Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja we zien wel! Ik klaag niet zo snel ! maar dat heel de dag zitten voel ik wel in me rug!

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ga maar ff aanstalte maken om mijn eigen aan te kleden! bah zit wel lekker in me huispakkie hahahah ! tot zo!

3. Niet meer actief

Apart dat jij al een afspraak hebt, tegen mij zeiden ze "bel maar terug als je 25 weken bent" :rolleyes:

goede morgen trouwens :)

4. Niet meer actief

Jeetje Joma wat een buik heb jij zeg!, mooi! Ik dacht dat ik al een aardig buikje had, maar t valt echt nog mee als ik zo alle anderen bekijk.

Veel plezier op je feestje!

Van die trouwring, jeetje ja ik zou ook kwaad zijn, stom he dat mensen niet begrijpen dat zo'n ding veel emotionele waarde heeft, en dat nog wel voor een juwelier.. schandalig!

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    goeiemorgen!

@lis: ik zou me ook zo voelen, hoor. Je wilt gewoon jou trouwring terug, zoals ie was. Logisch toch? Alleen snappen sommige mensen dat niet... stomme juwelier hoor!

Ik moet zo gaan werken :( Heb helemaal geen zin... Ben met allemaal nieuwe mensen (die hun 2de, of 3de dag hebben) en iemand die vandaag terug is van 4 weken vakantie. Geen leidinggevende... En ik begin om 12 uur dus kan lekker alle rotzooi opruimen van de ochtend... Krijg ik alle lastige mensen over me heen.... bleeeh

Nou moest even klagen. hahaha

iedereen een leuke dag!

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

*gaap*, Mogguh allemaal.

Nou, vanmorgen heerlijk liggen knuffelen met manlief. Dat heb je af en toe zo nodig. Verder ben ik enorm opgelucht dat de wagen weg is. Die vrouw was 21 weken en ze was maar een beetje dikker dan ik :) . Leuk hoe iedereen ook kijkt naar je zwangere buik. Tot nu toe geen mensen gehad die eraan gaan zitten. Dan hebben ze aan mij een verkeerde trouwens :evil: .

Vandaag boodschapjes halen, we zijn door de verse groenten heen. Althans, er staan nog bonen op de tuin die geplukt moeten worden. Ik wil alleen niet 3 dagen bonen eten. Binnenkort zijn de worteltjes ook goed dus weer wat afwisseling.

Ik merk trouwens dat lange stukken lopen en slenteren niet meer zo makkelijk gaat. De beurs zie ik dus ook niet zitten. Is er iemand die de kortingsbon wil hebben? Zo ja, pm me dan maar even dan stuur ik hem wel op.

Zo, en nu eerst eens ontbijten, ik rammel.

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @tantepino ja ze vragen ook allemaal door me buikkie standaard weet je zeker dat het er geen 2 zijn ppfff dat is al zo vaak gevraagd! maar ben wel trots op mijn buikkie ondanks dat snel gaat!

@deborah21 werkse meid ! en klagen mag hier hoor!

@dees veel plezier met boodschappen doen! en ja verse groente uit eigen tuin blijft toch het lekkerst vindt ik!

8. 40plusmama

Heey joma, wij gaan gelijk op zie ik net :)

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja klopt ;) alleen bij jou banner staan minder dagen dat je nog moet! klopt niet denk ik

10. 40plusmama

Nee meer toch? Volgens die van jou moet jij nog 23 weken en 4 dagen. 23x4=92 + 4 dagen is 96 dagen. Bij mij staan er nog 105.

Of ben ik nou in de bonen?

Ach, ze verschillen en dat is wel vreemd eigenlijk.

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou zou je niet 23 weken x 7 dagen doen :) hihihih =161+4 dagen=165 DAGEN NOG!

12. 40plusmama

Euhm, ooooh ja :oops:

Zwangerschapsdementie.

Vreemd dat het zoveel scheelt. Misschien kan ik een nieuwe maken zo.

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    JA HAHAH :) geeft niet heb ik ook last van maar ik vondt al tijdje raar! hihihih ik zou andere doen staat zo raar ;)

14. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    :idea: Liz, wat slordig! zo frustrerend als ze niet snappen dat het belangrijk voor je is. Wij hadden het ook, onze ring heeft 2kleuren en ik heb 1 kleur boven zegmaar... er was iets mis met de inscriptie, toen ze hem over deden stond hij (naar mijn idee) op zijn kop en met een lelijker lettertype! We hebben het zo gelaten want het was kort voor de trouwdag...
    :idea: Dees, lekker hoor, dat het gelukt is en je van de wagen af bent! Hmm verse groente uit de tuin, da's lekker! (geen 3 dagen het zelfde natuurlijk haha)

Zo ik moet het huis opruimen, de mannen van de kerk komen hier straks voor een vergadering, dus ik ga ook nog een giga pan rijst koken denk ik... Pfff,flink zijn en aan de slag maar weer! Zo dom, ik had gisteren al moeten opruimen beneden hiervoor, maar heb alleen maar in de aanstaande babykamer gewerkt :( is tuurlijk ook veel leuker!

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ik ga er vandoor! spiek vanmiddag mischien nog ff mee op mobile internet! fijne dag allemaal en dikke knufffff ;)

16. 40plusmama

Zo, veranderd :D

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Goeiemorgen
    Zo ik ben ook eindelijk weer boven water mijn mannetje is vanmorgen vroeg vertrokken om te gaan werken dus ik heb lekker uitgeslapen ben net pas wakker :)

@dees meid dan lopen wij ook samen op gezellig
    @joma mag jij ook snel een afspraak maken voor de 20 weken echo? ik heb hem van de week gemaakt kan me niet snel genoeg gaan wil zo graag weten wat het word

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo nu ff vanuit de auto!hihihi @dees das beter die banner en lopen ook gelijk met vivian! @vivian ik moet nog afspraak maken zal woensdag wel worden als ik bij de vk geweest ben was vroeg genoeg voor een afspraak zei ze!dus zal dan wel info en nummer krijgen!maar heb zelf afspraak gemaakt voor pretecho voor donderdag!ben dan ruim 17 weken ben benieuwd!

19. 40plusmama

Jaaa, met 3 gelijk :)

20. Niet meer actief

ff heel kort berichtje van mij, kreeg net al m'n inschrijfbesvetiging van de kraamzorg via de post binnen :confused:

moet nu weg, fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina