ja dat is wel balen dat ie na 4 maanden al eruit was. fijn dat je er niets voor hoefde te betalen maar idd vind ik ook niet meer dan logisch want zoiets mag toch niet gebeuren.
je hoeft je niet te schamen voor ons hoor...niet iedereen is even slank maakt toch helemaal niet uit. anders maak je gewoon voor jezelf buikfoto's is toch altijd leuk om later terug te zien! Smakelijk eten!
boney; leuk kamertje, mijn zusje heeft dezelfde maar dan in beuke hout. Zij heeft hem bij Gardo gehaald in utrecht, 499. Weet niet of de prijs hetzelfde is, maar kun je vergelijken waar je meer krijgt als je hem besteld.
hoe komen ze bij je terecht dan? klinkt op zich wel leuk maar je moet idd effe goed kijken in hoeverre ze je volgen..lijkt me niet zo fijn om steeds camera's om je heen te hebben en zeker bij bevalling is toch iets intiems wat je wellicht alleen met je vriend wil delen. zeker omdat het je eerste kindje is. En ook belangrijk wie presenteerd t. wanneer zou het op TV komen dan? Groetjes, Baby4me
@Aurelie, niet schuldig gaan voelen hoor! Ok, met teerzalf werken is misschien niet zo handig, en misschien had je eerder moeten bellen. Maar dat maakt jou echt geen ontaarde moeder. Nu kun je nog lekker gaan genieten van de dingen die je zometeen niet meer zo makkelijk kunt doen. Over een tijdje zul je je vanzelf steeds meer met het groeiende kindje in je buik bezig gaan houden. @baby4me, ik heb het ook gezien. Helaas was mijn broer hier en die had steeds stomme opmerkingen dus echt ontspannen heb ik er niet naar kunnen kijken. Ik vind het wel een aparte gedachte, dat mijn dochter ook alles van mij zou weten. Misschien moet ik eens gaan nadenken bij wat ik denk. @joma, ik hoor het nu zo'n 3 cm boven m'n schaambot, in het midden van m'n buik. Hahaha, ik zie dat jullie al weer heel wat geschreven hebben. Eerst deze even posten...
ik weet nog niks erover...ik kom bij een jonge moedercentrum..waar ik ook werk...en daar ben ik gevraagd ervoor..maar hun moesten ook eerst nog eens kijken of hun er zelf wel mee akkoord gingen iv.m dat ze daar ook komen filmen...! Misschien dat ik er vanmiddag nog wat over hoor... Ik hou jullie wel op de hoogte..
gaan er nog meer meiden spulletjes bij babydump halen of ben ik de enigste? volgens mij is dit echt goedkoopste winkel...en hier zit geen superstore of gardo dus is de keuze wat beperkter he. heb wel al gezien dat babyplanet best duur is met alles... en prenatal valt ook wel mee maar is ook zeker niet goedkoopste. bij babydump vind ik die acties wel goed..gratis box/babyfoon, autostoel en 50 euro textielcheque en nog 50 euro uitzoekkorting!
Jullie maken me aan het twijfelen. Ergens ben ik ook wel trots op mijn buik (behalve mijn eigen spekkies). Ik ga zo douchen en aankleden en zal mijn nieuwe kleren aan doen. Daarna zal ik eens kijken of ik een foto durf te maken
Hahaha het is je vergeven hoor Ik vind het al knap dat je het bijhoudt, zou t je niet na kunnen doen denk ik. En dan zijn we samen lekker zwangerdement hahahaha ik heb er ook heel erg last van en dat terwijl ik "normaal" heel erg stipt ben zeg maar en ik alles onthoud, tot verveling van sommigen toe Liefs Angel
@dees: iedereen is zoals ie is hoor! en met een tweeling in je buik, is alles toch al sneller gegroeid!
je kijk maar meid!je moet doen waar je je goed bij voelt,maar je mag nu wel trots wezen op je buik hoor
fff echo berichtje!pff volgende week donderdag alweer pretecho de weken gaan echt vlot!ben zoooo benieuwd
@MissN, leuk zeg dat je gevraagd bent om mee te doen! Ik weet niet of mezelf zo zou kunnen laten filmen. Maar het resultaat, dat is dan wel iets heel moois voor later. Spannend! Ik ga onder de douche.....