Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

leuk ben benieuwd ;)

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    waar blijft die buikfoto dan? :) hihihih

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    lijkt me leuk programma ;)

4. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja ik zie het dat het druk is die dag.
    Wordt een spannende dag voor ons 5en.

Ikke nu 15wk1d, wat gaat de tijd toch hard eigenlijk. Weet nog dat we allemaal uitkeken naar DE 12 wekengrens en dat dat een eeuwigheid duurde. Nu denk ik iedere week, waar is de week gebleven :)

Liefs Angel

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja hahaha dat denk ik nu ook gaat toch wel vlot :)

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    heyheyhey dames.. we blijven wel vriendelijk he.... :) :) :) Tis niet makkelijk hoor, als er zoveel geschreven wordt om dan de lijst up to date te houden! hahaha.. maar die zwangerschapsdementie... ja.. die heb ik denk ik wel ja!

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    zeker weten! wat jullie ook al zeiden..eerst de 12 weken grens...(lijkt alsof dat gisteren was!) nu alweer 15 weken!

8. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik ben gevraagd door sbs6 om mee te doen aan een programma over tienermoeders..ze gaan me dan ook volgene nzo tot aan de bevalling...lijkt me erg leuk...maar moet alles nog maar eens even bekijken..

9. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    op zich is een maand nog niet zolang toch...standaard gaat iedereen om de maand op controle dus vind t een beetje raar dat vk daar iets over zei.

en idd je moet wel goed op jezelf passen en ook genieten he. Voor je het weet is je zwangerschap alweer voorbij! De tijd gaat toch sneller dan je denkt he.

en mbt die teerverf...zal vast niet echt kwaad kunnen...maar snap dat je daar niet zo bij stilstaat als je aan t klussen bent.

Nou meid geniet er gewoon lekker van en voel je niet te schuldig want dat is echt niet nodig.

Groetjes,

Baby4me

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    zo ik ga even naar mijn opa toe en mijn trouwring ophalen bij de juwelier.. die was al kapot na 4 maanden.. nou ja.. het diamantje wat erin zat was een stukkie uit! niet leuk dus.. en ik ben best wel geirriteerd nu.. hihi.. ze hebben 'm bij de juwelier meteen opgestuurd en nu hoefde ik er ook niets voor te betalen! (dat had ik ook echt niet geaccepteerd als ik dat wel moest overigens!) Diamant mag toch gewoon niet splijten.. tis de hardste "steen"soort!

Tot straks allemaal!

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik maak echt geen buikfoto (misschien komt het nog). Ik durf gewoon niet omdat ik best flink ben.

Ontbijten zit ik nu tussendoor te doen. Toch maar voor de yoghurt gekozen, lekker fris.

Jouw kamertje is ook al mijn smaak joma, leuk!

Drukke dag, 8 oktober. Ik heb de afspraak nog niet gemaakt maar ja, ik moet dan ook heel vaak voor controles. Zal me niks verbazen als de 20-weken echo erbij inschiet. Ze kijken nu al vaak heel erg uitgebreid namelijk.

12. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0

Het lijkt wel kapperdag :) Ik heb vanmiddag ook een afspraak bij de kapper.

Heb ook Baby's wil is wet gezien. Echt apart wat die man kan zeg. Die baby veranderde helemaal in 1 week tijd zeg. Echt bijzonder.

Ben benieuwd naar Babyboom. heb het voor de zekerheid maar ff op de kalender gezet, want ik heb echt last van zwangerschapsdementie en vergeet dus echt alles tegenwoordig :rolleyes:

Liefs Angel

13. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Thanks! Vind het alleen altijd zo lastig wat voor kapsel ik zou nemen....eigenlijk elke keer dat ik naar kapper ben geweest heb ik er spijt van omdat het toch altijd anders uitziet bij jezelf dan op een foto.
    heb ook geen idee wat voor kapsel ik zou nemen maar ja hopelijk weet de kapster wel iets leuks wat bij me past.

14. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    uhm dat was 2 keer :rolleyes:

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wel leuk maar daar zou ik toch wel ff over nadenken,ivm met cobtracten ect..als je het ineens zat ben zit je er wel aan vast ;)

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja ja het gaat hard he! ik ben alweer 17 weekjes!

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik denk dat het echt geluiden van buiten af of geluiden van je ingewanden moeten zijn die je kindje kan horen, volgens mij blijft iets dat je luisterd met de koptelefoon in je hoofd. Om het zo maar te noemen...

mooie babykamers zoeken jullie uit hoor! helemaal mijn smaak!

Mij maakt het weer helemaal niks uit! ik hou helemaal niet van hitte! haha ben waarschijnlijk de enige! Nou hoeft het natuurlijk niet te gaan stormen of zo, maar 22 graden vind ik al prima!

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    spannend! alles goed doorlezen hoor meid! als je naar de meeting komt dan komen wij ook op tv! :) :) :) hahaha.. humor!
    Maar laat je niet een oor aannaaien zoals ze wel eens zeggen!

18. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Heey wat leuk. Wie weet zien we je nog op tv dan. :)

19. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    nee daarom zei ik ook..moet er nog maar eens goed over nadenken..en wil natuurlijk een fikse vergoeding..:p
    Hahah

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meid moet je zelf weten hoor een buikfoto! ja ik zit nu ook tussendoor te ontbijten!en kamertje me verf werk is bijna af wel mooi al zeg ik het zelf hihihi :)

Deel Deze Pagina