Hoi Baby4me Wat goed dat je alsnog een kortingsbon hebt gekregen. Bij mijn 4e echo met 12 weken stond hi ook rechop in m'n buik Vond dat ook een raar idee. Maar de gyn zei ook dat hij lekker rond buiteld en dus ook wel eens ff recht overeind kan staan. hihi vond dat ook zo grappig. Wij twijfelen nog tussen een x adventure of een quinny buzz. Scheelt behoorlijk in prijs en we zijn er dan ook nog niet over uit. Ik zelf hou het 9 maanden dagboek bij. Ik schrijf er echt trouw elke week in. Bij mijn vorige zwangerschap waarbij in de MK heb gekregen heb ik het ook gedaan en dat heb ik pas weer terug gelezen. Is echt best leuk om te lezen. Ook mijn gevoel toen. Ik had 3 weken daarvoor al het gevoel dat het mis was. En dat is precies terug te lezen. En ik denk ook over 20 jaar. Voor mijn zoon of dochter om te lezen. Ik heb het nu vaak met mijn moeder er over hoe mijn zwangerschap voor haar was. Vind dat zo leuk. Zei had helemaal geen leuke zwangerschap van mij. Maar haar gevoelens en zo. Vind dat leuk om te horen. Dat doe ik misschien met m'n eigen dochter later ook als ze zwanger is. En dan is zo'n dagboek erg leuk lijkt me. Pffft wat een verhalen heb ik toch altijd. haha zit dan zo te typen dat ik gelijk m'n hele hart lucht... hihi maar goed. Heerlijk zo'n forum!
Ow ja, ik wil in het ZH bevallen. Veel vrouwen moeten bij hun 1e kindje alsnog naar het ZH met het kind al half tussen hun benen... Daar heb ik niet zo'n zin in. Ben toch al bang dat er wat misgaat, en dan ben ik daar maar vast!
Ik wil heel graag thuis bevallen. Als er iets is ben ik gauw genoeg in het ziekenhuis denk ik maar.. En ik ben nogal van de sfeer en me ergens wel of niet thuisvoelen, ben gauw ergens niet op m'n gemak dus denk dat de bevalling dan voorspoediger thuis zal gaan. En zo niet, ga ik alsnog naar het ziekenhuis. Hoe is het bij jullie met de opmerkingen van mensen? Ik heb de volgende al gehoord: 'Zooo, om die buik kan je niet meer omheen he!' 'Weet je zeker dat het geen bierbuik is..?' Noujaaaa zeg! En dan mijn schoonmoeder die me vreselijk dramatisch vroeg of ik mijn slanke, mooie figuurtje niet zou gaan missen, want ik kon wel vergeten dat ik er ooit weer zou uit zou zien als voor de zwangerschap... Thanks! En mijn eigen moeder die steeds aan het raden en drammen is wat voor naam we uitkiezen. Dan gaat ze zelf op internet speuren om namen te zoeken en aan mij vragen of ik ze mooi vind.. Ik heb maar gezegd dat mijn vriend en ik zelf wel een naam kunnen vinden, pff.. En oh ja, nog een schoonzus die zelf 2 kleintjes heeft en precies weet te vertellen hoe alles zal gaan. Wat ik wel en niet moet doen en wat er zal gaan gebeuren enzo. Zo zei ze dat ALLE vrouwen moeten overgeven tijdens de bevalling. Dus ik mijn moeder vragen, heeft niet overgegeven en ze zal vast niet de enige zijn Het is allemaal goed bedoelt maar soms zoooo irritant! En ik denk dat het alleen maar erger wordt haha. Ik wordt nu al aan 'bevoeld' aan mijn buik
Grappig dat jouw beeb ook rechtop stond. Idd leuk zo'n zwangerschapsdagboek. Ik moet er snel nog eentje kopen. Had er al eentje maar kwam erachter dat er een hoop pagina's misten dus dat was wel zonde. dus heb gevraagd om nieuw boek (had hem nl op een boekenfestijn gekocht voor maar 3,95! Gloednieuw boek!) maar helas hebben ze hem niet meer in hun bestand dus nu krijg ik wel geld terug maar moet ik zelf nieuw dagboek kopen. gek hoor opmerkingen die mensen soms maken. heb ik gelukkig nog geen last van. en ook opmerking van je schoonmoeder...jeetje...is bij iedereen ook anders hoe snel je na zwangerschap kilos weer eraf hebt. en dan je eigen moeder...wel vervelend dat ze zo zich met de namen bedoeld ook al is het vast goed bedoeld. en ja dan de verhalen van mensen die precies weten hoe t zal gaan omdat ze zelf al kids hebben. bij iedereen is t anders dus kan je niet vergelijken hoe t gaat. dus gewoon niet te zeer naar luisteren al die verhalen. welk type xadventure heb jij op t oog? ja is veel prijsverschil mbt quinny....ik vind van quinny de wagenbak zooo smal en klein. dus dat vind ik toch wel een belangrijke reden waarom ik die niet ga kopen.
