zo hier ook weer ff! ik heb af en toe steekjes als ik te snel op sta enz klinkt dat ook bekend is dat ook bandenpijn!
@ Joma.. ja ik had al eerder last van bandenpijn... maar nu is het grote verschil dat mijn buik echt superhard en pijnlijk is.. trekt ook pas weg als ik echt ga liggen.. zelfs zitten helpt niet..
bij mij is het geen lekker gevoel maar ook niet heel erg pijnlijk, maar het moet mijn baarmoeder wel zijn want ik voel het alleen op die plaats.
ja de decembermama's hebben echt al wat meegemaakt. Gek he, het komt toch niet heeel vaak voor, en dan in een keer zoveel achter elkaar
bij mij is het soms dus echt pijnlijk... Nou ja... mocht het aanhouden dan bel ik gewoon volgende week de verloskundige. Ik moet het weekend werken.. eens kijken hoe dat gaat! pfff.. geen zin in! zometeen naar de verjaardag van de buurman! gezellig.. ik zie nu net dat er politie voor de deur stopt... gelukkig lopen ze nu een paar deuren verder... ...ik ben niet een beetje nieuwsgierig...!
Ja heel triest die verhalen over te vroeg geboren beebjes of zieke beebjes. Ik kan er beter niet te veel over lezen hier,want het maakt me eigenlijk ook best bang.
steekjes heb ik ook wel eens maar volgens mij zijn het mijn banden. De baby voelt idd als bubbeltjes.
ja supermummy, dat heb ik ook, dan maak ik me helemaal gek. als het bij hun misgaat waarom zou het bij mij dan goed gaan. Gelukkig hebben deze gedachten nooit de overhand, en heb ik ze al een tijdje niet gehad!
ik heb als ik te veel heb gedaan dat ik trekkerend pijnlijk gevoel heb in de buik zal ook wel zoeits wezen !
@Sizzel nee je hoeft niet op te houden, zo bedoel ik het niet, het zijn nu eenmaal dingen die helaas gebeuren. @Debora 21 Ja eng hé Maar gelukkig gaan de meeste zwangerschappen wel gewoon goed, en daar moeten wij ons maar aan vasthouden.
gelukkig wel! Maar ben toch blij als ik straks een gezond kindje in mijn armen heb! En dan beginnen andere zorgen...
bij ons in het appartement is het zo koud ik heb 2 truien aan en nog koud. de huismeester heeft de verwarmingsketel uitgezet ivm de zomer. maar hij heeft dubbelglas en wij maar enkel glas dat trekt zo koud op echt niet meer normaal... ik ben al een paar keer wezen zeuren bij hem ivm de kou en hij zegt gewoon bij ons binnen is het gewoon 20 of 21 graden de eikel ik moet toch mijn verwarming aan kunnen zetten als ik het koud heb of niet dan.
halo dames jeetje wat kunnen jullie kletsen zeg nou ik heb een rotdag gehad ophet werk en ben nu kapot moe en barst van de koppijn dus sorry als ik niet op iedereen reageer. @sizzel ik heb wel heel veel last van bandenpijn moet dan echt gaan ziten en als ik me te druk maak voel ik het xtra goed maar als het niet goed voelt maandag gewoon f de vk bellen he Nou ik heb nu wel zalig lang weekend we zijn maandag en dinsdag gesloten ivm kermis heerlijk zo nu en dan Meiden ik ga ff lekker op de bank liggen misschin dat ik straks nog ff kom kijken
zo wij gaan zo vast naar de verjaardag! klets ze allemaal! Morgen gaat onze pc weg voor reparatie dus dan zal ik er niet veel zijn.. (moet toch ook werken!)
die eikel denk alleen maar aan zich zelf weet je wat hij zegt: het scheelt ons wel geld. terwijl we in een koopflatje wonen dus het is echt van onszelf en alleen de ketels zijn gedeelt. ik begin me steeds meer op te fokken...