Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nee gelukkig heeft iedereen een eigen smaak anders zou iedereen hetzelfde erbij lopen...hihii

inderdaad leuk dat de buikjes nu echt bij iedereen vorm beginnen te krijgen...ik geniet er echt weer heelerg van...
    Vinden jullie de tijd nu ook zo snel gaan..
    zat net te bedenken dat ik over goed 3 weken alweer op de helft zit...sjonge.. :confused:

Nog vier weken en dan heerlijk 8 dagen naar turkije 8) .. moest vanmorgen wel even prikken halen...AUW....(ben als kind niet ingeent dus dat moest nu dan maar even) het prikken voelde ik niet van, maar de spierpijn is niet grappig nu... :rolleyes:

Heb vorige week een hele tas met positie kleding van mijn schoonzusje gekregen.. die is paar weken geleden bevallen.. tis nog wel veel te groot, maar daar groei ik nog wel in denk ik..

Verder had ik vorige week wat harde buiken en gisteren weer.. moet het nu officieel rustiger aan doen.. ik zou niet weten hoe.. ik doe nu al niets! op mijn werk zit ik achter een buro en thuis doe ik ook het minimale.. als ik dan een keer een schoonmaakwoede heb...1x per week ofzo doe ik wel veel te veel, maar goed dan lig ik savonds ook heerlijk met wat lekkers op de bank! ik ga straks s even goed bh's halen.. ik knap overal uit!

nou tot laters dames.. en euh.. rustig aan het met al dat schrijven.. heb niet zoveel tijd dus mis de helft geloof ik..... :rolleyes:

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hm, er heeft iemand belangstelling voor onze tweelingkinderwagen. Ik hoop zo dat het deze keer wel door gaat. Al 2x zou hij worden opgehaald en kwamen ze niet.

3. Niet meer actief

Ik hoop t ook voor je, vervelend om telkens mee bezig te moeten zijn lijkt me gezien jouw situatie...

4. 40plusmama

Het is vooral vervelend dat je hoopt dat hij inderdaad verkocht is en niet meer in het zicht staat. En dan 2x van die mutsen die met een k*t smoesje afzeggen. Het zou fijn zijn als ik de wagen niet steeds hoef te zien en hij weg is.

5. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik ben even aan 't werk geweest, en meteen bijna 10 pagina's verder! Hahaha, leuk hoor dat het hier zo druk is! Op deze manier moeten we wel een nieuw record vestigen als iedereen bevallen is. :D

@Kikkert, leuke hond! Ik moest erg lachen om z'n onderbroek-aanval-gedrag. Maar echt leuk is eht natuurlijk niet als hij alles sloopt.

@Buikfoto's: ik heb hele mooie buiken gezien! Echt allemaal heel mooie foto's. Ik zal er dit weekend ook weer eens voor gaan staan.

@TantePino: mooie outfits voor een mooie meid! Ik vind dat tweede setje wel leuk. :D

@Pretecho: ik ga naar Baby Inzicht in Raalte. 45-60 min 2D voor 55 euro of 75 euro voor 3/4D. Exclusief DVD. Ik laat alleen bij de tweede keer een DVD maken. Ik heb hier 3 DVD's van Norah's echo's liggen en ik heb ze nooit meer bekeken. :oops: Misschien wordt het tijd om dat weer eens te doen. :D Ik wilde eigenlijk eerst een 2D doen, maar misschien is 3D ook wel leuk. Maar ja, das dan weer 20 euro meer...

@Dees, fijn dat er weer iemand belangstelling heeft! Hopelijk koopt deze hem. :D Anders kun je hem zeggen dat je nog een belangstellende hebt en dat hij snel moet komen anders doe je hem weg. Misschien dat dat helpt? (Kan ook averechts werken natuurlijk :( )

6. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Het is nu 1,5 week geleden dat ik het pb'tje aan iedereen gestuurd heb. Tot nu toe hebben de volgende mensen het berichtje nog niet gelezen:

Gizzy
    Susan71
    Chocomel
    Suusjuh1986
    EmmaG
    Sammy87
    Lexje

Van de rest heb ik geloof ik allemaal een reactie gehad, of ze hebben zelf hier op 't forum een berichtje achtergelaten.

7. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    He dees wat vervelend, dat gedoe via marktplaats is niet zo handig vaak... maar het is bij jou wel erg pijnlijk!

8. 40plusmama

Hij is zo goed als zeker verkocht. Eerst zien dan geloven uiteraard maar ze zijn erg enthousiast.

9. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Help, wat gaat het hier snel, ik ben nog maar op blz 443! zo snel kan ik niet hoor! :D
    Gelukkig is het hier wel gezellig!

Dit weekend hebben we eindelijk even rust van de verbouwing! Morgen zijn we een jaar getrouwd, dus we gaan lekker een weekendje met ons tweetjes doorbrengen :) (met ons tweetjes houdt in dat we babyspulletjes gaan kijken voor ons derde gezinslid:))

10. 40plusmama

Hij is verkocht. We gaan hem straks naar Antwerpen brengen. Ik ben erg opgelucht!

11. Niet meer actief

Wat fijn voor jullie!

Ik heb net kraamzorg aangevraagd... vind t doodeng, maargoed t moest eigenlijk al voor 16 weken.... dus heb t toch maar alvast gedaan :(

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ tantepino! ik heb vandaag de bevestiging van mijn aanmelding binnengekregen... nu wordt het nog echter voor mijn gevoel.. raar he...
    Er zit ook meteen een lijstje bij van spullen die je in huis moet hebben! wel makkelijk!

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Trouwens super leuke kleren voor je dochter hoor! ik hou er wel van! Je hebt echt een super mooie en fotogenieke dochter zeg!

14. Niet meer actief

Ja t maakt het allemaal zo officieel... en aangezien ik al 3 miskramen gehad heb vind ik het maar eng om het 'vast' te leggen... Wel beetje apart, staan er 2 vragen "Hoeveelste zwangerschap: ... en Hoeveel kinderen..." tja dan moest ik invullen 5de zwangerschap en 1 kind, dat vond ik zo raar staan. Maargoed ze zullen het daar wel snappen.

Merci, ik vond dat we ook wel geslaagd waren voor leuke kleertjes :) en ja t is een echt modelletje, zodra ze de camera ziet gaat ze er voor staan, de 2de fotosessie was dan ook op haar verzoek :p

15. 40plusmama

Ik heb nog niks gehoord over de kraamzorg terwijl ik me rond de 8ste week heb aangemeld volgens mij. Zal nog wel komen dan....

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Dees, volgens mij verschilt dat ook heel erg.. ik heb alles al binnen.. heb me 2 weken geleden aangemeld. Had ook niet gedacht dat ik zo snel al iets zou horen!

17. Niet meer actief

Ik krijg binnen 2 dagen bericht stond er....... Ik krijg trouwens als welkoms cadeau een zwangerschaps/voedings kussen van de kraamzorg, vond dat wel een leuk welkom :D

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Dat kan ik me goed voorstellen. Dat had ik ook terwijl ik (maar) 1 miskraam heb gehad.. zo raar om dan op te schrijven dat dit je 2e zwangerschap is, maar dat je nog geen kindje hebt... Vond dat best confronterend..

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik krijg niks..... :(

20. 40plusmama

Leuk, kadootjes.

Ik kreeg wel van VGZ een gezichtsding wat je in de koeling kan leggen. Is voor op je ogen en een cd met rustgevende muziek. Van Thebe (kraamzorg) alleen een bevestiging gehad van de aanmelding, meer niet.

Deel Deze Pagina