Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Sizzel Jeetje wat moet je lang wachten op je kinderkamer zeg! Echt niet normaal!

Ik hoop dat we half dec toch wel een ander huisje hebben en dat we dan natuurlijk ook de kinderkamer klaar hebben. Wil eigenlijk alles nog wel in dit jaar af hebben enzo. Ga ik met een gerust hart 2008 in :p

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeee, das ook goedkoop idd! Maar bij deze zat ook de maxixosi en allerlei extra spul bij, voetenzakken enzo.. Naja, maakt ook eigenlijk niet uit, we zijn superblij met onze stoere wagen 8)

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    oh leuk een pretecho! veel plezier!

wij willen dat ook graag, en dan een 3D echo... maar hoeveel weken is eigenlijk ideaal om ook al te zien of het een jongen of meisje is?

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wow dat is echt een schitterende naam, wij zitten ook de hele tijd aan namen te denken, maar kunnen echt niks leuks bedenken. Voor zowel een jongen als een meisje niet. Ik denk dat je er ook gewoon "tegen aan" moet lopen....

5. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    hallo meiden,

ben een tijd niet op het forum geweest. Enerzijds druk met werk en verhuizen, anderzijds vond ik dat ik wat meer afstand moest nemen van het hele zwangerschapsgebeuren, het nam zo'n groot deel van mijn leven in beslag, en ik vond dat ik me meer op mijn werk moest focussen. Zat nu soms urenlang op het forum, en dat is niet goed voor de werkproductiviteit. Ik lees nog zeker met jullie mee hoor, alleen neem minder actief deel aan het forum.

Even korte update. Gaat goed met me, voel me goed, ben nu iets meer dan 3 kg aangekomen en heb al een klein buikje.
    Heb op 11 september de volgende afspraak bij de VK en op 27 september de 20 weken echo, ben dan 19 weken en 5 dagen. Heb er erg zin in.

Wat voelen van de baby betreft, ik voel nog helemaal niets, ik maak me er ook geen zorgen over en wacht rustig af

Wat voorkeur betreft: ik neig naar een meisje, maar ook een jongen is meer dan welkom.

babykamer en wandelwagen nog niet besteld, eerst verhuizen en dan er vol tegenaan. Wel al aan het orienteren.

Ben blij te lezen dat het de meesten goed gaat (Dees vond het erg te lezen van je ene kleine hummeltje, gelukkig dat het de ander wel goed gaat).

Iedereen veel succes, ook met de aankomende 20 weken echo's, en ik lees natuurlijk mee en zal ook zo af en toe zelf ook wat posten.

Liefs Amsy

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, maxixosi... :rolleyes: Ben nog niet helemaal wakker... Ben om half 2 even in bed gekropen en pas net weer wakker :confused:

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    :) :) :)

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wij willen ook een pretecho laten doen, vraag me ook idd af wanneer de beste tijd is om dit te doen...ik heb al een paar keer gehoord dat het rond 23 weken het leukst is.

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Leuk wat van je te horen Amsy! En ook fijn dat het goed met je gaat!

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    dat denk ik ook Ariel... wij hebben ook nog geen idee, al vind ik meisjes namen makkelijker...

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    haha kan gebeuren, ik heb dr idd als ik net wakker ben ook altijd een beetje last van. En dan typ ik natuurlijk weer is te snel en kom ik er pas achter als ik al heb gepost. Gelukkig snappen we allemaal wat je bedoelt ;)

13. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Ik heb ff een vraagje wat niet over de zwangerschap gaat?

Onze 2 honden moeten weer naar de dierenarts voor de jaarlijkse enting.. Maar op het moment hebben we het niet zo breed. Kan het kwaad als we ze een maand of 2 later enten?

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    die site doet niet klopt dat?

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    volgens mij kan dit niet heel erg veel kwaad hoor, je moet alleen niet veel langer wachten! Bij onze dierenarts kan je in 3 delen betalen dat is ook wel lekker. Niet alle kosten in 1 keer!

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Het is zo'n groothandel en hebben ongeveer 1x in de maand van die dagen. Als je de site regelmatig in de gaten houdt dan komen er vanzelf weer nieuwe aanbiedingen!

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ dotje: ik zou ook eens vragen of je het niet in termijnen kan betalen. Ik zou niet te lang wachten met inentingen. Ze zijn niet voor niets elk jaar denk ik dan maar...

@ Ariel: wij moeten echt lang wachten.. niet leuk! haha.. maar we wachten geduldig!

18. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Ik wil zo'n dierenarts ook.. Denk ff bellen of dat ook mogelijk is.. omdat wij ook 2 honden hebben en het normaal geen probleem is, maar het komt nu ff niet uit ivm mijn overgang van uitzend naar tijdelijk contract.. Wil het iig zo snel mogelijk laten doen..

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    kan geen kwaad hoor wij bij mijn ouders altijd honden gehad en die kregen dan met pup zijn spuiten en injecties enz...en daarna nooit meer ze deden niet aan jaarrlijks!en ze zijn altijd oud geworden!

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Kan geen kwaad, tenminste, wij doen het ook wel es. Haha, of dat een garantie is.. :rolleyes: Moet je anders je dierenarts ff bellen of het kwaad kan maar volgens mij niet.

Deel Deze Pagina