Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ja dat is wel balen dat ie na 4 maanden al eruit was. fijn dat je er niets voor hoefde te betalen maar idd vind ik ook niet meer dan logisch want zoiets mag toch niet gebeuren.

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

ja zou ik ook niet mee akkoord gaan als je kosten zelf moest betalen!en hoop dat tie weer mooi is!

3. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    je hoeft je niet te schamen voor ons hoor...niet iedereen is even slank maakt toch helemaal niet uit. anders maak je gewoon voor jezelf buikfoto's is toch altijd leuk om later terug te zien!

Smakelijk eten!

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    He das leuk missn. maar idd wel ff alles checken, en idd een leuke vergoeding!

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    boney; leuk kamertje, mijn zusje heeft dezelfde maar dan in beuke hout. Zij heeft hem bij Gardo gehaald in utrecht, € 499. Weet niet of de prijs hetzelfde is, maar kun je vergelijken waar je meer krijgt als je hem besteld.

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo meiden we zij lekker op dreef in de vroege ochtend :)

7. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Maar aan de andere kant wel leuk voor je kind later?

Liefs angel

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @sizzel: das zonde! nou goed dat je het kan laten maken voor niks. ik zou daar best boos over zijn!

9. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    hoe komen ze bij je terecht dan? klinkt op zich wel leuk maar je moet idd effe goed kijken in hoeverre ze je volgen..lijkt me niet zo fijn om steeds camera's om je heen te hebben en zeker bij bevalling is toch iets intiems wat je wellicht alleen met je vriend wil delen. zeker omdat het je eerste kindje is.

En ook belangrijk wie presenteerd t.

wanneer zou het op TV komen dan?

Groetjes,

Baby4me

10. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Aurelie, niet schuldig gaan voelen hoor! Ok, met teerzalf werken is misschien niet zo handig, en misschien had je eerder moeten bellen. Maar dat maakt jou echt geen ontaarde moeder. Nu kun je nog lekker gaan genieten van de dingen die je zometeen niet meer zo makkelijk kunt doen. Over een tijdje zul je je vanzelf steeds meer met het groeiende kindje in je buik bezig gaan houden.

@baby4me, ik heb het ook gezien. Helaas was mijn broer hier en die had steeds stomme opmerkingen dus echt ontspannen heb ik er niet naar kunnen kijken. Ik vind het wel een aparte gedachte, dat mijn dochter ook alles van mij zou weten. Misschien moet ik eens gaan nadenken bij wat ik denk. :(

@joma, ik hoor het nu zo'n 3 cm boven m'n schaambot, in het midden van m'n buik.

Hahaha, ik zie dat jullie al weer heel wat geschreven hebben. Eerst deze even posten...

11. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    ik weet nog niks erover...ik kom bij een jonge moedercentrum..waar ik ook werk...en daar ben ik gevraagd ervoor..maar hun moesten ook eerst nog eens kijken of hun er zelf wel mee akkoord gingen iv.m dat ze daar ook komen filmen...!

Misschien dat ik er vanmiddag nog wat over hoor...
    Ik hou jullie wel op de hoogte..;)

12. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    gaan er nog meer meiden spulletjes bij babydump halen of ben ik de enigste?

volgens mij is dit echt goedkoopste winkel...en hier zit geen superstore of gardo dus is de keuze wat beperkter he.

heb wel al gezien dat babyplanet best duur is met alles...

en prenatal valt ook wel mee maar is ook zeker niet goedkoopste.

bij babydump vind ik die acties wel goed..gratis box/babyfoon, autostoel en 50 euro textielcheque en nog 50 euro uitzoekkorting!

13. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Jullie maken me aan het twijfelen. Ergens ben ik ook wel trots op mijn buik (behalve mijn eigen spekkies). Ik ga zo douchen en aankleden en zal mijn nieuwe kleren aan doen. Daarna zal ik eens kijken of ik een foto durf te maken :)

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik wilde ook eens naar babydump gaan kijken, kreeg ik als tip van een collega.

15. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0

Hahaha het is je vergeven hoor :p :) Ik vind het al knap dat je het bijhoudt, zou t je niet na kunnen doen denk ik.
    En dan zijn we samen lekker zwangerdement hahahaha ik heb er ook heel erg last van en dat terwijl ik "normaal" heel erg stipt ben zeg maar en ik alles onthoud, tot verveling van sommigen toe ;) :) :)

Liefs Angel

16. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ga binnekort Babydumpen met mijn ma en zal vast wel met spullen thuiskomen.

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @dees: iedereen is zoals ie is hoor! en met een tweeling in je buik, is alles toch al sneller gegroeid!

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    je kijk maar meid!je moet doen waar je je goed bij voelt,maar je mag nu wel trots wezen op je buik hoor ;)

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fff echo berichtje!pff volgende week donderdag alweer pretecho de weken gaan echt vlot!ben zoooo benieuwd :)

20. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @MissN, leuk zeg dat je gevraagd bent om mee te doen! Ik weet niet of mezelf zo zou kunnen laten filmen. Maar het resultaat, dat is dan wel iets heel moois voor later. Spannend!

Ik ga onder de douche.....

Deel Deze Pagina