We hebben hem gekocht bij babydump in Grou. Hij was in de aanbieding! We hadden hem een paar weken geleden al zien staan voor 1099,- Maar we hebben hem nu kunnen kopen voor 499,- Goed afgeprijst dus
tja inderdaad makkelijk, maar wij hebben zo goed als alles verkocht T bedje en de commode (en m'n antieke kinderwagen) zijn t enige wat we nog hebben, veder is alles weg zoals het badje, de box de kinderwagen, de maxicosi enz enz We hadden de hoop opgegeven dat er nog 1 zou komen namelijk...
Dat je alles weer verkocht hebt, heeft zijn voordelen Nu kan je weer gaan babyshoppen! Dat is ook best leuk lijkt mij, alles weer nieuw voor je tweede kindje!
@ Thirza02; Mooie kinderkamer hebben jullie zeg! Ik heb ff een plaatje in me album gezet van de kinderkamer die wij gaan halen! En 1tje van de kinderwagen die we hebben gekocht. Was flink in de aanbieding dus kon ik niet laten liggen haha
Sorry meiden, weer een ego berichtje. Ben eerder gestopt met werken vanwege hoofdpijn en rugpijn. De spanning doet een hoop met me merk ik. Met de gezonde baby was alles goed. Ze zijn beiden erg druk en het zieke kindje voel ik al heel goed. Dat komt ook doordat het geen vruchtwater heeft en daardoor direct tegen de baarmoeder komt. Vanaf volgende week krijg ik injecties die een vroeggeboorte uit kunnen stellen. Ze geven ze preventief, iets wat ze normaal nooit doen omdat nog niet helemaal is aangetoond dat het medicijn ook écht werkt. Het kan in ieder geval geen kwaad omdat het een stof is die het lichaam aanmaakt. Volgende week ook een uitgebreide echo en misschien zien ze dan het geslacht. Vandaag was daar te weinig tijd voor en het kindje lag teveel te draaien. Van het zieke kindje zullen ze het voor de bevalling niet kunnen zien.
Thirza02: dat is zeker leuk, bij de eerste hebben we heel veel gekregen, dus echt shoppen zat er toen niet bij.. deze keer kunnen we lekker zelf uitzoeken Dees wat vervelend dat je je niet goed genoeg voelde, kan jij via de HA geen vrijbriefje krijgen? Een vriendin van mij heeft 9 maanden thuis gezeten enkel omdat ze niet lekker was, jij hebt nog wel meer reden.
Meiden mooie kamertjes en kinderwagens! heeft een kinderwagen ook een lange levertijd of valt dat wel mee? @@ons kamertje staat ook in ons album!(voor de meiden die het nog niet weten)! @Dees goed dat je eerder naar huis ben gegaan!en dat met je beebjes (vooral de gezonde omdat je het eng vond van de week) goed gaat!krijg je in totaal veel van die injecties?en is logisch eigenlijk dat je daarom je zieke beebje duidelijk voelt omdat het geen vruchtwater heeft! @tantepino ja dat wordt weer shoppen dan!
Ik krijg elke week, bij de controle, een spuit in mijn bil. Het is met stroperige vloeistof en het schijnt best pijnlijk te zijn. Maar alles voor het goede doel.
@joma: Wij konden onze kinderwagen direct meenemen. Hij stond in het magazijn, dus ze hebben hem gewoon uit het magazijn gehaald en een uur nadat we hem hadden uitgezocht stond hij thuis! @dees: Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Doe maar lekker rustig aan!
@Tantepino: aan briefjes doet mijn huisarts niet. Maar ik krijg nog niet veel tegenwerking op het werk. Woensdag is de baas er zelf weer, eens kijken of we dan afspraken kunnen maken. Ik zat zelf te denken om tot 3 uur te werken i.p.v. tot 5 uur. Dan kom ik op 18 uur per week i.p.v. 24.
@Joma; wij hebben onze kinderwagen besteld bij babyonline.nl en ik had em vrijdag besteld en dinsdag al binnen. Ik hoor wel eens dat mensen er echt 8 weken ofzo op moeten wachten. Vind ik geen prettig idee! Jullie hebben ook een mooie kinderkamer besteld zeg!
bedankt en die kinderwagen is ook vlot dan! nee je hoort wel eens 9 weken levertijd maar dat hoeft dus niet merk ik al!
Zelfs op de kinderkamers heb je daar maar 6 dagen levertijd, dus ik ben meteen helemaal fan van die winkel geworden
Hihi, ik ook.. Supersnel, goeie service en wij hebben ergens anders niet een goedkopere quinny kunnen vinden, zelfs niet bij babydump.
Goedemiddag allemaal! Hier alles weer redelijk in orde.. pfff.. wat was ik beroerd gisteren. Nu alleen nog een beetje hoofdpijn en wat rommelige darmen.. ligt allemaal een beetje overhoop. Heb gelukkig de dag wel vol kunnen maken opt werk.. Morgen lekker een dagje vrij en was dan ook niet van plan veel te gaan doen! @ Ariël! leuk meid dat je weer mee gaat kletsen! Gezellig! Wij moeten 14 weken wachten op het kinderkamertje. Hij komt half dec! Kinderwagen hebben we gelukkig al, maar bij de super babystore zeiden ze dat daar normaal ook een levertijd van 12 tot 14 weken op zit mits hij niet in het magazijn staat! @ Dees : fijn meid dat alles goed was.. vooral met je gezonde beebje.. Kan me voorstellen dat je je super druk maakt als je alleen het zieke beebje voelt.. en die spuiten! Tis inderdaad voor een goed doel! Die pijn daar bijt je je vast even door heen!
thanks! ze heet Yuna... ik vind het een schitterende naam, heb ik ook nog nooit eerder gehoord! het betekent: meisje van de zon
Ik heb bij www.kidzzoutlet.nl de allergoedkoopste quinny gezien. de speedi was met dreami enzo 375 en de buzz was met dreami enzo 399, maar daarna was deze inderdaad het goedkoopste!