Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ben ik het helemaal mee eens!
    Al doe je het maar voor jezelf toch?

Liefs Angel

2. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ah dat is al snel volgende week al pretecho! Spannend! maar kun je niet beter wachten tot met 20 weken. in principe kunnen ze met 20 weken pas t geslacht zien..

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb ook zwangerschapsdementie ook op het werk! gister vraagt een klant om een broek, en stond ik daar uhm... ja.... die hebben we geloof ik wel.... ff vragen aan collega :( En later belt een ander filliaal, dus ik nee dat merk hebben we in de kelder, ff doorverbinden. 2 minuten later belt ie weer terug... lag het toch bij ons. gelukkig nam een collega op de tweede keer, en die zei dat ik last had van zwangerschapsdementie, gelukkig kon die jongen er mee lachen! :D

4. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dat niet alleen...er i9s best een slechte naam over jonge moeders...
    En dat zou voor mij alweer een reden zijn om wel mee te doen..dat mensen zien dat wij jonge moeders helemaal niet anders zijn dan dewat oudere dames onder ons...

5. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dat niet alleen...er i9s best een slechte naam over jonge moeders...
    En dat zou voor mij alweer een reden zijn om wel mee te doen..dat mensen zien dat wij jonge moeders helemaal niet anders zijn dan dewat oudere dames onder ons...

6. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja inderdaad, ken jullie niet bijhouden hahaha, maar das meer omdat bij mij de site zo traag werkt met antwoorden. Hebben dr daar meer last van?

Liefs Angel

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @missn: precies! laat ze maar eens wat zien!

8. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    jammer dat je niet echt ontspannen hebt kunnen kijken. is ook niet echt een programma voor mannen volgens mij. vrouwen vinden zo'n programma's over t algemeen veel leuker. mannen houden meer van actie of crime programmas zoals CSI...

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik weet helemaal nog niet wanneer ik 20 weken echo heb vandaar! en meestal kunnen ze het al eerder zien het geslacht hoor!

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    zo ik ga douchen en daarna naar de markt. even stof halen voor mijn trouwpakkie! en eens kijken naar buikbanden. Daarna naar mijn moeder, en dan aan mijn trouwkleren beginnen...

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee ik vindt wel snel gaan! ;)

12. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    wat is een jonge moedercentrum precies?
    ja komt wel heel wat bij kijken iedereen moet natuurlijk toestemming geven en niet iedereen die erbij betrokken is wil natuurlijk in beeld komen. is nog best een hoop geregel etc denk ik.

maar vind je t niet erg als ze je bevalling filmen etc. stel dat er wat mis zou gaan ofzo (hoop je natuurlijk nooit!) dan lig je daar wellicht te stressen en denk je misschien weg met die camera's maar dat kan dan natuurlijk niet...

13. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Denk niet echt dat kinderen letterlijk weten wat je denkt. Maar dat wil niet zeggen dat kinderen geen spanningen aanvoelen. En die 2 mensen hadden alles behalve een ontspannen relatie. Ik bedoel, als je net van een kind bent bevallen en je maakt voor jezelf al serieus de keuze om weg te gaan bij je partner, dat zegt al genoeg denk ik.

Liefs Angel

14. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Veel plezier!

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    succes en beel plezier :)

16. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    nou ik heb toch al eea erover gelezen en ook hier op t forum bij diverse topics gelezen van mensen die al eerder dan 20 weken een pretecho hebben laten doen en dan kunnen ze het geslacht nog niet heel duidelijk zien dus nog grote kans dat ze t verkeerd hebben. lijkt me ook niet zo fijn.

maar waarom weet je nog niet wanneer 20 weken echo is? heb je daar nog geen afspraak voor gemaakt dan?

17. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    zo ik ga eens wat in t huishouden doen.

doeiiiii

18. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Al doe je het maar voor jezelf Dees, later krijg je misschien wel spijt als je ze niet hebt gemaakt.

Liefs Angel

19. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Kijk dat klinkt heel erg logisch, dat een kind de spanningen aanvoelt. Maar hoe wist dat jongentje dan bijv dat z'n moeder sexueel misbruikt was? Sommige gedachten kreeg die man wel heel letterlijk door. Hoe dan ook, ik vind het altijd wel leuk om naar te kijken. :D

Mijn man is onder de douche gesprongen, dus nu moet ik nog even wachten. :evil:

@Debora, veel plezier!

@Joma, leuk hoor zo'n pretecho. Bij Norah konden ze met 18 weken heel duidelijk zien dat het een meisje was. Nu hoop ik het zelf met 17 weken te kunnen zien.

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee heb daar nog geen afspraak voor de vk zei vorige keer als je volgende keer geweest ben (moet dus volgende week woensdag naar de vk)dan is het ruim zat voor een afspraak voor de 20 weken echo,dus dan moet ik straks nog langer wachten dus vandaar zelf voor pretecho gemaakt!en niet alleen om het geslacht maar voor mezelf want laatste echo was met 8 weken en 5 dagen!dus ik vindt wel leuk ook en heb daar ook gewoon wat geld voor over om het te zien! ;)

Deel Deze Pagina