Ja, zeg ik wel maar heb eigenlijk helemaal geen geduld hoor http://www.echografie.nl Daar dus Liefs Angel
uhm ik ook niet we willen het gewoon weten dan hihihihi maar meestal zien ze het wel hoor!dat zie je bij hoop op forum ook
2D Baby View 2D Echo met minimaal 4 zwart/wit foto's 55,- 2D Echo op DVD met minimaal 4 zwart/wit foto's 70,- 4D Baby View 2-3-4D Echo met 2 kleurenfoto's en minimaal 4 zwart/wit foto's 85,- 2-3-4D Echo op DVD met 2 kleurenfoto's en minimaal 4 zwart/wit foto's 100,- Baby View Pakketten 2D/4D Pakket 1e echo: 2D echo op DVD met minimaal 4 zwart/wit foto's 2e echo: 2-3-4D echo op DVD met 2 kleuren foto's en minimaal 4 zwart/wit foto's 140,- 4D Pakket 2 echo's: 2-3-4D op DVD met 2 kleuren foto's en minimaal 4 zwart/wit foto's 160,- Extra 3D kleurenfoto bij 4D Echo 2,- Extra videoband bij een echo op DVD 5,- CD-rom met alle 3D kleuren foto's 7,- Avond-weekendtoeslag 7,- PINNEN IS NIET MOGELIJK info van babyview
Oh ja jij hebt een dubbele toch? Nou ziet er toch leuk uit? Ging dat er makkelijk in trouwens? En zitten de balletjes wel stevig vast zeg maar? Ik moet er namelijk ook nog een gaan kopen. Liefs Angel
2-3-4D Echo op DVD met 2 kleurenfoto's en minimaal 4 zwart/wit foto's 100,- deze hebben wij uitgekozen wij moeten wel weekendtoeslag betalen.
@AngelineZ dat echo bureau is wel goedkoop vindt ik bij babyview moet je veel meer neerleggen! maar voor ons lekker in de buurt en dan heb ik het ook wel over en zeker voor me uk!
ja ze gingen er heel makkelijk in en de balletjes gingen in een keer goed erop maar die vrouw zei wel dat ik het niet heel vaak eraf moet gaan halen(de bolletjes) omdat het toch een soort plastic is. en de balletjes zitten goed vast, vaster als bij een normale.
Ja erg is dat he, heb normaal van aard al geen geduld, nu dat ik zwanger ben al helemaal niet meer Liefs Angel
ik ga 29 september voor de pretecho dan ben ik 22 1/2 week zwanger. ik wil alleen heel graag weten wat het word maar mijn mannetje niet en het lukt me niet hem over te halen.
Oh dan is die van mij toch goedkoper. Ik hoef maar 75 euro te betalen voor 2,3 en 4 d met fotos en op dvd. wat hier 100 euro kost. Ik ga op zaterdag maar ik hoef geen weekendtoeslag te betalen, dat scheelt ook weer 7 euro met dit bureau
oh bij ons was andersom ik wilde het niet weten en me mannetje wel maar nu ik ook wel hoor!me mannetje vindt alles al snel goed dacht ach hij ook zijn zin een keer en wanneer heb je 20 weken echo?
Ja daarom, deze van mij is ook redelijk in de omgeving van waar ik woon. Al had t ver weg gezeten, dan ben je t ook weer kwijt aan benzine. Liefs Angel
Oh oke dat wilde ik even weten, want ik had namelijk ook het idee dat t makkelijk los zou laten. Nou binnenkort toch maar 1 gaan aanschaffen dan. Liefs angel