Goedmiddag allemaal, Ik ben ook weer boven water. Heb net lekker zitten eten. Ga nu werken. Lekker hoor in het weekend... Maar ja. Vanavond om 23u alweer klaar. Tot vanavond allemaal. @Pino: Das zeker raar dat jij zo laat pas weer mag bellen. Ik had een heel leuk iemand aan de lijn die gelijk een afspraak maakte. Groetjes Boney
net terug uit de stad k heb van mijn moeder een leuke positiebroek gekregen, ook hebben we ff gezellig nog wat gedronken samen. bij de h&m hebben ze echt leuke positiekleding voor weinig geld. nu nog 1 trui en dan hoef ik geen positiekleding meer te kopen.
Zo, daar kom ik ook weer eens langs, ben ondertussen vertrokken naar de maart mama's, maar lees ook nog vaak eens bij jullie op de vele pagina's. Op de een of andere manier voelt het hier toch nog wat vertrouwder. Ondertussen ben ik ook alweer 13 weken en een aantal dagen en het voelt veel beter. was ik tot vorige week nog zooooo misselijk. Deze week is het ineens over. En zag er nog wel zo tegenop afgelopen week weer aan het werk te gaan na 3 weken vakantie. Maar dat viel dus reuze mee. . Heb ook meer energie. Hoop dat dit zo blijft. De meeste van jullie hebben vast ondertussen al echt een zwangerbuikje. Bij mij is het volgens mij nog steeds 1 vetrol. Alleen de broeken worden een beetje strakker. Ondanks dat het de tweede is vindt ik het weer helemaal spannend en heb ik er echt zin in iedereen straks te laten zien dat ik zwanger ben! greetz missdroppy
hoi dees, je bedoelt zo'n kortingsbon voor de jonge gezinnen beurs? Die wil ik dan graag hebben, heb die doos van etos te vroeg gekregen en deze zat er dus niet bij
wie zat er trouwens met die bon van 100 euro op een babykamer van babyplanet? Waarschijnlijk ga ik daar de kamer over 3 weken bestellen, na de 20 wk echo. Houd maar in gedachten, dan neem ik hem wel over.
Iemand anders was je via pm net voor, sorry. Ik zal kijken wat ik nog meer aan bonnen heb voor je, oke?
Goedemiddag! Vanmorgen had ik reunie van de zwangerschapsgym. Erg leuk om al die kindjes bij elkaar te zien. Nog een reden om een zwangerschapscursus te gaan volgen, want we komen nu nog twee keer per jaar bij elkaar. @Sjaantje en Debie, ik heb de bon er even bijgezocht. Hij is van Dabypark, en er zitten 4 kortingsbonnen op: 50 euro korting op een babykamer, 15 euro korting op een box, 10 euro korting op een autostoel en 25 euro korting op een kinderwagen. Samen 100 euro dus. Ik vind het een beetje misleidend, zeggen ze op hun website dat je een waardebon voor 100 euro korting krijgt!
sorry, mijn kamertje gezien bij babyplanet en niet bij babypark. Dacht help je even van je bon af, scheelt je weer 100 aan bonnen maar daar hebben ze niet mijn kamertje
Zo ik ben eerder van mijn werk weg gegaan! het was topdrukte! En zoals ik al dacht kwam alles dus op mij neer... Het ging van: Debora kun je... Debora die mevrouw.... Debora, Debora, debora....waaaaaah werd helemaal gek. heb de poten onder het lijf gerend, en toen kreeg ik toch last van mijn buik! en mijn bekken en onder rug gingen zeer doen. Nou toen vond ik het genoeg! Weet inmiddels dat ik dan gewoon moet stoppen. Lullig voor mijn collega's maar de baby en mijn lijf gaan voor! Gelukkig geeft iedereen me groot gelijk, das wel fijn. Nou hier is het rustig zo te zien. Als het overal zo'n mooi weer is als hier, zijn jullie daar vast van aan het genieten!
Wat een rust hier zeg... ik ben nu op mijn werk en was best bang dat ik nu dus weer van de harde buiken zou krijgen, maar tot nu toe heb ik echt nergens last van en gaat het allemaal goed..ja, mijn banden voel ik.. en af en toe voel ik trekjes in mijn baarmoeder... maar echt niet meer dat wat ik gisteren voelde... is dat even prettig! @ Debora: gelijk heb je meid.. jij en je beebje gaan voor! En dan ook echt voor alles!
Thanx! Dat zal vast wel lukken... nog 3,5 uur... pffff.. ik hoor mijn bedje al roepen.. zo moe ben ik!
Werk maar niet te hard Sizzel Jij werkt volgens mij ook best veel weekenden of lijkt dat maar zo? Ik werk om en om, dus een weekend wel en het volgende weekend niet. Mijn vriend en ik zijn precies vandaag 4 jaar bijelkaar dus ik ga zo eens een romantisch diner inelkaar knutselen. groetjesss
Ik werk eigenlijk ook om en om.. maar ja.. soms dan zijn er zieken, of zoals in de vakantie, ja dan is het overmacht en moet ik 2 of 3 weekenden achter elkaar.. zo erg vind ik dat niet hoor. zo lang het maar niet te vaak voorkomt.. want vind het ook wel eens erg prettig om samen met mijn mannetje lekker een weekend vrij te zijn!
hey sizzel.. dat van die harde nuiken ken ik ook.. had vorige week ook een avond last van. heb toen de vk gebeld omdat ik het zo vroeg vond. ze zei dat ik of teveel gedaan had en het dus rustiger aan moet doen, ,want het kan idd wel zo vroeg , maar het kan ook duiden op blaasontsteking zei ze.. heb mijn urine even laten checken en dat was goed, maar tijdens de zwnagerschap voel je vaak geen pijn bij het plassen enzo bij blasontsteking, maar kun je harde buiken krijgen.. dan weet je dat ook weer... misschien even je eigen vk bellen om te vragen of het zin heeft om hierom je urine na te laten kijken..
Hey allemaal! Vandaag dagje bobbejaanland, maar da's dus echt niet aan te raden als je zwanger bent. Je mag dus echt praktisch nergens meer op gelukkig was er niet veel volk dus duurde het wachten nooit echt lang. @Lis, zou dat ook super jammer vinden. Mijn ring is ook te groot geworden, maar laat hem toch maar niet verkleinen. Stom dat ze dat niet begrijpen bij die juwelier. Da's uiteindelijk toch wel iets belangrijks in je leven. Ik heb de laatste dagen steeds vaker last van een plotse steek in mijn onderbuik vooral als ik een plotse beweging doe of van houding verander. Heb het soms uren niet en dan plots een aantal keer. Zodra ik me kalm hou trekt het dan weg. Heeft dat ook nog met bandenpijn te maken? Pfff, vind het echt moeilijk om te weten wat 'normaal' is en wat niet Je lichaam krijgt zoveel nieuwe gewaarwordingen! Die harde buiken heb ik nog niet echt last van, wel merk ik dat ik soort 'krampachtig' gevoel krijg soms wanneer ik te lang met gebogen rug zit en dan moet ik mij strekken om me weer comfortabel te voelen. ben bekaf, ga snel onder zeil! Twins