@dwazie dat heb ik ook hoor ben jullie ook heel erg dankbaar ik heb momenteel een kleine time out met mijn beste vriendin en dat vind ik best moeilijk maar hoop dat alles weer goed komt alleen is he nu raar dat ik niet zomar de telefoon oppak ok haar te bellen als er iets is terwijl ik dat anders wel zou doen. ik mis haar heel erg, we zien ons wel nog maar lang niet meer zoveel als eerst. Dus ben ik ook heel erg blij dat ik hier terecht kan als er iets is, dan gaat pc aan en dan kom ik gezellig nar jullie thanks meiden
Ja meiden, het is heerlijk om er vrij over te kunnen kletsen, al weten mijn twee beste vriendinnen het al wel, ze kennen me door en door en zagen meteen dat er wat aan de hand was in positieve zin. Dus toen kon ik het echt niet meer voor me houden. Ik probeer er alleen niet continu over te praten met hen, want anders worden ze helemaal gek van mij. @Vivian: rot voor je dat je even in een dipje zit met je vriendin, maar als ze hoort dat je zwanger bent zal ze vast en zeker heel blij voor je zijn en het zal jullie zeker weer nader tot elkaar brengen...
oh dat is heel naar vivian juist nu heb jeje vriendinnen nodig lijkt mij... mijn vriendinnen zijn er absoluut voor me.. maar jullie weten waar ik het over heb en delen dezelfde gevoelens... en dat isheel heel prettig... hihi ja ik ben ook heel benieuwd naar het geslacht... ik heb al een zoontje zou graag nog een zoontje willen denk ook dat ik weer zwange rben van een jongen... een meid zou ook leuk zijn maar ja als ik mocht kiezen zou ik kiezen voor een jongen maar natuurlijk blijft de regel ALS HET MAAR GEZOND IS... ehet is super welkom misschien kunnen we een soort poll houden... met welk geslacht we denken en dan wat ht uiteindelijk is geworden
Ja, dat lijkt me super, klein wetenschappelijk onderzoekje onder de febrauri mama's naar moeder instinct en voorgevoelens...hihi... Ik denk dat het een meisje wordt b.t.w., dat is trouwens ook wat de chinese geslachtskalender zegt...
ok lijst Amsy denkt meisje......... wordt een....? Dwazie denkt jongen........wordt een....? wie volgt?
@amsy ik heb het haar al verteld en ze was ook heel blij maar ze geeft zelf aan het nog even rustig aan te willen doen, ik had ook gehoopt dat mijn zwangerschap ons nader tot elkaar zo brengen vooral omdat de hare dat vorig jaar ook gedaan had maar ik heb ook respect voor haar besluit hoor we zien ons wel af en toe zo ga ik vanmiddag wel koffie drinken bij haar maar we doen het gewoon heel rustig aan en dan afwachten he wie weet als ik verder ben dat dat wat geluk brengt he.Moet wel zeggen dat er veel gebeurt is het laatste half jaar dus beetje rust kan niet zoveel kwaad.Al mis ik haarnatuurlijk superveel vooral nu maar ja hopen op het beste en met jullie steun gaat het me ook wel lukken hoor @dwazie goed idee die poll mijn vader denkt dat ik een zoontje krijgt en om de een of andere rare manier heeft hij bij iedereen gelijk haha ik zelf vind het niet zo belangrijk wat ik krijg gezond dat moet hij/zij zijn als zou ik een meisje stiekem wel leuk vinden hahaha maar zoontje is ook welkom hoor
Amsy, Raalte is hier idd een kwartier rijden vandaan! Oh dat is naar vivian. Hopelijk komt het weer helemaal goed tussen jullie twee. Ik denk dat ik een jongen krijg. Dat is me een keer voorspeld namelijk. Mijn man (die komt uit Afrika) wil heel graag een jongen om de familienaam voor te zetten. We hebben al een dochter (van 2 jaar) Mij maakt het niets uit hoor, alhoewel bij een jongen kan ik me weer helemaal uitleven op nieuwe kleertjes enzo.
