Wij nemen waarschijnlijk die van 399,-, maar ben ook nog op marktplaats aan het kijken voor een tweedehands, en dan nieuwe hoezen van de ikea. Leuk dat je voor je ouders werkt, lijkt mij ideaal. Alleen moet je werk en prive wel kunnen scheiden. Trouwens goedemorgen iedereen!
een hele goedemorgen meiden. zo na een nachtje heerlijk geslapen te hebben en alleen vanmorgen wakker te worden met een volle blaas is het weer een mooie dag. heb even de kids na sdchool gebracht 1 na de psz en 1 na de grote school. weer een ochtendje voor mezelf. morgen zijn ze beiden de hele dag thuis dus heerijk geen wekker. maar goed over de bv ik ga het ook weer geven maar ik haal wel voor de zekerheid fv in huis ivm bijvoeden. verder alweer 17wkn geweest zeg wouw gaat dat toch hrd he. op mk kun je inderdaad een hoop dingen vinden en ik heb er een bv kussen vandaan gehaald voor 10 euro maar. en een tub voor 7,50 nou meiden ga ff eten en zal vanmiddag weer bijlezen
En toch zeg ik dat ook vaak hoor want het zijn nou eenmaal hele mooie kindjes met een tintje. Ik heb 2 vriendinnen met beiden een 'halfbloedje' en het zijn prachtige kids. Mijn vriendin is Surinaamse en haar dochter is van een blanke man, prachtige meid! En mijn andere vriendin is met een Chinees getrouwd en ook hele mooie kinders. Helemaal blank is zo...... euhm, blank Marktplaats hebben wij ook spullen van: voedingskussen (hele grote) 15 euro babykamer ook mooi 100 euro tummy tub gratis buikbanden 5 euro enz.... Even een vraagje, hebben jullie ook last van bloedneuzen? Ik heb nooit een bloedneus gehad maar nu elke dag. Niet dat het eruit stroomt maar met snuiten best wat bloed. Ik ben niet verkouden dus dat is het niet. En ik heb ook regelmatig last van mijn banden *auw*. Wil ik bij het wakker worden even uitrekken en dan steekt het me toch. Ooh ja, ennuh, mogguh meiden
goedemorgen meiden, Heb ook heerlijk geslapen! @Borstvoeding wil ik wel graag geven. Het lijkt me heel bijzonder maar vooral ook heel goed voor het kindje. Overigens ben ik het wel eens (ik las daar gister in een blad iets over) dat in NL tegenwoordig een beetje de BV maffia heerst, zo van het MOET. En dat lijkt me niet goed. Ieder zijn eigen persoonlijke keuze! @Geboortekaartjes, ik heb vanaochtend maar eens heel wat smsjes verstuurd om ieders actuele adres op te vragen. Want van mijn adres boek klopt niks meer en ik heb eigenlijk alleen nog mobiele nummers van veel mensen. Nu ga ik een keurige adres lijst aanleggen, zodat ik straks de geboorte kaartjes kan versturen zonder iemand over te slaan. Liefs Amma
ook stiekem wel mee eens, halfbloedjes zijn meestal erg mooie kindjes (en mooie mensen als ze groot worden ) Maargoed ieder z'n kind is mooi... en je eigen kind is natuurlijk de mooiste van allemaal Ik ben net langs een huis gereden wat te koop staat, ik zie t al helemaal zitten.... maar nu mijn vriend nog overtuigen die zal t wel weer niets vinden
Oeh, spannend. Kijken kan nooit kwaad toch? Stel gewoon voor om te gaan kijken en zeg dat hij het niet meteen hoeft te nemen. Succes!
Hallo meiden! Sjonge, wat kletsen jullie veel, gezellig! * Borstvoeding Wil ik absoluut proberen! Lijkt me echt prachtig om alleen al dat contact met je kindje te hebben. Mijn moeder vertelde dat ze het helemaal niet erg vond om er 's nachts uit te gaan. 'Dan zat ik zo in het halfdonker met zo'n lief en tevreden babietje aan de borst, prachtig'.. Kijk, dat klinkt goed. Hoewel je het niet moet romantiseren want de eerste dagen/weken schijnen echt niet leuk te zijn En daarna soms ook niet.. Dus als het een 'gevecht' zou blijven is flesvoeding prima! We krijgen vandaag de kinderwagen! Ben zo benieuwd! Ik voel me wel een beetje schuldig, we wonen in het noorden en ze komen helemaal uit Rotterdam.. zonder bezorgkosten.. Maar volgens mijn vriend ben ik een muts want we betalen genoeg voor de kinderwagen zelf.. Haha, ik denk dat dat een beetje iets te maken heeft met vrouw zijn dat ik me daar schuldig over voel Nou meiden, fijne dag vandaag! Liefs Maja
@ Dees Bloedneus heb ik niet maar ik heb me gisteren gesneden bij benen scheren. Het bleef bloeden! Echt, het hield niet meer op! Zat me ook al af te vragen of dat te maken heeft met de zwangerschap.. Bloedneuzen heb ik wel eens over gelezen dat die vaker voorkomen, maar waarom precies? Omdat je bloed meer stroomt ofzo geloof ik
hey dat van bloedneus met snuiten hier nog 1 ik heb het nu een paar dagen,maar komt door betere doorbloeding en het snel springen van adertjes!
