Eindelijk laat ik weer eens wat van me horen... Afgelopen maandag was het nog even spannend. We gingen naar de vk, voor controle en luisteren naar het hartje. Mijn baarmoeder is 3x zeer grondig afgezocht, geen hartje te vinden. Kan gebeuren. Tja, weet ik wel, maar met de miskraam net achter de kiezen ga je je hoe dan ook zorgen maken. Gelukkig waren ze erg lief. Dag erna gelijk weer een afspraak. Maar.. ze belden 's avonds zelf dat we wel even tussendoor mocht. Echo gehad en gelukkig alles in orde! Ook nog even weer voor t hartje geprobeerd.. in 1x raak (nou ja). Dus weer opgelucht naar huis! Ik heb het kind nog niet, maar krijg er nu al grijze haren van. Wat een spanning. Achteraf was die echo echt super. We konden de ruggengraat, oogbolletje, vingers, knietjes, voetjes, hersenen en nog meer zien. Echt gaaf. Ons kind was ook erg beweegelijk, nou ben ik trots op hem/ haar. Zo dat was mijn verhaal weer.. ik moet gauw stoppen, morgen weer een vroege dienst. En ik was erg druk met werken, verbouwen, ceremoniemeester zijn voor mijn broertjes bruiloft werken en vrijw. werk.. nou maar even rustig aan doen. Jullie allemaal een fijn weekend en zorgeloze bezoekjes aan de vk toegewenst! Ik ga spoedig een afspraak maken voor de 20 weken echo.. Groetjes!
Jullie hebben je netjes gedragen... Niet zo aso veel geschreven... Haha gisteren moest ik ruim 10 pagina's en vandaag maar 2. Ik kom net thuis uit m'n werk. Heb het lekker rustig aan kunnen doen. Heb wel de balen van m'n vriend op dit moment. Wij hebben gelukkig (bijna) nooit ruzie of zo, maar ik vind het gewoon gezellig als hij nog wakker is na m'n late dienst. Zeker in het weekend, dan is hij toch vrij. Kom is thuis, ligt ie al te pitten op de bank. Ok, hij kan moe zijn. Word hij wakker en chagrijnig dat hij is... Grrrrr. Gaat gelijk weer zitten zappen. Bijna geen woord gezegt. Nou dan flikker je toch lekker op naar boven. Ga je bed in dan. Als het zo moet heb ik liever dat ie in bed ligt. Gatver. Heb het ff gehad met em. Hij is nu dus naar boven. Verder slapen. Zie hem morgen wel weer. En dan is er vast niks meer aan de hand denkt hij dan. Maar dit ga ik hem toch nog wel ff uitleggen! Nogmaals: Grrrrrrrrrr. Sorry hoor, maar ben ff pissig nu. Zal jullie niet verder lastig vallen. Tot morgen allemaal. Slaap lekker. Groetjes Boney
Geodemorgen allemaal! Hoe is het met iedereen? Ik heb vandaag vrij en kon uitslapen.....ben ik hartstikke vroeg wakker Naja, ik kruip straks nog wel terug. Wij gaan vandaag naar Asten Superstore, eens zien wat ze allemaal hebben en wagens bekijken en vergelijken. Heb er zin in! @Boney..... mannen! @Mom2bofnie, gelukkig dat alles goed is! En wel fijn dat je je kindje eventjes hebt gezien weer! Ik ben zo benieuwd en moet nog even wachten tot 21 september! @Twins, volgens mij hoort dat ook bij bandenpijn. Ik heb het af en toe ook, het kan soms opeens heel plotseling komen, als ik snel opsta of hoest etc. @supermummy, nog gefeliciteerd! Hebben jullie lekker gegeten? Leuke avond gehad? @Debora, goed hoor dat je eerder bent gegaan! Kindje gaat inderdaad voor! @Lis, wat een ei die juwelier dat ie de emotionele waarde van zo'n ring blijkbaar niet snapt! Allen op wie ik niet reageer: is nooit persoonlijk bedoelt, ik leef met iedereen mee, maar kan niet alles onthouden en reageren! fijne dag! Amma
Goede morgen allemaal! Ff denken hoor wat ik allemaal gelezen heb Mom2bofnie: Fijn dat alles goed was, zo'n miskraam hakt er goed in.. ik ken het maar al te goed. Suppermummy, gefeliciteerd leuk dat je bent gaan eten, was t lekker? Debora, jeetje zeg kan snappen dat je er gek van word, doe maar lekker rustig aan! hihi boney, tja mannen.... je zou ze soms Ik ben gister met m'n vriend huizen gaan kijken, helaas vond ie t huisje niets (wat ik dus al verwachte) we hebben wel wat meer leuke huisjes gezien, maar niets waat echt geweldig was... M'n vriend is bang dat we t allemaal niet redden als we verhuizen, dus hij durft de stap nog niet te nemen helaas.. ik ben mischien ook wat te makkelijk erin, ik heb zoiets van hop zet dat kot te koop en klaar... maargoed er komt wel meer bij kijken natuurlijk. Veel plezier allemaal vandaag!
