Wist niet dat die bestonden cameleonspinnen.. Ik wil wel gaan proberen BV te geven en ook meteen te gaan kolven. Lijkt me ook wel zo handig zodat vriendlief ook snachts eens eruit kan om te voeden. Dat lijkt me zowieso wel zwaar de eerste maanden dat snachts wakker worden om te voeden. Zo ik heb net even online wat babyspulletjes bij Hema besteld. Krijg je vandaag 15 % korting dus wellicht een tip voor anderen hier! Zometeen moet ik op controle bij gyn. Ben wel een beetje zenuwachtig.Hoop dat alles goed is en misschien maakt gyn nog een echo maar zal vast wel niet. Bij babydump hebben ze deze maand babykamer maand. Verschillende kamertjes zijn afgeprijsd en je krijgt als je een kamertje koopt een textielcheque twv 50 euro voor bijv lakentjes etc. Ook kun je een box uitkiezen of een babyfoon en als je een kinderwagen koopt kun je een autostoel krijgen of de waarde ervan 79 euro als korting op een andere autostoel. Dat zijn dus allemaal best leuke voordeeltjes he. En kijk ook eens op marktplaats daar staan ook vaak leuke kamertjes te koop voor een prikje! Groetjes, Baby4me
ja de hormonen zullen wel mee werken ik flip echt om het minst of geringste uit en niemand begrijpt me alleen jullie omdat jullie zelf zwanger zijn. mijn vriend begrijpt er ook geen zak van die heeft zoiets van blijf toch eens rustig en dan word ik nog bozer
Goedemiddag allemaal! @ Pino, Woon jij in Zeeland? Ik kom niet uit Zeeland, maar ik ben geboren en getogen op Goeree-Overflakkee. Veel mensen denken dat dat Zeeland is en daar worden wij heel boos over. Inmiddels woon ik daar niet meer. Woon nu iets noordelijker. Bij spijkenisse in de buurt. Was makkelijker voor mijn vriens zijn werk. Wij zijn volgens mij de enige uit de buurt. Joma komt geloof ik ook uit omgeving Rotterdam. Ik ga werken meiden. Ben weer hoofd in huis vanavond, dus een rustige avond zonder sjouwwerk. Heerlijk. Tot vanavond. Groet Boney
Ooh, ik ga ook eens op de site van de Hema kijken, bedankt voor de tip! Ik had ook altijd jong moeder willen worden maar helaas, het lot besliste anders.