Er was toch al iemand hier die het al weet, een jongen was het, weet alleen niet meer van wie? Misschien ook wel leuk idee om dat in de Bevallingslijst er achter te plaatsen? Ik ga zelf met 17wk2d een (4d) pretecho doen, ben wel benieuwd of ze het al kunnen zien bij me. Zo niet dan moet ik gewoon nog 3weken wachten tot ik 20wk4d ben liefs angel
Haha ja erg is dat he, maar als het bij zon dingen blijft kan ik er wel om lachen. Maar ik vergeet ook gewoon heeeeel belangrijke afspraken en dat is wat minder Liefs Angel
@angelineZ ga je al een 4 d doen?oh bij mij raadde ze dat nog af dat een 2D mooier is! maar hihihi das overal ook weer anders denk!
Ik voel me plots heel oud Nee hoor grapje Heb net ff je site bekeken, leuk hoor zon site voor de baby. Liefs angel
goeie morgen dames....ik ga maar niet bijlezen veel te veel. ik ben zo boos op mijn onder buur man lig je nog lekker te slapen omdat je je rust had nodig hebt beginnen ze te boren en te kloppen word je echt niet goed van en dat gaat bijna iedere dag zo. en in het weekend heeft hij de muziek al om half 7 kleihard aan staan. sorry moest ff klagen. ik ga ontbijten en dan verder met opruimen waar ik gistern gebleven ben...gelukkig heeft m'n mannetje wel al iets gedaan voor me.
Eeen jonge moedercentrum is een centrum waar jonge moeders bij elkaar komen..om te praten over opvoeding en dat soort dingen..er zijn ook veel jonge aanstaande moeders en die kunnen daar zwangerschapsgym krijgen en dat soort dingen..ze geven veel voorlichtingen over bv borstvoeding de bevalling en dat soort dingetjes. Ze organiseren ook veel activiteiten..en er is een kinderopvang (beneden--> daart werk ik dus). Ik weet niet of ze de bevalling zouden filomen...ik denk niet dat ik dat zou willen..maar daar kan neem ik aan wel over gepraat worden...!
Zit ik hier in vol ornaat, nieuwe kleren aan enzo. Wil ik een foto maken, lukt het me niet . Ik heb zo'n zwaar ding en krijg het knopje niet ingedrukt. Dan maar kijken of ik mijn statief kan vinden en anders manlief vanavond vragen.
Als het een goede echoscopist(e) is dan neem ik aan dat het niet zullen zeggen als alleen wanneer ze het met 100% weten toch? Ik ga trouwens ook niet met 17 weken om te weten wat het wordt. Als ze me het dan wel kunnen vertellen is dat mooi meegenomen anders moet ik gewoon nog ff 3 weken wachten. Liefs Angel
ja zo denk ik er ook over zien ze het niet dan wachten we toch !als de rest maar goed is en ik ga bij babyview waar ga jij?
Wie zegt dat hij dat van het kind doorkreeg? Volgens mij is die man ook gewoon helderziend, net als char bv. En ik denk dat hij dat samen mixt zeg maar. Liefs Angel
bij babyview krijg je een fotolijstje gratis als je een foldertje meeneemt ik zal eens kijken in welk foldertje dat stond
Uhm, ja zoals ik het begreep uit de folder krijg ik een 2d,3d,4d samen in een voor 75 euro? Begrijp ik t dan goed dat je ze alle 3 krijgt zeg maar? Liefs Angel