Spannend Lianda! hihi wij denken ook allemaal wat anders, ik heb sterk t gevoel dat t een meid word, al is deze zwangerschap wel heel anders dan bij Noa.. maargoed weet niets 'iets' zegt het me.. gewoon een gevoel. John wil graag een zoon, en ik wil hem die ook graag geven hoor,,,, maarja ik kan t ook niet beslissen Geef hem de schuld als t een meid word, mijn ei is een ei, zijn zwemmers bepalen of t een jongen of een meid word, dus hij had t zelf in de hand hahhahaha Maar ach met een meid is ie ook blij hoor, ik ook trouwens mij maakt het echt niet uit.. de 11de krijgen wij te horen wat t word, ben zo benieuwd!
@manoe:Welkom hier, gezellig nog meer mensen erbij! @dees: succes vandaag! en rustig aan he... @voorkeur: Mijn vriend wil graag en meisje en ik wil graag een jongen! haha. Met een meisje zou ik ook heel blij zijn natuurlijk! maar ik sta dus met stoere jongenspakjes in mijn handen in de winkel! Iedereen behalve mijn vader denkt trouwens dat het een meisje wordt. Denk wel dat het dan een stoere meid wordt, maar ben natuurlijk net zo blij dan. @baby voelen: ik voel hem bijna elke dag wel, vooral 's avonds. Als ik echt bezig ben dan voel ik er niks van, hoor. Moet er wel rustig bij zitten. Ik heb hier gister als een oude vrouw rondgelopen zo'n pijn in mijn rug en banden, liep helemaal krom! Vriendje heeft gelukkig een hoop voor me gedaan zodat ik een beetje kon zitten en liggen. Nu gaat het wel met m'n rug maar mijn banden doen zo erg pijn! Ik moet om 12 uur werken, dus ben benieuwd hoe dat gaat. Nu is m'n manager er, dus kan ie wel zien hoe ik erbij loop...
Het is in Borssele, er zit 340 vierkante meter grond bij dus niet echt heel veel maar wel lekker wat ruimte om je huis heen, en daarachter is een groot weiland dus heb stiekem de hoop daar ooit een stukje van te kunnen kopen mochten we daar gaan wonen Kan ik weer een paard kopen en in m'n eigen achtertuin zetten Maargoed moet niet te ver vooruit lopen op de zaken eerst maar eens gaan kijken http://www.huislijn.nl/plugins/showObjectDetails.aspx?id=2dcf151d-1e69-4085-8aaf-5510b86480a3&pageName=O&ms=css/main.css&tu=False&ro=0&ga=False&pan=&vs=False&pid=0&pn=2&cn=&pr=&sf=False&ap=&so=&kp=&ss=0&fs=False&oc=&zb=True&ot=S&gm=False&ci=0&cp=&s=&a=False&mp=0&cid=&op=&ct=&ho=False&al=False&hv=False&sc=&hn=&xp=0&zc=&ne=0&sa=&cs=&eid=11D56EBB-8413-4BF2-8F15-15458F20DA34&st= hier meer info
dat zou idd leuk zijn! Heb je dat ook dat je in gedachten al helemaal ergens woont? Doe ik altijd, maar is natuurlijk nit echt goed ivm een teleurstelling...
Goedemorgen! Ik ben redelijk wakker op dit moment. Ik heb lekker rustig aan gedaan vanmorgen, en ga zo aan 't werk.Nog een weekje en dan ga ik weer naar de vk. De komende weken staan er allemaal leuke dingen op de agenda. Pretecho, weekje Spanje, 20 weken echo. @Supermummy, fijn dat het een leuk etentje was! @Lianda, hier ook erge vermoeidheid en ook kortademigheid. Goed idee om 's middags te gaan slapen. Het helpt je echt de dag door! @Maja, hopelijk viel je eerste schooldag mee! Het valt niet mee om opeens vroeg uit bed te moeten. @TantePino, mooi huis. En leuk dat jullie zaterdag kunnen gaan kijken. @Debora, doe 't rustig aan meis. Als het niet meer gaat op je werk, dan zou ik echt aan de bel trekken hoor bij je manager. Ik ga werken! Tot later...
hahaha ja ik ben het huis al aan t inrichten weet al waar ik al m'n spulletjes ga zetten hahahahaa, inderdaad erg slecht voor een eventuele teleurstelling maargoed....
