Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    vandaar zie ik niks! :)

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja dat kan natuurlijk ook! Alleen als je honden altijd die inentingen hebben gehad, zou ik het nu wel weer gewoon doen. Al is het dan wat later. En ik zou zowiezo even bellen of je het niet in termijnen kan betalen.

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Precies ;) En anders is www.babyonline.nl een goed alternatief. Ze bezorgen zelfs thuis voor maar 7,50!

4. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Wij zijn er sinds een paar weken gelukkig uit! We hebben een jongens en een meisjes naam! Ben ik wel erg blij om, heb je tenminste een naam voor je kind, hoef je daar niet meer over in te zitten!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat is van babysuperstore daar hebben wij kinderkamer besteld :)

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    En hoe is de levertijd bij een kinderkamer?

7. Niet meer actief

Wij hebben van de week andere namen bedacht, eerst hadden we bart en eva, maar tja...

Nu kwamen we vorrige week op Guus (j) of Guusje (m) deze vinden we ook wel erg leuk

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    12 weken ! nu nog 9 :)

9. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Dank jullie voor jullie antwoorden.. Vriendlief wil niet echt lekker mee werken. Hij maakt zich daar niet zo druk om.. En ik denk juist dat doe je bij je eigen kind toch ook niet zo...

Zo maar ff de dierenarts bellen of het in termijnen kan.. Bij de ene kan ik het jaarlijkse weg laten.. Maar doe dat liever niet omdat ze met z'n 2en zijn..

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Hey meiden!

Ik ga vanavond (in ieder geval zo snel mogelijk) alles van jullie bij lezen, maar ik heb de laatste dagen zo weinig tijd gehad. Het weekend weg geweest, vandaag aan het werk.

Ik ben zo onwijs blij en gelukkig :D Vanmorgen zijn we naar de vk geweest voor controle en alles was goed. Hartje klonk heel goed, mijn bloeddruk was goed, zelfs iets te laag, maar dat is juist gunstig voor de baby. En mijn baarmoeder zit precies tussen schaambot en navel. Alles gaat dus gewoon super, wat ben ik weer opgelucht. De vk heeft ook meteen een afspraak gemaakt voor 20 weken echo, die is op 12 oktober en mijn volgende afspraak met de vk is op 1 oktober! En nu ga ik mezelf lekker trakteren op de Mac :) :)

11. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    ik ben super zenuwachtig wij hebben morgen de pret echo en ik ben zo benieuwd hoe onze kleine er uit ziet,SPANNEND!

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zo meiden, wij zijn weer terug. Een leuke dag rijker en een heleboel geld armer... :(
    Babykamer gekocht en een kinderwagen. De quinny Buzz en dan de groene. We zijn helemaal in onze nopjes. Levertijd is alleen 10 weken. Dat is ong begin nov. Maar goed. Dan zijn we dan weer blij. Daarna naar de kijkshop gereden voor een angelsound. (haha kon het niet laten. :oops: ) Maar ik ben nog steeds zo onzeker. Als ze de angelsound niet hadden gehad had ik de VK gebelt of ze even naar het hartje wil luisteren. Ik kan die ongerustheid maar niet uit m'n kop zetten.
    Maar eenmaal thuis ben ik rustig op bed gaan liggen. Ding op m'n buik en binnen de seconde: Kadunk kadunk kadunk! Zo mooi. Ben weer helemaal blij. Ben daarna ff blijven liggen, en dan hou je dat ding op 1 plek. Dan hoor je opeens de hartslag niet meer. Dan een paar bonken en dan komt hij gewoon weer terug zwemmen. Op een gegeven moment was hij zo bezig. Hij was volgens mij aan het koprollen. Hij was echt een feestje aan het bouwen. Ben helemaal verlieft.
    Wil nu nog graag het geluid via de laptop horen, maar dat lukt nog niet helemaal.
    Ga nu ff koken. Heerlijke kip kerrie. Heb ik echt trek in. Daarna lekker koffie met gebak. Dat hebben we gelijk maar gekocht vanmiddag.
    Tot vanavond.
    Liefs Boney

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    spannend succes morgen! en willen jullie weten wat het wordt?

