inderdaad heerlijk! Een boedrij is voor ons ook wat te prijzig, maar gelukkig zijn er nog een hoop vrijstaande 'huisjes' op een klein stukje grond hier in Zeeland..... al hebben we nog niets naar ons zin gevonden
ff vraagje......ik wil eigenlijk van het kamertje plintjes ff verven kan dat nou echt kwaad die verf of moet je echt op waterbasis gebruiken?wie weet dat?of valt dat allemaal wel mee?
Volgens mij valt dat allemaal wel mee, heb tijdens mijn eerste zwangerschap zowat een heel huis gedaan, en toch een gezonde dochter op de wereld gezet... Als je regelmatig naar buiten gaat om te luchten kan t volgens mij geen kwaad
t is inderdaad wel 'wat' goedkoper, maar nog niet veel helaas... friesland en drenthe daar is t lekker goedkoop, maarja das zo ver van m'n vriend z'n werk vandaan
oke bedankt voor je antwoord ik dacht ook wel dat het mee viel maar je hoort wel zoveel van die verhalen ppfffff daar wordt je soms moe van !!! :x
@dees sorry daar had ik overheen gelezen pfff ik ben kapot moe en superchagerijnig niet te geloven ik denk dat mijn mannetje knettergek van me word
ja dat is nog goedkoper maar als je ziet wat hier de grond kost das 4 keer zoveel als in zeeland ppff
ik zou wel waterverf gebruiken, anders moet je het ff vragen, ze hebben speciale kinderverf (kindervriendelijke verf).
ja eigenlijk maakt het niet veel uit en sta er maar even in en doe de ramen wijd open! en op mijn werk adem ik ook alle luchtjes in ben kapster en sta ook boven de klant met amonika lucht en permvloeistof!en dat mag ook gewoon!
Limburg lijkt mij wel wat, maarja al mijn familie woont in Scheveningen e.o., dus verhuizen doe je dan ook niet zomaar. Veel plezier Joma
Goeieavond allemaal, blijft hier aan sneltreintempo gaan... niet te doen jong Heb mijn 2de dagje erop zitten en da's de eerste week (sinds begin juli) dat ik 2 dagen na elkaar heb kunnen werken zonder kotsmisselijk te zijn ben in de wolken Hopelijk morgen nog een dagje en dan vrijdag verlof! Het wordt wel al super druk, maar het doet me echt deugd om weer onder de mensen te zijn! @Kikkert, ons kindje zal ook onze grootouders (7 van de 8) nog leren kennen (als alles meezit natuurlijk met de grootouders want worden ook al dagje ouder). Vind dat super fijn en de grootouders ook natuurlijk Langs mijn man zijn kant is dit zelfs al achterkleinkind nr 7 en nr 11. Bij mij langs de ene kant het 1e en langs de andere kant bevalt mijn nicht volgende maand van het 1e. Fijn hé @Vivian, wij gaan zaterdag naar Bobbejaanland en heb mij eigenlijk al verzoent met idee dat het niet veel zal worden voor mij. Ga er liever niet in dan risico lopen! Bye! Twins
Ik ga lekker op m'n bedje liggen, heb een mail verstuurd naar VSM, kijken of het daar van kan komen, las op internet dat t ook van een bloeding in de maag kan zijn(en aangezien mijn maag en darmen altijd al moeilijk doen )... dus ik wacht dat mailtje even af en mocht het daar niet van zijn dan ga ik even naar de HA... nou ik ga nog even tv kijken en dan dromen van mijn vrijstaande huis haha Fijne avond allemaal!
Super hé dat je weer beter voelt, hopen dat het morgen ook weer zo goed gaat en dat je vrijdag weer een beetje bij kan komen! Lijkt me voor jou heerlijk om even niet meer misselijk te zijn!
He meiden, Hier even een tip voor mensen die aan het rondneuzen zijn voor een babykamer. Vrijdag en zaterdag is er een grote babykamer uitverkoop in Doesburg! Kijk op www.babykameroutlet.nl Ik moet zelf helaas werken, maar mijn kereltje gaat waarschijnlijk wel even kijken. Groetjes Marber
@Vivian, Volgens mij staat er bij atracties als de bob en de python etc. zelfs bij dat je er als zwangere niet in mag. @Verf, geloof dat de meningen nogal verdeeld zijn maar wat ik heb begrepen is dat geadviseerd wordt verf op waterbasis te gebruiken. Maar misschien is dat alleen de eerste 3 mnden? Succes! Liefs Amma