Goedemorgen! Ik heb een niet al te beste nacht achter de rug. Vaak wakker geworden door snurkende man. Nu kan ik hem wel ik-weet-niet-wat aan doen. Soms heb ik het gevoel dat het hem helemaal niets doet hoe moe ik me voel. Als hij een dag vrij is ligt hij de hele dag op de bank te zappen, terwijl ik als ik vrij ben echt wel de boel hier probeer draaiende te houden (dochter, schoonmaken, opruimen etc). En dat terwijl ik deze tijd echt 10 keer vermoeider ben dan normaal. Ik ben de afgelopen week de hele week al als eerste (vroeg) uit bed gegaan. Ok, hij werkt late diensten. Maar 1 keer mag hij zich ook wel opofferen. En afgelopen vrijdag belde mijn broer om 21.30 of mijn man man klaar was om mee naar de kroeg te gaan. Die afspraak stond er al een paar dagen en dat had hij me helemaal niet verteld! Prima hoor dat hij er even uit wil, maar dan wel in overleg. De tranen zitten me echt hoog van vermoeidheid. Sorry hoor, ik moest even klagen. @Debora, rustig aan doen hoor, en inderdaad jij en je beebje zijn het allerbelangrijkst. @Sizzel, fijn dat je geen harde buiken meer hebt gehad. @Supermummy, gefeliciteerd! Hoe was het etentje? @Twins, zo'n steek is inderdaad ook bandenpijn. @Mom2Bofnie, ik zou echt geschrokken zijn als de vk het hartje niet zou kunnen vinden. Fijn dat je een echo kreeg en dat alles gewoon goed was! @Boney, ik kan me voorstellen dat je dat echt iriitant vind van je vriend. Ik zou daar ook erg boos om kunnen worden. @Amma, veel plezier met baby-shoppen! @TantePino, jammer dat je vriend het huisje niets vond. Ik ga de was in de droger doen!
goeiemorgen allemaal! @boney en mamanorah: mannen! af en toe.... @mum2bofnie; super dat je de zelfde avond nog kon terug komen, scheelt weer een slapeloze nacht! Fijn dat je je kindje even hebt kunnen zien, en dat alles goed was! @tantepino: jammer zeg, ik vond de foto er wel leuk uitzien! Maar je komt het goeie huis nog wel tegen! Ik moet zeggen dat ik ook zo ben hoor, "gewoon" de boel te koop zetten en alles komt goed! haha Ik heb echt een rot nacht gehad. het werk heeft me echt opgebroken gister. Heb het best laat kunnen maken gisteravond, maar werd vanochtend wakker om 4 uur van de pijn in mijn bekken en rug. het straalde helemaal door naar mijn lies en langs de zijkant van mijn baarmoeder. Zullen de banden wel geweest zijn. Maar ik kon niet meer liggen. ik kan nu alleen nog maar een beetje voorover zitten, me m'n benen een beetje uitelkaar... Nooit gedacht dat ik me zo zou voelen als k zwanger zou zijn. je hebt toch het beeld van een blije zwangere vrouw in je hoofd! En ik heb het idee dat ik een zeur ben, die zich aansteld. maar het doe gewoon echt zeer! ik hoop dat het laatste gedeelte wat beter wordt!
