Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @joma waarom ben jij eigenlijk vip member is dat iets speciaals?

2. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant

nou ik heb nog niet echt last van veel misselijkheid,af en toe als ik s'morgens wakker wordt voel ik me wat misselijk maar niet rg of zo.
    ook heb ik last van afscheiding dat had ik voor mijn zwangerschap ook al en het lijkt nu net of het erger is geworden.

3. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik heb het gevoel dat ik al zo lang zwanger ben, en dan kijk ik naar m'n banner en staat er 3 weken 5 dagen.... Ik zou blij zijn als hij overmorgen gewoon op 4 weken staat. Dat staat al zoveel beter. Dat krijg je er van hè als je te vroeg test. :D

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik had precies hetzelfde gevoel ..... ik wou ook dat mijn banner op 4 weken kwam nu ben ik blij al shij op 5 weken staat... hihi het liefst zie ik hem natuurlijk op 38 staan hihi maar ja je kan natuurlijk niet alles willen

5. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    oh ja ik herken het ik begon bij 4wkn en 3 dgn en nu staat hij alweer op 6wkn.
    het mag van mij gauw 10 wkn zijn want dan kan ik eindelijk na de vk en krijg ik waarschijnlijk direct een echo

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @mamanorah ik ken dat gevoel dat had ik vorige week ook ik had ook 3 dagen voor mijn nod getest en dan lijkt het zo onwerkelijk he maar tijd vliegt hoor ben alweer 5weken dus gaat sneller dan je denkt meid

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dwazie 38 weken is wel wat erg snel he wil wel nog even kunnen genieten van de 1e echo en de 20 weken echo en danlekker op verlof zo net na de feestdagen lekker alles op mijn gemakje kan wel niet wachten tot ik zon mooie ronde buik krijg dat vind ik altijd zo mooi uitzien en nu ben ik eindelijk aan de beurt

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou meiden ik ga ervandoor voor vandaag nog ff van mijn mannetje genieten ik kom morgenvroeg nog wel even kijken heb dan lekker dagje vrij
    alvast slaap lekker voor jullie allemaal he

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja das ook weer waar vivian... mijn vorige zwangerschap was echt een hell misschien dat ik daarom zo cynisch ben

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dwazie oke dan begrijp ik je haast wel het is mijn 1e dus vandaar dat ik er goed vna wil genieten en ik moet ook nog zoveel we zijn niet getrouwd en er komt toch meer bij kijken dan we hadden gedacht

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik was 4 maanden misselijk 24h per dag....zware bekkeninstabiliteit met 24 weken 3 weken ziekenhuis ivm met 2 cm ontsluiting en daarna tot 37 weken bedrust.... nee alles behalve fijn was het.... bevallen was daarintegen echt super... maar dit is wel de reden dat ik zeven jaar bedenktijd nodig had om het nogeens te proberen..... hihi

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik denk aan het aantal berichten die ik al gepost hebt?ik zou het niet weten meid!

nou ik ga ook naar bed morgen weer werken alvast weltrusten en sweet dreamsssssssssssssssssssssssss :)

13. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ja we willen natuurlijk niet de leuke dingen van zwangerschap overslaan! Zodra je een buik hebt, of je kindje begint te voelen dan wordt het allemaal veel echter. Ik kan ook haast niet wachten!

@Dwazie, dan kan ik me voorstellen dat je graag bijna uitgeteld wilt zijn. Hopelijk heb je deze keer een heel fijne zwangerschap.

@vivian, tijdens mijn eerste zwangerschap was ik ook niet getrouwd. Toen moest mijn man onze dochter ook erkennen. gelukkig ging dat wel erg gemakkelijk op het gemeentehuis. Het gezag hebben we toen niet geregeld. Gelukkid zijn we nu getrouwd, dus dat alles gaat nu vanzelf. (hoop ik)

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    daar kan ik me heel wat bij voorstellen dwazie maar wie weet gaat het deze keer beter he meid

Nou ben niet weg te slaan hier ga nu toch echt hoor
    doei doei en tot morgen

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja daaar ga ik nu ook helemaal voor

16. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Oh Dwazie, dat klinkt wel heel zwaar. Ik hoop zo voor je dat het nu allemaal mee gaat vallen.

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    natuurlijk alles valt mee na 8 maanden ellende nee hoor ik ga er nu weer helemaal voor en hopelijk gaat het nu wel allemaal goed...
    wat me wel deed merken dat het de vorige keer(lees 7 jaar geleden) zo naar was is dat ik mijn VK opbelde van de week omte vertellen dat ik zwanger was en die wist alles nog van 7 jaar geleden vroeg meteen hoe mijn bekken voelde enz enz en dat ze het zo naar allemaal vond voor mij... heb nu alle vertrouwen hoor .... ben heel positief...

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ik ga aan het werk vandaag !ik wil jullie allemaal een fijne en gezellige dag toewensen op jullie roze wolk! ik ben er vanavond weer!

xxxx joma

19. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen dames..!

Ik ga ook lekker aan het werk, ik hoef alleen vanochtend dus dat scheelt.

Ik kom rond een uur of 12 wel weer even gluren hier.

Fijne dag allemaal..!
    Liefs,

20. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    ook namens mij een fijne dag! ik ga zo even urine inleveren, ben bang voor een blaasontsteking!

Deel Deze Pagina