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    leuk he geld uitgeven aan baby dingen! leuk dat jullie geslaagd zijn!
    en ja ded angelsound is super !ben ook blij dat ik hem heb! werkt wel verslavend!en ja je bent gelijk verliefd!

15. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Geniet er van Fempje en je laat wel zo snel mogelijk wat weten aan deze club vol nieuwsgierige meiden he? :)

Liefs Angel

16. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    hallo hallo, heb alle 10 pagina's gelezen maar ben zo moe dat ik even nergens op reageer.

Ben naar VK geweest, ze was zéér tevreden, vorm baarmoeder keurig en komt tot 3 vingers onder de navel. Het hartje klonk luid en duidelijk, goed ritme en heel regelmatig. Na een tijdje kwam het kindje ook echt naar de doptone toe! Leuk.
    Inmiddels ben ik 6 kg aangekomen............best veel vind ik zelf. Maar goed, wat maakt het uit.

Liefs en fijne avond, ik ga lekker op de bank hangen.

Amma

17. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He lieve meiden!
    Ik ben terug van een weekendje Texel, was echt heerlijk!
    Nu nog 2 weken werken en dan naar Turkije.
    @Amma, wat fijn meis dat alles weer goed was!
    @Fempje veel plezier morgen!

@Alle meiden, we naderen de helft al weer, gaat snel he!
    Liefs

18. Lis

Lis Actief lid

3 jun 2007
    120
    0
    0
    België
    Hoi iedereen,

Effe snel een berichtje tussendoor.
    Heb een druk weekend achter de rug. Zaterdag zijn ze de vloer komen leggen in de living. Deze is nu af (op de kleine dingetjes na) en ook de kinderkamer is geschilderd. Ben wel erg blij hiervoor.

Binnen een uurtje vertrekken we naar het ziekenhuis. Vandaag is de eerste van de twee infoavonden over zwangerschap en bevalling en hoe het allemaal in zijn werk gaat en zo. Ik vind het wel fijn dat ze zoiets organiseren, zo weet je toch al iets. Anders sta je daar als het zover is en dan komt het allemaal op je af. Nu ben je dan toch een beetje voorbereid en ingelicht.

Over de baby voelen,
    Gisterenavond heb ik voor de eerste keer een echte schop gekregen, dat was wel raar. Ik had al eerder wat plopjes en borreltjes gevoeld maar dit was heel anders. Echt super hard. Ik schrok eigenlijk wel. Mijn man, schoonbroer en ik waren wat gek aan het doen en de baby besliste om mee te doen denk ik.

Over het geslacht,
    Als de baby een beetje meewerkt, weten wij het aanstaande vrijdag. Ben erg benieuwd.

Verder heb ik nog eens een nieuw fotootje geplaatst in mijn album. Sta lekker rond, ben enorm fier op mijn buik. Nu zie je écht dat ik zwanger ben. Tot hiertoe ben ik 500gr bijgekomen. Het zal nu wel sneller beginnen gaan denk ik.

Zo dat was het voor nu,
    Ik zal straks nog wel eens komen kijken.

Liefs,
    Lis

19. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ooh ja, ik was weer afgevallen. Nu ruim 4 kilo in totaal kwijt. Ze zeiden er niks van dus zal wel goed zijn.

Wij hopen maandag, met de uitgebreide echo, te zien wat het geslacht van het gezonde beebje is. En de heeeeele wereld mag het dan weten :)

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Goedeavond dames
    Ik ben ook weer boven water heb heerlijk weekend gehad.
    Gisteren was er een babybeurs van de kraamzorg hier ben ik evn met man lief heen geweest maar stelds niet zoveel voor moet ik zeggen maar ja het leverde wel weer gratis monsters op en een leuke drinkbeker van de friso dus das ook nooit weg he.
    Daarna zijn we nog even de stad in geweest heb ik me een leuk shirt en 2 kei leuke buikbanden gekocht, en savonds zijn we lekker bij de shoarmatent gaan eten en daarna met filmpje op de bank zalig zijn leker geniet weekend.

@dees fijn om te lezen dat alles goed ging meid

Heb helaas niet alles terug gelezen jullie schrijven zoveel op een dag ;) morgen heb ik weer een dagje vrij dus ben ik weer wat meer hier te vinden

Deel Deze Pagina