Veel mensen zeggen dat je absoluut je piercing eruit moet halen tijdens de zwangerschap, maar volgens mij valt dat wel wat mee. Ik werk zelf in een sieradenwinkel, en heb al vanaf 8 weken een zwangerschapspiercing ingedaan, omdat het ontzettend begon te jeuken rond de piercing. Bij ons in de winkel zijn ze maar 9 euro dus heb er al verschillende liggen. Je kunt ze zelf op maat knippen dus dat is handig. Heb m nu nog vrij kort. Trouwens dat je je figuur niet meer terug krijgt na de bevalling is onzin, mijn moeder verteld me altijd dat ze nog nooit zo slank is geweest als na dr bevalling, sowiezo omdat ze het druk had met zo'n kleine, en ten tweede omdat ze borstvoeding gaf, waardoor de kilo's er ook af vlogen. Ik ben zelf van plan juist na de zwangerschap slanker dan ooit te worden haha. Ik ben ook totaal niet bang om aan te komen in de zwangerschap. Ik ben vanochtend weer bij de vk geweest, ben nu 14 weken en we hebben het hartje voor het eerst gehoord. Echt super! De vk vond dat mijn baarmoeder echt ontzettend hard gaat, maar dat had ik al verwacht want mijn buik is ineens aan het groeien niet normaal meer! Elke dag zie je verandering lijkt wel. Ik moet zeggen dat ik me nu pas een beetje begin te realiseren wat zich afspeelt in mn buik, en ik geniet er echt van. Ben vandaag lekker naar babypark en babydump geweest, wat is dat toch leuk! Moet nu ook snel eens gaan kijken voor nieuwe broeken!
nou meiden, ik voel me opeens weer helemaal niet lekker. Zomaar van het ene op het andere moment. Alle energie lijkt uit me gezogen. Bah. Ga nu maar ff koken en wat eten. misschien dat dat helpt. Voel me gewoon weer raar. Bah.
de vk zei tegen mij rond de 20 weken zit de baarmoeder(rand) onder de navel maar ja dit verschilt ook per persoon de een heeft de navel hoog zitten en de ander weer laag. en wat de baby betreft denk ik dat die lekker rond zwemt in dat hele gebiedje. ik wil graag thuis bevallen als het kan omdat ik niet van al die poespas in het ziekenhuis hou. en ik heb al helemaal geen zin erin om jan en alleman aan bed te hebben staan.
Heb 2 meegroeibh's gekocht, bij de prenetal, zelfs met een geinig stukje kant eraan. Er zitten geen beugels in, maar hoor en lees weleens dat je beter zonder beugel kan hebben tijden de zwangerschap en de borstvoeding. (weet niet precies waarom) Over de maat hoef ik me geen zorgen te maken, heb mooie stevige borsten, en zit nu net aan een b cup. dus veel gewicht hoeft een bh niet te tillen. Heb niet echt een keus, moet in ziekenhuis bevallen door heupen. Daarbij komt dat de arts me al verteld heeft dat het een grote kans is dat het een keizersnee wordt. dus helaas. De kinderwagenbak van quinny is niet mega groot, maar ken eigenlijk niemand die zo'n bak langer dan 6 tot 8 maanden gebruikt, en ook niemand waarvan het kind er toen niet meer in kon. Vervelend dat je je weer rot voelt boney. Nou even de patat in de friteur gooien, mannetje eet niet thuis dus gaan lekker even slecht doen.
Ik kan er ook niets over vinden op internet... wel allemaal enge ziektes enz die te maken hebben met je baarmoeder enz... bleh.. maar niet meer zoeken dus! haha Sorry Joma!
Ik weet niet hoe hoog mijn baarmoeder zit, maar dat hoor ik dinsdag.. haha.. Heb gisteren voor het eerst het hartje gevonden jippie.. Ben er helemaal blij mee en de beeb kwam ook steeds terug.. Vind nog steeds de geluidjes super.. @ bevalling.. Ik wil graag thuis gevallen en mocht ik alsnog naar het ziekenhuis moeten dan ben ik er in 10 min over de snelweg.. haha.. Moet namelijk naar Breda.. Voelt jullie buik ook vrij hard of niet?
@ Boney : balen meid dat je je weer zo rot voelt.. raar dat het ineens zo opspeelt... Misschien is je beebje je wel gewoon aan het vervelen...
Mijn mannetje en ik luisteren elke dag naar ons ukkie... En we hebben hem elke keer zo gevonden..echt een uitvinding hoor die angelsounds...slaap er ook gelijk veel rustiger door...
word het bij jullie ook zo koud opeens? want vanmiddag kon je hier in een rok en t-shirt lopen maar nu is het echt frisjes buiten brrr
@ Dotje : ja buik voelt veel steviger aan als voorheen! vooral de onderbuik!wel leuk trouwens! haha.. collega zei vandaag ook tegen me dat je het nu echt begon te zien! leuk leukl euk!
@joma ik denk dat dat heel verschillend is want ik was dinsdag bij de vk en mijn baarmoeder zit al tot aan de navel wat heel mooi was zei ze ben ook supertrots op mijn klein buikje hoor
mijn baarmoeder lag meen ik 2 of 3 vingers onder mijn navel.. best hoog dus al! @ Kikkert... ja lekker weer is anders zeg.. en het kijkt ook meteen zo donker.. lijkt echt alsof het elk moment heel hard kan gaan regenen!
bij mij lag mijn baarmoeder 4 vingers onder de navel bij 14 weken...is volgens mij wel erg laag als ik dat van jullie allemaal hoor..:-o