@deborah21 meid als het te erg word toch even terug naar de vk gaan hoor want als je verkeerde houding hebt dan kun je het ook nog erger maken therapie helpt dan misschien
Goeiemorgen meiden, Hier een ego berichtje, sorry. Slecht geslapen, veel gedroomd en ik ben gebroken. Ik neem straks een bad om een beetje tot rust te komen. Ik denk dat ik gewoon erg nerveus ben om morgen weer te gaan werken. Ook hebben we morgen weer controle in het ziekenhuis. Ik ben momenteel erg onzeker omdat ik het zieke beebje veel voel en het andere bijna niet, doodeng! Ik spiek hier af en toe wel even maar probeer vooral rustig aan te doen om energie op te doen voor morgen.
goedemorgen! zo hier gister laat thuis van feestje dus heb lekker uit geslapen tot half 10 dat was echt lang geleden! die steken heb ik ook af en toe!oh is dat ook bandenpijn dat weten we dan ook weer. @meiden met van het klagen klaag maar lekker mannen af en toe :x
Hoi WEer eens een berichtje van mij. Mammanorah, dat van mannen, ik ken het hoor. Die van mij gaat gewoon in zijn eigen ritme door, wil ook graag uitgaan maar als ik niet wil gaan we niet. Vervolgens zit ie dan heel verveeld op de bank te kijken en te zeggen dat het saai is, grr. Gisteren even geweest maar rond 23 uur gaan bij mij de lampen wel uit, dus ik gezegd om half 12 dat ik wel wilde gaan. Nu al, het is nog vroeg. Dus ik nog maar eens gezegd da tik echt echt moe ben. Bij mij helpt het wel om te zeggen hoe ik me voel en wat ik voel. Mannen kunnen dat ook niet weten, die voelen zich normaal. Succes ermee en huuilen mag best als je echt eens moe bent, lucht wel op (ervaring mee) Dees, hoezo egoberichtje? Helemaal niet hoor. Je zit ook in een rot situatie en daar moet je op de een of andere manier mee omgaan, dat lukt niet altijd evengoed en morgen weer werken, komt er ook nog eens bij hoor. Als het nieet gaat met werken moet je echt naar huis toe gaan, goed aan jezelf denken nu. Succes morgen en een knuffel Ik zla proberen om alles beter bij te houden hier maar jullie gaan ook zo snel. Niet bij te houden gewoon. De kamertjes jacht gaat hier gewoon door, kunnen tot nu toe nog nieet iets vinden wat we echt mooi vinden en als we het mooi vinden is het duur (tegen de 2000 euro aan, grrr) Waarom is alles waar baby voor staat zo achterlijk duur zeg? Liefs Anette
doe maar lekker rustig aan maar kan begrijpen dat je tegen de confrontatie op je werk zie! dikke knuffff
ja dat zegt mijn mannetje ook ,nu al het is nog vroeg mannen! en ja het gaat vlot hier met schrijven af en toe kan het soms ook niet bijhouden hihihih Ja dat is zo overal waar baby voor staat is duur! maar wel super leuk
Amma, veel shopplezier! Mom2bofnie, fijn dat alles goed was met je beeb! Kan me voorstellen dat het even schrikken was toen ze t hartje niet vonden. zo'n mk ervaring hakt er altijd in he. heb ik helaas ook ervaring mee. Twins, jammer dat je niet in veel attracties kon bij bobbejaanland. Suppermummy, gefeliciteerd met jullie 4 jaar samen zijn! En wat voor diner had je gemaakt? Debora, gelijk heb je dat je eerder naar huis bent gegaan. Je eigen gezondheid en die van je beeb is t belangrijkste nu he. Lis, wat rot die situatie met de juwelier. Is t uiteindelijk wel helemaal in orde gekomen? MamaNorah en Boney, vervelend he dat mannen soms zo kunnen zijn. Arggghhh.. Tantepino, jammer dat je vriend t huisje niks vond. Maar ja er staan genoeg huisjes te koop dus jullie vinden vast wel iets wat jullie beiden bevalt. Een tip: verkoop eerst jullie eigen huis voordat je een ander huis gaat kopen. Tegenwoordig staan huizen best lang te kopen dus als je dan een ander huis gaat kopen voordat je eigen huis verkocht is heb je dubbele lasten en als je pech hebt kan je zo'n situatie best lang hebben en dat lijkt me niet prettig zeker niet dadelijk met de kleine erbij wat ook extra kosten