Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Sizzel: Das flauw! Ik zit straks bij Kraamzorg Zeeland,,,, tja das dus alleen als je in zeeland woont...

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik kan me niks herinneren over zo'n vraag. Volgens mij stond dat er bij mij niet op.

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    dan moet ik toch daar naar toe verhuizen! hahahaha ;)

4. Niet meer actief

hihi zeeland heeft zoveel voordelen :p Goedkope huizen, gratis cadeautjes, bericht van de kraamzorg na 2 dagen :p

5. 40plusmama

Oow, ik heb hem wel gehad, die vraag. Ik weet alleen niet meer wat ik heb ingevuld. Ach, zo belangrijk is dat toch ook weer niet?

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    levertijd 12 weken bij babysuperstore! :confused: wij zijn ook rotterdam geweest!

7. Niet meer actief

Denk dat t toch wel van belang is, dan weten ze dat ze er rekening mee moeten houden dat t weer mis kan gaan ofzo denk ik.. vond het in elk geval best een vervelende vraag, je word wel weer ff met je neus op de fijten gedrukt

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    daar ben ik geboren :)

9. 40plusmama

Mja, kweet niet meer wat ik heb ingevuld. Op het fomulier staat verderop iets over miskramen dus ik denk wel dat ik het in heb gevuld.

Ik heb me trouwens alleen bij de allereerste zwangerschap aangemeld. Dat ging met 9 weken mis. Bij de andere 6 zwangerschappen heb ik het niet gedaan. Bij deze pas (al) met 8 weken omdat we toen 2 kloppende hartjes hadden gezien. Bij eerdere zwangerschappen was ik nooit zover gekomen.

10. Niet meer actief

Lees op de site dat ze ook nog geboortekoffers weggeven met infomatieboekjes enzo.... goh ik word wel verwend :p

Er zit trouwens een heerlijk pingeltje op die site, moet je maar eens aan t touwtje van t konijntje trekken...

http://www.kraamzorgzeeland.nl/site/

11. Niet meer actief

ik vind het echt zo knap van je dat je alles al zo snel hebt durven kopen en regelen, je bent echt enorm sterk vind ik!

12. 40plusmama

Lief muziekje en wel geinig, 1 van de beebs reageerde erop :)

13. Niet meer actief

hai zeeuw :) 8) ik ben een reserve/import zeeuw.... ben eigenlijk geboren in Vlaardingen :p

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ff snel minder leuk nieuws tussendoor..

één van mede-novembermama's..(toen ik de eerste keer zwanger was..) is bevallen van een dochter Isa.. helaas is Isa na 15 min overleden.. Dit wisten ze vantevoren want het kindje had een zware hartafwijking.. Zit gewoon met tranen in mijn ogen..
    verschrikkelijk...

sorry..moest dit even kwijt...

15. 40plusmama

Ja maar toen wist ik nog niet dat het met 1 kindje fout was.

Bij mijn andere zwangerschappen heb ik nooit een kloppend hartje mogen zien. Bij deze wel en dat gaf me meteen wat meer vertrouwen. Een beetje meer hoor, niet veel. Ik blijf onzeker totdat ze op mijn buik liggen.

16. 40plusmama

Ik las het, erg he? :cry: En dit was hun 2de kindje al met die afwijking, hun eerste was er ook aan overleden.

17. Niet meer actief

Ja das waar, ik had ook bij de miskramen geen kloppende hartjes, nu wel... t geeft wat hoop ,maar nog vind ik t dood eng..

Jeetje sizzel wat erg, heb het net gelezen.... echt zo erg voor die vrouw, dat haar dat 2x overkomt!

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    stom he.. ik voel me nog steeds novembermama.. breek daar ook regelmatig nog even in.. leuke groep.. Kreeg ook allemaal pb-tjes toen ik weer zwanger was..
    linda wist het al heel vroeg, bij 21 weken of zo.. Maar tot de 29 weken was er niets duidelijk.. toen kregen ze te horen dat het kindje geen overlevingskans had.. en inderdaad.. hun eerste kindje is er ook aan overleden.. terwijl de kans heel erg klein was dat dit meisje het ook zou hebben..
    Dus toch.. Al die tijd is ze mee blijven kletsen bij de mama's.. vind het erg knap van haar...
    heel veel sterkte lieve Linda..

19. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Sizzel wat een droevig bericht! en twee keer....... heel veel sterkte voor deze november mama

@Dees fijn dat je van die wagen af bent nu!

@ Verder ben ik helemaal de draad kwijt hier ;) jullie hebben zoveel gekletst.

Ik ben bijna klaar met werken en dan ga ik met vriend en zijn ouders bij mijn ouders eten! De aanstaande opa's en oma's gaan elkaar ontmoeten........ben benieuwd.

Liefs
    Amma

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    heel veel succes en plezier amma!

Deel Deze Pagina