Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    hee meisjes, nou jullie hebben weer flink wat pagina's volgekletst.

Ik heb vandaag een ongelofelijk rot humeur. Ben zooo sacherijnig en heel snel geirriteerd! Mijn liefje heeft net ook al de wind van voren gehad.... :oops:
    Ben gewoon heel moe en het werken valt me zo nu en dan echt heel zwaar. Vooral in de avodn werken, dan wil ik gewoon eigenlijk NIKS

@Gepland of niet: mensen bemoeien zich echt met de meest persoonlijk zaken. Belachelijk. Ik heb een tante die er een enorme heisa van maakt omdat mijn vriend en ik niet getrouwd zijn en elkaar pas 1,5 jaar kennen. Maar wij weten gewoon dat het helemaal goed zit, en daar gaat het toch om?

@Babykamers: ik was helemaal verbaasd toen ik ontdekte wat een hoeveelheid aan complete babykamers er is. Nooit aan gedacht. Maar soms zijn ze echt heel duur. Wat iedereen overigens zelf moet weten.
    Voor als je niet zo'n ruim budget hebt, als je de verschillende dingen bij elkaar sprokkelt, nieuwe en tweedehands (likje verf erop) kan het ook heel leuk worden toch?

Nou, ik ga eten en werken.
    Vriend is nu ook sacherijnig :rolleyes:

Liefs
    Amma

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Wat een enge opmerking Tantepino :( .

Ik ben ook heel wantrouwig naar mannen toe, mede door mijn verleden. Soms zie ik ergens een vent lopen en dan zegt mijn gevoel me gewoon dat dat een viespeuk is. Ik zat een keer in de bus en achterin zat een opa met zijn kleindochter. Ik kreeg ineens een heel naar gevoel en wist zeker dat hij zijn fikken niet thuis kon houden.

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja een eng en raar gevoel je ziet het aan die mensen al bah :evil:

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @meiden hoe denken jullie over pretparken, ik ben vorig jaar met mijn vriendin naar efteling gewest toen ze ongeveer drie maanden zwanger was en zij is toen gewoon overal mee in geweest nu willen we snel weer gaan maar wee niet of ik overal in kan

5. Niet meer actief

ja inderdaad, ik voel dat ook aan bij zulke mensen..... Tegen mijn vriend loopt ie ook altijd "mooie vrouw heb je" maar nu ik zwanger ben vind ie me niet mooi meer zeker en gaat ie achter m'n dochtertje aan.... Maargoed die laat ik nooit alleen dus hij heeft weinig kans...

T is hier echt verschrikkelijk, wij hebben 2,5 jaar terug dit huis gekocht, we dachten luk een kindvriendelijke buurt, mooi huis, gezellig dorp.... maar t is echt verschrikkelijk. Toen we er net woonden zijn we geterroriseerd door kinderen van tussen de 8 en 15 jaar, die hebben met voetballen tegen de muren en ramen staan schoppen, strond tegen de ramen gegooid, de schutting omver proberen te beuken enz enz.. En de ouders zeggen dan "tja daar kunnen wij niets aan doen" :evil:
    Nougoed heel drama politie erbij enz... nu is het sinds enkele maanden rustig, maar je woont er gewoon niet fijn meer. Die kinderen van nu 10 á 15 jaar die al "zo" zijn worden alleen maar erger, ik durf te wedden dat ze over een jaartje of wat met messen enz op zak lopen. Moet er niet aan denken dat ze m'n dochtertje wat aan doen!
    Maargoed als je een koophuis hebt stap je ook niet zomaar 123 op... dus we hebben t vol moeten houden... maar nu mijn vriend opslag heeft gekregen op zijn werk en we het kunnen betalen ergens een vrijstaande woning te kopen zijn we druk opzoek.. Als we ergens een hutje op de hei vinden zijn we vertrokken...

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Er hebben 2 mensen een reactie gegeven op die vraag.

Ik denk dat je wel in dingen kan maar niet de Python, Halve Maan, Vogelrock, Vliegende Hollander en dat soort dingen. Waarom zou je een risico lopen?

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja je kan denk niet overal in! ik zou het zoiezo niet doen! piton en boot en vogelrock en bobslee ect...... zou ik allemaal niet in gaan als ik jou was!

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Als ik jou was, zou ik het maar gewoon niet doen! Ik zou het in ieder geval niet doen.

Man of vrouw, dat maakt niet uit, zodra je een kind mishandeld, lichamelijk, sexueel of geestelijk, dan heb je hulp nodig, en moet het kind weggehaald worden!

9. Niet meer actief

Oja nog een vraagje, beetje vies vraagje maargoed maak me er een beetje zorgen over. Sinds een aantal dagen heb ik hele donkergroene/zwarte ontlasting... iemand een iedee of dat dat erg is? Ik slik wel sinds enkele dagen "Puur mama", zou het daar van zijn? Zijn er hier nog mensen die dat slikken?

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    bah nee snap het dat je daar weg wilt :(

11. Niet meer actief

ik ben pas in de efteling geweest, maar ik zou t risico niet nemen (als ik t zou durven :p )

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    als je stoelgang iets trager is heb je dat ook kan geen kwaad zodra je normaal gaat is het goed iedere dag of om de dag!

13. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Helaas weet je niet altijd in welke buurt je terecht komt. En je kan het die kinderen niet eens kwalijk nemen, het zijn vaak de ouders die niet optreden, of het allemaal maar goedkeuren! Vaak ligt het probleem bij de ouders.......

14. Niet meer actief

ik 'kan'' elke dag of om de dag... heb ook wel eens een hele week verstopt gezeten maar toen was t ook nog gewoon van kleur.... :(

15. Niet meer actief

inderdaad t komt door de opvoeding, maargoed we hebben er wel last van, en die ouders doen er niets aan..

We gaan ook nooit meer in een wijk wonen als we verhuizen word het een vrijstaande woning ergens in de middel of nowere of ergens aan de rand van een dorpje ofzo, maar nooit meer in een woonwijk....

16. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik ga 1 a 2 keer in de week naar de wc, maar ik heb geen last van donkere/zwarte ontlasting.

Staat er niets in de gebruiksaanwijzing?

17. Niet meer actief

nee heb de bijsluiter helemaal gelezen, ben nu op de website van VSM opzoek...

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Een boerderijtje lijkt mij wel wat, haha, lekker rustig, niemand op je heen, maar ik zal er denk ik alleen maar van kunnen dromen :)

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

oja ik heb het wel als ik 2 dagen overslaat zegmaar !zo zie je maar bij iedereen anders ;)

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wij zitten nu ook 2jaar in een dorp en eerlijke rustige en landelijke aangelegen buurt en polders kijk zo over weiland uit heerlijk! zou niet meer weg willen!

Deel Deze Pagina