Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Pino, ik snap wat je bedoelt. Maar dit klinkt wel heel schattig en leuk met zo'n uitzicht! Ben benieuwd wat je vriend vind.

@meegroeibh, ik heb twee katoenen vvan de Prenatal. Ze zijn stevig en hebben best en gezellig kanten randje en ze zijn helemaal niet duur! Geloof dat ik er iets van 15-20 euro voor betaald heb.

@benauwd en snelle hartslag zal er inderdaad ook wel bijhoren. Geloof dat we nu ook meer bloed moeten rondpompen.

Liefs
    Amma

2. Niet meer actief

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Oeh, ziet er leuk uit Tantepino, leuk prijsje ook.

4. Niet meer actief

ja lief he :D , de prijs is inderdaad ook aantrekkelijk, en t staat al 9 maanden in de verkoop dus dan valt er mischien nog wel meer van de prijs af te praten ;)

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  6. 40plusmama

Wij hebben een 2-onder-1-kap en dat bevalt ons prima. Bij ons grenzen de garages aan elkaar dus we horen niks van de buren. Verder hebben we niet zo heel veel overlast van de buren. Af en toe wel mja, dan moet je inderdaad in een hutje op de hei gaan zitten. Zolang het binnen de perken blijft vind ik het niet zo erg.

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

ff snel kijken hier.. kan het toch niet laten! haha
    ben nu opt werk!

@ tantepino : leuk huisje joh! echt super!

wij gaan nu verbouwen. De tekeningen zijn eindelijk door de welstand en nu liggen ze bij de costructeur. Daarna voor de bouwvergunning!Wij gaan een grote serre aanbouwen van 5,5m x 4m! echt leuk!
    heb er echt zin in! denk alleen niet dat we het gaan redden voordat de kleine er is!

oja.. over die buikpijn.. dat heb ik ook.. pfff.. wordt er soms gewoon misselijk van.. niet echt een prettig gevoel.. maak me er soms ook best druk over!

Ik ga weer aan het werk hier! tot straks..

oja.. pc thuis doet een beetje raar.. is denk ik kapot, dus ik hoop dat ik er nog op kan.. anders ben ik dus een poosje niet op het forum....(ja.. dat wordt dan maar heeeeeel veel werken he! haha)

8. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Pino leuk huisje!

@Lingerie: heel gezellig en mooi (vind ik) - belabumbum en musis - zwangerschaps/voedingsbh's.
    je kunt het zien op http://www.belabumbum-lingerie.eu

9. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Zo heerlijk uitgeslapen tot een uurtje of 10! Even bijlezen en schrijven...

:idea: Bloedneus, sinds ongeveer dag 1 van mijn zwangerschap heb ik inderdaad als ik mijn neus snuit bloed erbij. Niet dramatisch maar ik heb begrepen dat de slijmvliezen beter doorbloed en dikker zijn oid

:idea:
    Dat laatste bedoel ik! Tuurlijk vind ik t ook mooie kindjes, maar mijn blonde neefjes zijn ook zooooo mooi.

:idea: Dat sneller buiten adem zijn, pfff ik heb nu een conditie van een deurmat! heb vanavond op mijn werk een soort sportavond met de kids... geloof dat ik vind dat ik daar als zwangere niet aan mee kan doen haha

:idea: Ik shop vaak heerlijk alleen hoor, lekker op eigen tempo etc. Maar met een ander is het ook gezellig. Met positiekleding wil ik wel samen met mijn zus oid, want ik vind het zo raar zitten dat ik twijfel of het wel goed past

:idea: O Pino, dat ziet er niet verkeerd uit hoor dat huisje! het staat al 9 maanden te koop dus valt er vast wat te onderhandelen. Wat ik opdefoto's zie in de brochure is toch wel netjes en goed onderhouden

10. 40plusmama

Eej, een donkere lucht. Ik had niet om regen gevraagd hoor :)

11. 40plusmama

:) Mooi maar daar past mijn dikke achterwerk nooit in :)

12. Niet meer actief

mooie lingerie zeg!, ik loop momenteel in onderbroeken waar ik t elastiek uit heb geknipt en in slappe hema bh's zonder beugel :oops:

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    tante pino; Wat een prijs zeg, koop je hier misschien met mazzel een gewone tussenwoning voor of een flatje, niet te geloven dat zo'n huisje zo goedkoop kan zijn. We wonen toch in de verkeerde stad. zucht.

14. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo Dames!
    Hier weer even een berichtje van mij!
    Ik lees dat het over het algemeen wel lekker met jullie gaat, op de standaard kwaaltjes na dan :)

Met mij gaat alles ook wel lekker! Onze verbouwing schiet lekker op, de bouwvakkers zijn over ongeveer 2 weken klaar en dan is het tijd om te behangen en verven en vloer leggen en plafond maken!
    Eind oktober moet het allemaal wel af zijn, gelukkig ruim voordat de baby er is!

Ik baal alleen een beetje van mijn buik, hij groeit voor geen meter! sinds deze week kan ik voor het eerst mijn gewone spijkerbroeken niet meer dicht krijgen, maar mijn positiebroek is me nog veel te groot. Je kan nog niet eens echt zien dat ik zwanger ben! alleen als je het weet, en goed kijkt is er een buikje te bekennen... Wel jammer, ik had op zo'n mooie grote toeter gehoopt :)
    Maar wie weet komt het nog!
    Ik ben wel al 2 kilo aangekomen dus, daarin heb ik enige hoop dat het nog goed komt met mijn zwangere lichaam :)
    Gelukkig gaat alles goed met de baby, via de angelsound horen we het hartje mooi tekeer gaan, en ik begin nu ook al iets te voelen wat best wel de bewegingen van het kindje zouden kunnen zijn, maar zeker weten doe ik het niet!
    Over 3 weken hebben we weer een echo, heb ik heel veel zin in, ben zo benieuwd of het echt gezond is en of het een jongen of meisje is :D:D

Nou dames, ik ga weer!
    Ik ben niet zo'n fanatieke reageerder op het forum, maar ik lees wel continu mee hoor! Ik leef erg met jullie mee!
    Liefs, Thirza

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    dat bellabum is erg mooi, maar kan alleen maar voedingsbh's vinden, wil nu een meegroeibh?

16. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Bij de prenatal hebben ze vrij veel voedings en meegroei bh's! Ze zijn niet eens erg duur! En nog wel leuk ook!

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemiddag iedereen.

Hier weer 1 die heerlijk heeft geslapen.

@Dees. Ik heb ook steeds last van een bloedneus. Vooral van die bloederige korstjes in m'n neus. Heb ik anders nooit
    @Pino. Mooi huisje. Lekker vrij wonen daar!
    @BH's. Bij de HEMA hebben ze ook meegroei BH's. En ook niet zo duur. Heb ze zelf nog niet, ik wil graag bh's met beugel. Heb dus 2 gekocht die een maat groter zijn dan wat ik normaal heb. En dat zit heerlijk.
    Ga ff wat eten nu. Tot straks.
    Gr Boney

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ff snel maar 2 blz bijgelezen want ik heb gewerkt en ik moet nog erg veel hier in huis doen.

over die bh's ik houd daar niet van van dat dunne spul ik heb altijd voorgevormde bh's en die geven best veel steun vind ik (ik heb cub d/e) dus steun heb ik wel nodig!

zo ik ga beginnen met strijken....ik loop een beetje veel achter 4 of 5 machinnes "schaam"

19. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Fijn dat de verbouwing bijna af is!

Enne mbt groeien van je buik...maak je daar geen zorgen om. Dat is gewoon bij iedereen anders...de een heeft al meteen een megabuik en bij de ander komt het later pas. Ligt ook een beetje aan je bouw/figuur. Als je heel slank bent zie je een buikje meestal minder snel dan als je wat flinker bent. Maar je buik gaat vast nog wel groeien hoor en dan zal je uiteindelijk blij zijn als je weer ervan verlost bent...als ie in de weg gaat zitten etc. Dus voor nu...gewoon nog lekker van genieten van je wat kleinere buikje en vooral geen zorgen erover maken.

20. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    hallo!

kan helaas niet op iedereen reageren want heb t nogal druk maar wilde effe laten weten hoe controle bij gyn was gisteren.

Bloeddruk was goed en mn gewicht ook. Gyn ging eerst naar hartje luisteren. Klonk weer super! Daarna heeft hij nog met echoapparaat gekeken. Onze ukkie zat lekker zowat rechtop! Best komisch want ik dacht dat baby's alleen maar liggen. Wel leuk om te zien dus. Hij zwaaide ook nog even. Super!

Ben dus weer helemaal gerustgesteld en ga proberen lekker te genieten van ons kleine wondertje!

Vrijdag gaan we het kamertje bestellen en nemen we gelijk de kinderwagen..zal waarschijnlijk toch de xadventure pulse worden (iemand nog een voorkeur voor dat merk?) en de maxi cosi mee.

o ja ik had nog een mailtje gestuurd naar jonge gezinnen dat ik geen bon voor korting voor beurs had gehad. bleek dat ik net grensgeval was omdat ze de bonnen pas sinds kort meesturen maar ik krijg er nog eentje opgestuurd. Super he! Dus als er nog meiden zijn die er ook geen hebben gekregen gewoon effe een mailtje sturen.

wie van jullie houdt er ook een negen maanden dagboek bij?
    Of een babysite?

En wie van jullie wil er heel graag thuis bevallen of juist in het ziekenhuis?

Groetjes,

Baby4me

Deel Deze Pagina