met zich meebrengt. MissN, proficiat met je 17 weken! Joma, gezellig zo'n feestje. Annette, wat voor kinderkamertje zouden jullie graag willen? Ik vind dat ze bij babydump best mooie kamertjes hebben voor redelijke prijzen. Dees, sterkte morgen! Kan me voorstellen dat het elke keer in zkh toch dubbel is he als je je beebs weer ziet. Vrijdag hebben we lekker gebabyshopt! Het kamertje is besteld en komt half oktober. Dus dat is al best snel. We hebben ook de gratis box erbij genomen dus die wordt dan ook meteen geleverd en we hebben een matrasje voor het ledikantje besteld. De kinderwagen en maxi cosi hebben we gekocht en meteen meegenomen. Thuis natuurlijk meteen in elkaar gezet om effe te testen. Het is echt een super wagen! Mooie kleur, makkelijk in en uit elkaar te klappen/zetten. Echt fijn! We zijn er erg blij mee. We hebben ook nog een voetenzak voor buggy gedeelte besteld. Die heb je in t begin natuurlijk nog niet nodig maar later wel en je kunt zo'n zak wel dan pas kopen maar heb je weer risico dat ze de juiste kleur niet meer in collectie hebben dus tja dan maar nu besteld he. De maxi cosi hebben we met 79 euro korting omdat we de gratis autostoel die je bij babydump krijgt niks vonden. Dus uiteindelijk heeft de maxi cosi maar 50 euro gekost. Dat is mooi meegenomen he. We hebben ook nog een tegoedbon van 50 euro gekregen voor de aankleding van het bedje dus daar gaan we nog een keer voor kijken. Ze hadden er nl voornamelijk dekbedovertrekjes. Maar die kun je toch wel gebruiken. Dan moet je er een speciaal dekentje in doen nl. Nou ben helemaal blij met de babyaankopen. Het wordt dan toch allemaal weer wat echter he. Iedereen een fijne zondag nog! Groetjes, Baby4me
Ja, pfffff mannen af en toe.. Zucht.. Ik moet zeggen dat die van mij nog wel meevalt de laatste tijd. Hopen dat dat zo blijft haha. Nou moet ik zeggen dat ik ook best streng (lees bitch ) kan zijn. Hij hoeft sommige dingen echt niet te flikken en dat weet hij gelukkig goed. Oh, ik ben wel erg.. Vannacht superberoerd geweest, teveel patat gegeten gister denk ik, bleeh! Vandaag een verjaardag, zal ook weer lekker gezond worden Hebben jullie trouwens al een box? En zo nee, koop je die dan nieuw of 2e hands? Wij denken aan 2e hands omdat we niet zoveel geld hebben maar het is ons ook afgeraden omdat ze nogal gammel kunnen zijn en we willen er natuurlijk wel lang mee doen. We houden het vast niet bij 1 kleintje (als het ons gegund is natuurlijk..) Meiden, lekker klagen hier! Niemand vind hier iets raar of stom heb ik al wel door dus lucht je hart! haha
@vivian; gelukkig ga ik dinsdag naar fysio, eens horen wat ie zegt! mijn vader zei dat ik anders een soort band moest gaan halen voor om j heupen. maar dat haal ik natuurlijk alleen op advies van een arts. En een soort skippybal schijnt ook heel goed te zijn, dan moet je precies goed zitten! En schijnt nog te helpen bij weeen straks... Maar das van latere zorg! haha @dees: Lekker rustig aan doen! succes morgen!
Mijn mannetje is juist erg lief voor me.. Hij zegt ons kleintje gaat voor alles..als je iets niet wilt moet je het zeggen..gister ook even de stad in geweest mar hou het niet zo lang meer vol en dat zag die aan me..en hij zei kom op schat we gaan naar huis kun je lekker je bedje in..
Wij hebben de box gratis gekregen bij aankoop van de babykamer bij babydump dus dat is handig! 2e hands is ook een optie...gewoon altijd gaan kijken in welke staat de box is en dan weet je gauw genoeg of ie gammel is of niet.
Mijn vriend is gelukkig heel lief voor me en geen uitgaanstype, dus das wel prettig. alleen is het een warhoofd! haha vergeet echt alles. gister gevraagd of ie een wasje wilde doen; vergeten... Of ie de katten brokken willen geven; poes stond vanochtend luidkeels aan mijn bed te schreeuwen... Maar meesta gaat het allemaal goed. haha