@amsy ik heb het haar al verteld en ze was ook heel blij maar ze geeft zelf aan het nog even rustig aan te willen doen, ik had ook gehoopt dat mijn zwangerschap ons nader tot elkaar zo brengen vooral omdat de hare dat vorig jaar ook gedaan had maar ik heb ook respect voor haar besluit hoor we zien ons wel af en toe zo ga ik vanmiddag wel koffie drinken bij haar maar we doen het gewoon heel rustig aan en dan afwachten he wie weet als ik verder ben dat dat wat geluk brengt he.Moet wel zeggen dat er veel gebeurt is het laatste half jaar dus beetje rust kan niet zoveel kwaad.Al mis ik haarnatuurlijk superveel vooral nu maar ja hopen op het beste en met jullie steun gaat het me ook wel lukken hoor @dwazie goed idee die poll mijn vader denkt dat ik een zoontje krijgt en om de een of andere rare manier heeft hij bij iedereen gelijk haha ik zelf vind het niet zo belangrijk wat ik krijg gezond dat moet hij/zij zijn als zou ik een meisje stiekem wel leuk vinden hahaha maar zoontje is ook welkom hoor
ik woon op 20 km afstand van roermond. zelf denk ik dat ik nu een meisje ag krijgen omdat ik me echt heel anders voel als bij de boys
@lianda ja dat ken ik wel ik werk in neer en een collegatje van mij is van oorsprong ook van meijel al woont ze nu in neer, wel gezellig begon al te denken dat ik de enige limburgse was
update Amsy denkt meisje......... wordt een....? Dwazie denkt jongen........wordt een....? mamanorah denkt jongen.....wordt een...? vivian denkt jongen ...........wordt een ...? lianda denkt een jongen........wordt een...?
Amsy denkt meisje......... wordt een....? Dwazie denkt jongen........wordt een....? mamanorah denkt jongen.....wordt een...? vivian denkt jongen ...........wordt een ...? lianda denkt een meisje........wordt een...? sorry zo is ie pas ok....
@dwazie perfect zo toch wie wil er eigenlijk al voor de bevalling weten wat het word? Ik ben er nog niet helemaal uit ene kant zegt van nee dan is het nog leuke verrassing en de andere kant heeft zoiets vanis wel handig met spulletjes kopen en mij kennend ben ik met 20 weken echo ook wel heel erg nieuwsgierig dus weet het echt nog niet haha
hey allemaal, o wat heb ik weer eens heerlijk uitgeslapen! Ik was kapot zeg, nu straks weer een late dienst. pfff ik zou wel even vakantie willen! Ik twijfel nog erg over wat het wordt, ik durf er nog niks over te zeggen, misschien wat later in de zwangerschap. Mijn man ziet altijd wat het wordt bij anderen, maar vanons zelf denkt hij het niet te kunnen raden... jammerrr Ik ben wel heeeeeel nieuwsgierig wat het zal worden maar denk toch dat ik er niet naar zal laten kijken op de echo, vind het wel een hele spannende verrassing straks. @ mamanorah wat leuk, waar komt je man vandaan? De mijne uit Nigeria. onze nigeriaanse familie begreep niet waar we al die tijd opwachtten,nu zijn ze zo blij. Mijn man zei 'nu ben ik in mijn cultuur pas een echte man'. Ik ben ook wel benieuwd hoe onze afrikaanse vrienden het gaan doen als ik bevallen ben, ben bang dat het huis de hele dag wel door iemand gerund wordt... We zien wel
Bij mijn dochter hebben we een pretecho laten maken rond de 19 weken. Toen wilde ik heel graag het geslacht weten. Het werd voor mij toen zoveel echter, ik kon het kindje aanspreken met haar naam, het kamertje gericht (roze ) inrichten, meisjeskleren kopen enz. We hebben later met 24 weken nog een echo gehad en toen is het nog wel weer bevestigd. Want je weet maar nooit of ze een fout maken! We hebben vanaf toen ook meteen aan iedereen verteld dat het een meisje was. Alleen de naam hebben we geheim gehouden... Nu zou ik het weer willen weten. Of de verrassing nu bij de bevalling komt of tijdens een echo, voor mij is dat hetzelfde!
Ik weet niet zo goed of ik het al wel wil weten. Maar gelukkig kunnen we daar nog even over nadenken. Lijkt me aan de ene kant leuk omdat je je echt helemaal kunt voorbereiden en gelijk de juiste dingen kunt aanschaffen. Aan de andere kant lijkt me de verassing ook heel leuk. Ik denk trouwens dat ik een jongetje draag...
Amsy denkt meisje......... wordt een....? Dwazie denkt jongen........wordt een....? mamanorah denkt jongen.....wordt een...? vivian denkt jongen ...........wordt een ...? lianda denkt een meisje........wordt een...? Lexje denkt een jongen.........wordt een...?