pff eindelijk klaar met strijken op een paar blousjes na (geen zin meer ) nog ff een brief posten en dan ga ik maar eens koken. vanavond nog ff naar de stad, ik moet zwangerschapspiercings halen voor in mijn navel ik heb er namelijk 2 boven en onder in mijn navel en mijn baarmoeder zit al bijna aan de eerste/onderste piercing.
@kikkert zwangerschaps piercings nog nooi an gehoord heb de mijne (in mijn navel) er inmiddels uitgehaald voelde in begin wel kaal hoor
Sow.. heb ook ff tijd gemaakt om te komen kijken en antwoorden.. haha Ik had nog een grote piercing liggen en die laat ik voorlopig zitten. En dan haal ik tegen die tijd wel een nieuwe. Tegenwoordig denken mensen dat ze alles weten en ook weten wat goed voor je is.. Maar niet heus.. @ Maja.. nou jah wat je schoonzusje zegt.. ik heb nog steeds niet overgegeven hoor! @ de rest.. ik weet het allemaal niet meer hoor! Sorry
die zijn van een soort plastic en kosten 13euro per stuk als ik ze vanavond heb gehaalt zal ik er een foto van maken. ik vind het namelijk zonde als de gaatjes dicht groeien.
ik heb ff gekeken op google en dit zijn ze en het staafje is een stuk langer en je kunt zelf weten/kiezen welke kleur bolletjes je wilt http://www.cheappiercings.com/contents/ ... chap18.JPG
@kikkert oja die heb ik wel eens gezien, ik heb besloten het gaatje dicht te laten groeien wil er straks toch geen meer in heb al geen mooie buik meer (voor zwangerschap al niet) dus loop er toch nooit bloot mee
a zo. ik hoop dat mijn buik weer terug in vorm komt en met een beetje geluk nog meer dan voorheen ik ben namelijk in 1 jaar tijd 10 kg bijgekomen doordat ik in het gips heb gezeten met mijn been en een operatie heb gehad.
hier weer terug van shoppen en een broek erbij gekocht 2 shirt en 2 buikbanden! leuk joh! alleen kost genoeg hihihi maar ja mag gelukkig niet klagen ! @kikkert mooie buikje !en mijn navelpiercing had ik eruit gehaald!dus denk dat dat wel dicht gaat groeien! al hoop ik van niet
als je baarmoeder zo hoog zit zit je beebje dan ook al zo hoog? misschien een blonde vraag maar was benieuwd
@ kikkert : mooi buikje meid! super! @ Maja: haha.. moeders en schoonmoeders.. altijd leuk! kan je nog verhalen genoeg vertellen! hahaha @ Boney: ik wil graag in het ziekenhuis bevallen! Heb het idee dat wanneer er iets is dat ze er dan sneller bij zijn.. tis maar een gevoel hoor! iedereen met lekker doen waar ze zich prettig bij voelen! @ Baby4me : leuk joh dat je beebje overeind zat! grappig!
Mijn baarmoeder zat ook al vrij hoog met 13 weken en 5 dagen. Zat al hoger dan waar hij moest zitten. Was een goed teken zei de vk. Dan groeide ons kindje heel goed zei ze
@ Joma : ik denk dat dat per persoon verschilt.. Ik zal eens even kijken of ik op google iets kan vinden! ff googelen!