Hey meiden sorry dat ik een tijdje niet geweest ben. Alles gaat goed ben waarschijnlijk alleen geen feb mama maar een maart mama want na de echo is gebleken dat ik niet 18 februari ben uitgerekend maar pas 29 februari. En aangezien ik bij gijs ook te laat ben bevallen zal ik nu ook wel weer te laat bevallen. Ik ben erg misselijk en moe geweest de eerste drie maanden en vandaar dat ik ook geen fut had om het hier bij te houden. Ik zie dat het nu al een stuk rustiger is. Misschien dat ik nu een poging kan gaan doen om alles bij te houden. @Tantepino succes met het huis @mamaNorah jou planning voor de komende tijd ziet er goed uit haha Qua voorkeur jongen/ meisje: hebben we deze keer een lichte voorkeur naar een meisje (maar alleen omdat we al een jongetje hebben hihi). Willen jullie het geslacht van te voren weten? Ik ben er nog steeds niet uit. Bij Gijs wist ik het niet en vond dat toch wel heel speciaal.
Nou ik schrijf hier ook maar weer is wat. Ik ben hier al 2 maanden niet geweest en weet ookniet of jullie die lijst nog bij houden? Mijn gegevens stonden er geloof ik niet in, het waren te veel pagina's om ff snel te doorzoeken. Als ie nog word bijgehouden zijn hier mijn gegevens: Ariel; uitgerekend 9 februari; 22 jaar en 27 september voor de 20 weken echo. Ik zal nu ook proberen om wat vaker te kijken, is natuurlijk wel wat gezelliger Groetjes!
hoi hoi, hier even mijn updates voelen: ik twijfel soms een beetje of die kriebels en plopjes m'n darmen zijn of de beeb... ik wacht nog rustig af op een echte duidelijk schop! voorkeur: een voorkeur hebben we niet, ik denk alleen heel sterk dat het een meisje is... we willen het graag weten, dus ik hoop dat de kleine uk op 9 oktober goed wil gaan liggen tijdens de echo... kinderwagen: wij hebben de bugaboo Denim 2007 uitgekozen, hij komt in november binnen! en heb een 16 weken buikfoto geplaatst... vind het zo snel gaan! ik vertelde vrijdag trouwens dat m'n beste vriendin aan het bevallen was... het is een droom van een meisje geworden! ik ben er helemaal van in de wolken en kan nergens anders meer aan denken... ben zo blij voor hun!
hallo allemaal! kan effe niet op iedereen reageren.. voel me vandaag niet zo lekker. ben snipverkouden. ook denk ik dat ik blaasontsteking heb...moet steeds naar t toilet en daar beneden voelt t wat branderig aan. morgenvroeg dus maar effe langs huisarts om urine te laten checken. weet iemand wat je krijgt voorgeschreven bij blaasontsteking antibiotica mag nu niet toch? Groetjes, Baby4me
oh blaasontsteking, vervelend... veel sterkte, heb dat ook vaak gehad en is erg lastig, vooral nu kan ik me zo voorstellen
Goedendag dames... die mamma's worden in februari Ik lees ook regelmatig mee, maar ben geen fanatieke reageerder zoals jullie wel weten Maar wilde toch even een updatje houden... ben vandaag namelijk naar de vk geweest! alles was in orde en het hartje klopte luid en duidelijk! 8 oktober weer terug en dan heb ik tevens ook de 20 weken echo, dubbele pret dus die dag! mag op de lijst erbij... Ik weet dat er een aantal binnenkort het geslacht te weten zullen komen, erg spannend allemaal! ik ben er nieuwsgierig na... Groetjes Jollie
Hallo Manoe, proficiat en welkom hier! Fijn dat je je weer wat beter voelt. Wij hebben geen extra testen laten doen. Het blijft toch altijd een kansberekening en gezien leeftijd val ik niet in risicogroep. Groetjes, Baby4me
ik heb ook een lichte voorkeur voor een meisje...kun je later lekker mee tutten en shoppen! Maar uiteindelijk is t uiteraard t belangrijkst dat een kindje gezond is jongen of meisje maakt dan niet uit. Maar ik vind het niet iets om je voor te schamen als je een voorkeur hebt. Sommige mensen zien dat meteen als een taboe maar dat vind ik wat overdreven. Volgens mij heeft iedereen wel een lichte voorkeur toch? Wel leuk dat jullie t geslacht nog als verassing laten. Dat heeft natuurlijk ook wel wat. Maar ik ben veel te nieuwsgierig dus nog 20 weken wachten hou ik niet vol. Hihihi