Ik heb het nu ook een dag of 3 volgens mij. Ik had ook ergens gelezen dat het erbij hoort. Toch vreemd, hoe je lichaam veranderd door zwanger te zijn. Ik ben al de hele morgen misselijk, niet normaal meer. Terwijl ik daar al een week of 4 geen last meer van had. Zal er ook wel bij horen denk ik dan maar . Ik heb volgens mij een betere bui vandaag. Ik heb zin om er opuit te trekken. Alleen ben ik niet iemand die zomaar alleen gaat winkelen. Ma is werken en mijn vriendinnen ook en 1 vriendin zit straks met kids die uit school komen. Ach, dan maar een andere keer.
Jammer ja maar 2 uur rijden om even te shoppen is ook wat. Of we moeten op de helft afspreken, ieder een uur Lijkt me wel leuk om met zwangere meiden te shoppen, lekker babyzooi kijken en positiekleding *zwijmel*.
Goedemorgen meiden Ik ben net wakker @naatje ja sorry ik had erover heen gelezen ik heb de vraag hier aan de vks gesteld had ergens anders op een site gelezen dat het geen kwaad kan dus ff kijken wat ze hier zeggen
@Tantepino. leuk he huizen kijken! Waarom denk je dat je vriend het niks gaat vinden? @Dees, ik vind alleen (baby)shoppen heerlijk. Lekker alle tijd om te neuzen en te zwijmelen over het kindje. @Hebben jullie ook dat je sneller buiten adem bent? En soms voel ik mijn hart ook behoorlijk kloppen. Herkenbaar?
boney; woon in spijkenisse Shoppen met zo'n doel als een kindje gaat me prima in mijn eentje af. haha. Ga zo even kijken voo zo'n meeroeibh, heeft iemand daar ervaring mee, en waar koop je een goede, die betaalbaar is? zat op internet, lingerie voor 2, was maar 80,00, nog in geen 80 jaar dus.
@dees ook hier eentje die zin heeft om te gaan shoppen ik ga dadelijk ook mijn babydoos halen heb ik toch wat he haha @amma dat komt mee zeer bekent voor ik had dat tijdens de vakantie zo erg dat ik er van in paniek raakte had echt moeite met ademhalen toen ik naar boven aan het wandelen was en mijn hart dat wil je niet weten die maakte overuren en nu als ik de trap op loop ben ik al buiten adem dus zal wel aan zwangerschap liggen
Ik heb 2 meegroeibeha's van Anita. De eerste was 54 euro, schrok me helemaal de *piep*. De 2de was 30 euro omdat hij voor de helft was. Nou moet ik wel bekennen, ze zitten heerlijk en geven veel steun, iets wat ik mis met de goedkope flodders.
buiten adem.. ja! als ik 2 trappen op loop dan moet ik gewoon even uitpuffen en m'm hart gaat dan ook redelijk tekeer heb trouwens ook regelmatig een kleine bloedneus... en sinds een paar dagen bandenpijn... tja, hoort erbij
ja lijkt me inderdaad ook erg leuk, lekker zwangeren met z'n alle doro de stad ga vanmiddag even nieuwe kleertjes kopen voor m'n dochtertje Amma: mijn vriend wil graag 'echt' vrij wonen en wil een groter huis dan dit (denk ik) .. Dit huis staat aan de rand van een dorpje met daar achter een weiland met paardjes en schaapjes (hoort niet bij t huis maar t uitzicht is wel gaaf) maargoed t staat wel tussen 2 andere huizen in.. dus echt helemaal vrij is t niet (t staat wel los maargoed je snapt me wel) En t is wat 'oud' dus er moet best wat aan gebeuren, margoed ik houd goede hoop, als ie vanavond vroeg thuis is gaan we nog ff samen kijken
Buiten adem heb ik ook maar volgens mijn internist is het een zwangerschapskwaaltje. Op het einde zal het alleen maar erger worden. Ik heb ook nog astma dus hang nu wat eerder aan de puffer.