Ik had een aardig winkelmandje al gevuld en was nog aan het uitzoeken maar heb alles eruit gehaald. Ik durf nog niet
De eerste maanden lijken mij juist het leukst! Ik zie er niet tegenop, misschien raar, om er 's nachts uit te moeten. Goed idee van de hema, ga zo even kijken Ik ben 2 weken geleden bij baby-dump geweest, maar voor mij zijn de kamertjes te duur. Op marktplaats heb ik ook al gekeken, maar daar wordt ook nog een hoop geboden, dus dan koop ik liever een nieuwe. Veel succes bij de gyn!
Gelukkig heb ik wel steun aan mijn vriend en mijn moeder. Maar soms heb ik ook fikse ruzie met mijn vriend. Vooral als ie erover begint dat ik chago ben, en dat 20 keer moet horen. Alsof hij nooit chago is
@Sizzel Heb weer een afspraak voor in het lijstje. Maandag 8 oktober 15.00 uur voor de 20 weken echo Liefs Angel
@ Kikkert.. haha... lijkt net of ik mijn eigen antwoord aan het lezen ben.. Zo is mijn vriend ook! Aargh.. gelukkig begrijpt mijn moeder me wel en kan ik heel veel bij haar kwijt @ Naatje.. vind ik ook! Hij is nooit chago en nooit aan het zeuren ( zo doen ze dan.. haha)
ik wil bij deze ook weer bv gaan geven. zelf ben ik onverwachts zwanger geraakt en heb ik ook voor de keuze gestaan om het weg te laten halen omdat wij 2 kinderen meer dan genoeg vonden. mijn man wou het absoluut niet dus hebben we besloten het kindje te houden. we noemen het dan ook een wondertje waar wij niet op gewacht hadden. maar goed ik geniet er nu lekker van en kan niet wachten om het over 6mnd in mijn armen te hebben.
Ja bij jou is het andersom.. Pff.. ik snap jou ook wel hoor.. En ik bedoelde iig te zeggen dat ik dus altijd de vraag krijg of het gewenst en gepland is.. Pff.. En dan wil ik het liefste schreeuwen jaaaaaaaaaaaaaah!
Als ze mij vragen of het natuurlijk is (omdat het een tweeling is) dan heb ik soms de neiging om te zeggen: ja, ik stond met mijn benen iets te wijd en ze waaiden er zo in
dames ik heb diversen kleding baby en positiekleding te koop wat mijn niet past. ook heb ik baby schoentjes te koop ik zal jullie straks ff de link geven.
Sommige mensen moeten zich inderdaad niet zo bemoeien met anderen.. Wij kregen vaak te horen "waneer komt de 2de"? Dat raak je ook beu als je al 2 jaar bezig bent en 3 miskramen achter de rug heb Ik heb t die mensen dan ook meteen recht in het gezicht gezegt en dan houden ze voortaan hun mond wel.. Mijn vriend noemt me ook sjago.. haha als ie thuis komt "je bent weer sjaregijnig zeker" .. ach ja kan er wel om lachen...
Gaan er nog meer van jullie dingen bestellen bij de HEMA? @lianda; wij hebben er nooit over getwijfeld, meteen besloten om het te houden, ook al zijn de omstandigheden niet ideaal. Maar daar zijn we mee bezig. Dit wondertje heeft ons leven op positieve manier veranderd Ik vind het goed dat je ervoor hebt gekozen om de baby te houden!
Oooh ja Tantepino, dat soort dingen krijg je ook. Bij ons ook: Willen jullie geen kinderen? Wanneer komt er een kleine? Vind je jezelf niet te oud om nog aan kinderen te beginnen? Zeker eerst cariere maken? Meestal zeg ik dan wat kribbig dat we pas 8 jaar oefenen en 7 kinderen zijn verloren. Misschien grof maar dan houden ze wel meteen hun domme vragen voor zich.
Dat lijkt me idd een vervelende vraag, zeker als je druk bezig bent om zwanger te raken en al 3 miskramen achter de rug hebt
Maar zijn dat dan vrienden die dat vragen of familie? Ze zouden van mij echt de wind van voren krijgen.......
Jah he.. belachelijk hoe mensen erop reageren! Zo irritant... Bij mij gaan ze er van uit de het niet gepland en dus niet gewenst is, omdat ik nog maar 21 ben.. Maar vanuit mijn familie heb ik die vraag gelukkig niet gehad en heb ik daar al meer steun aan.
Volgens de begripppen val ik nu nog onder tienermoeders, maar vanaf je 22 weer niet. Echt belachelijk om jonge moeders zo te behandelen en ze dus in hokjes plaatst. Terwijl ze miss verder in ontwikkeling zijn dan een 28-jarige (noem maar iets).. En voel me dus absoluut geen tienermoeder en zo zal ik me nooit voelen..
Mijn schoonmoeder vroeg wel aan mij of het gepland was. Dus ik zeg nee. Zij; Nou waarschijnlijk wel anders zorg je ervoor dat je niet zwanger kan raken blabla. Het kwam echt over als ik expres zwanger was geraakt. Niet eens een felicitatie ofzo. Ik kan aan de ene kant wel begrijpen dat ze zo reageert, maar aan de andere kant totaal niet. Mijn moeder was in tranen toen ik het vertelde, zo lief...
Ja de mijne ook en had dat ook niet verwacht.. Ze is er helemaal blij mee en nu belt ze ineens elke week een paar x en komt ze vaker langs.. Echt lief..
Soms van familie al zijn de meesten wel op de hoogte van ons 'verleden'. De vragen komen vaak van mensen die je net kent, collega's enzo.