Kan je toch vragen of ze het antwoord in een envelop wil doen? Of stuur je man ffies de kamer uit dat jij het wel kan horen De mijne wilde het wel graag weten en ik twijfelde of ik het wel of niet wilde weten, maar wil het nu toch ook wel weten hoor. Dan kan je er ook rekening mee houden met aankopen. Liefs Angel
Buikkie? Tis een toeter, ik ben me rot geschrokken gisteren. Zo bloot voor de spiegel viel het me niet zo op omdat ik al flink ben. Maar door die band zie je het veel beter.
Oh ben benieuwd. Ik zal ook maar eens een foto gaan maken dan voor in het album, want ik heb dr hier ook nog niet 1 in staan. Liefs angel
hij denkt dat we ons gaan verpraten, en we willen het graag geheim houden maar. mijn pa weel voor 100% dat het een jongen word ik zeg een meisje dus als je dan weer aan het praten bent hierover dan is de kans groot mochten we het weten dat we ons verspreken. maar van die envelop is ook een goed idee.
Haha, dat komt denk ik ook door die band idd! Dan wordt je buik zo mooi benadrukt. Ik vind hem prachtig! Mooi buik(je) hoor!
zo mijn ontbijt is op ik ga ff wat doen in huis. en dan me verzorgen en ff met mijn moeder mee naar de stad voor een nieuwe slip....de hond heeft namelijk mijn nieuwe slip kapot gebeten vind ze lekker tot straks
Ja daar ben ik ook wel bang voor, dat ik het nietvoor me zou kunnen houden. En ik ben zoooooooooooo slecht in "liegen", dat kan je gelijk van me hoofd af lezen Liefs Angel
Ik ga zo een keukenkastje uitmesten. Mijn vriendin heeft hem pas opgeruimd op haar manier en ik kan nergens meer bij en niks meer vinden. Ik trek straks dus die hele kast leeg
Whieieiieeehoeoeoeoe \/ De kinderwagen is gisteravond bezorgd! Gaaf ding joh! Hij zat helemaal uit elkaar en in dozen verpakt dus we moesten hem zelf in elkaar zetten. En aangezien ik niet heel erg handig ben en mijn vriend echt niks kan zagen we de bui al hangen... Maar......... In 10 minuten hadden we de hele kinderwagen in elkaar! En makkelijk de maxicosi erop en eraf. Echt ideaal! We liepen helemaal trots met kinderwagen rondjes in de kamer haha. We hebben alleen een hele hoop hoezen, regenkappen, vliegennetjes enz. erbij gekregen waarvan we nog niet zo goed snappen hoe dat er op moet maar dat komt wel. Hihi, dat je zo blij kan zijn met een kinderwagen..
Heb jij ook een sloper? Wij hebben, sinds onze oude teef is overleden, een hondje van een jaar erbij. Niet opgevoed en niet gehoorzaam te krijgen. Nadeel is dat mevrouw nogal sloperig is. Helaas voor haar zit ze dus in de bench als we weggaan.