Hier ook een slopertje.. Ze is nu nog maar 1,5 dus ik hoop dat het met een jaartje ofzo voorbij is. Vind het namelijk zo zielig dat ze in de bench moet als we weggaan, maarja is niet anders.. Jammer dat je niet kan uitleggen dat ze niet in de bench hoeven als ze niks slopen
Heb je een foto? Je mag hem naar me mailen hoor. Wat je ook kan doen is naar je album gaan, klik op uploaden, een titel voor je foto verzinnen en dan kan je iets verder naar beneden de foto selecteren. Dan toevoegen of oke, kweet zo even niet wat je moet indrukken. Is je foto te groot dan kan je hem links (bij de banners e.d.) je foto verkleinen en op je harde schijf opslaan. Dan selecteer je die foto dus. Ik ben vaag met uitleggen volgens mij
Da's hier echt ongelooflijk en niet meer te volgen... gaat zo verschrikkelijk snel Ik lees en leef nog steeds met iedereen mee, maar antwoorden lukt me gewoon niet meer, ben bijna alles vergeten. @Vivian, volgens mij vangt je kindje geluid op dat op hem afkomt door de baarmoederwand. Een koptelefoon hoort die volgens mij niet. Maar hij is wel gevoelig aan jouw veranderingen in gemoed... dus als je muziek je lekkert ontspant heeft je kindje daar ook voordeel aan... zal alleen niet weten over welk liedje het gaat @Sizzel, mijn echo van 4 september gaat niet meer door omdat we de combinatietest nog hebben laten doen. De tripletest is niet meer nodig. Een nieuwe echo moeten we nog plannen. Groetjes en een fijne dag! Twins
kast uitmesten? Ik heb hier nog een gang/keukenkast (je wet wel zo'n ding onder de trap) die ik op moet ruimen, maar heb er nog geen zin in....
Zo daar was ik weer... gisteren een late dienst dus nu een hele hoop bij te lezen! Ik kan niet meer alles onthouden hoor en overal op reageren (beetje dementie ook ja) O en niet alleen dementie, ik ben in het verkeer ook een beetje minder oplettend soms... heel eng! @MissN ik zou er goed over nadenken hoor, SBS is (naar mijn mening) nou niet een omroep die alles zo smaakvol brengt, dat gaat meer om sensatie @ Dees, meid heerlijk zo'n buik! enne... @ ehhh... allemaal sorry dat ik t niet zo bij houd! moeten jullie maar wat rustiger aan doen haha
Hmmm... Ik zal eerst eens het fototoestel opladen. Ga vanmiddag wel aan het pielen met foto's plaatsen. Hihi, zoek ik je uitleg er wel weer even bij. (volgens mij snap ik het wel )
Wat mij meestal aan kan zetten tot poetsen is een 'bonke bonke' cd (zo noemen wij de moderne muziek van tegenwoordig ). Kheb alleen geen bonke bonke muziek in huis
Hihi, ik heb onze namen waar we over twijfelen voor onze uk in het hoekje 'babynamen' gezet. Ben wel benieuwd wat anderen er van vinden.
hihi ik heb net 2 uur gepoetst, een beetje de boel aan kant houden vind ik zo erg niet, maar die kast is zo'n zooitje Mooi buikje heb je al inderdaad! Ik zal vanmiddag ook weer eens een nieuwe buik foto maken, eens zien of ik ook nog gegroeid ben
Pff namen, daar hebben wij ook al over gedacht, maar o o wat een drama, we wachten eerst af tot we weten wat t word en dan gaan we er weer over nadenken
nee ik had hem niet meer aan hij lag in de badkamer onder een handdoek en het mannetje had de deur niet goed dicht gedaan.
Ken je toch via de pc luisteren? http://www.ff-radio.nl/high_stream_player/ffradio_wmp_high.asx Bonkig genoeg? Ga nu echt ff een foto proberen te maken, heb eerst ff gegeten, viel weer bijna van me stokkie af net Liefs Angel
Eva, Thijs en Luuk erg leuk! (heb 2 neefjes, de ene heet Thijs, de andere Luuk, zijn beide leuke kereltjes )
ja wij hebben idd ook een sloper deurkozijnen, ondergoed vooral dat van mij maakt ook niks uit of het schoon of gedragen is. ze verslint alles wat in haar buurt komt of ligt (als we weg zijn). helaas is een bench voor haar geen oplossing want daar ontsnapt ze gewoon uit...ook met extra slot erop en ook blaft ze alles bij elkaar als ze in de bench zit zij is een kruising tussen een husky en labrador ik zal zometeen een ff kijken voor een foto van haar.
Nou meiden, ik ga nu écht aan het kastje beginnen, anders komt het er niet meer van. Niet teveel kleppen hè, danders heb ik zoveel te lezen straks
Wij hebben ook Eva voor een meisje... en Bart voor een jongen... maar grote kans dat dat nog veranderen zal als we eenmaal weten wat t word...