Heej heej allemaal... Heb vandaag voor de eerste keer zwangerschapsgym gehad...wwat is dat leuk zeg..! We mochten onze eigen buik masseren en die kleine reageerde er gewoon op...weet nu zeker dat ik ons ukkie heb gevoeld... Ben zo'n happy mama..! Nu ga ik echt lekker genieten... Heel veel liefs een super trotste aanstaande mama... P.s sorry voor mijn ego berichtjes steeds, maar ik kan alles niet onthouden...
Hoi hoi, Lekker veel geschreven hier! Ik heb alles bijgelezen, maar ben ook te moe om op alles te reageren. Sorry... @Dees, fijn dat je in ieder geval geen zorgen hoeft te maken over het gezonde beebje. En ook fijn dat het andere kindje het naar omstandigheden gewoon prima doet. Verwachten ze eigenlijk dat jouw kindjes eerder geboren worden dan bij een gewone tweelingzwangerschap? @MissN, leuk hoor zo'n moment tussen jou en je kindje! Wat begint dat vroeg bij jullie zeg, bij ons volgens mij pas rond 7 maanden of zo. Nou voor de rest heb ik weinig spannends te melden.... Tot later.
Nee maar tweelingen worden vaak al eerder geboren en daar zitten ze nu niet op te wachten. Ze hopen de zwangerschap zo lang mogelijk te rekken.
@Dees, fijn dat alles goed was, ben je nu weer wat geruster? Ik heb vandaag je kaart gekregen, nogmaals bedankt! Ik ga mijn best doen om zoveel mogelijk leuke dingetjes voor je te gappen!
@Mrijn: Geruster ben ik meestal tot een dag of 2 na de echo en dan beginnen de zorgen weer . We waren onverwacht eerder in Nederland dus hebben gisteren je kaart op de post gedaan. Ik ben benieuwd wat je allemaal meeneemt
Meiden, die angelsound is echt geweldig. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Ga het zo ff opnemen op m'n laptop. Is wel leuk om later terug te horen. Vind het zo wonderbaarlijk dat je hem gewoon ook kan horen bewegen. Soms echt een flinke schop hoor. Ik voel het nog niet. Daar is het echt nog te vroeg voor denk ik. @Dees. Gelukkig dat alles goed was. Ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen.
Dees, ik vind het niet gek hoor dat je ongerust bent. Na wat je allemaal hebt meegemaakt... Ikzelf word gek van mezelf. Zoals ik al eerder schreef, ik ben zo onzeker. Het lijkt wel of ik er ook gewoon niet echt van kan genieten. Ook al heb ik me dat wel voorgenomen na die laatste echo. Maar net als vanmorgen. Dan kan ik alleen maar negatief denken. Terwijl we dan opweg zijn om een kamertje te gaan uitzoeken... M'n vriend word daar ook heel onzeker van. Die heeft toen besloten dat we toch maar een angelsound gaan kopen. Ik heb heel lang getwijfeld. Ben bang dat ik weer stress heb als ik het niet gelijk kan vinden. Maar dat gaan we dus niet doen. Dan proberen we het gewoon na een paar minuten nog een keer. Sorry voor m'n echo berichtje. Ben weer lekker op dreef... Groetjes Boney
goedemorgen allemaal! wat een rust hier zeg.. iedereen genoeg van het kletsen? Hier lekke reen dagje vrij.. ben ik wel aan toe.. heerlijk! Ga nu eerst even wat eten... heb honger! Tot straks allemaal! en diegene die moeten werken... werk ze!
Mogguh meiden! Het zonnetje schijnt hier, heerlijk! Ben vandaag lekker vrij, komt goed uit want ik ben nu al moe Gister best wel zwaar op school weer zo'n eerste dag dus ik doe vandaag rustig aan. En volgens mij heb ik gisteravond in bed m'n uk gevoeld! Ik weet het alleen niet zeker.. Ik lag op m'n buik en voelde mijn baarmoeder heel goed, echt zo'n bal. Toen voelde ik in die bal wat.. tja, hoe zal ik het omschrijven.. belletjes ofzo. Maar of je je uk ook kan voelen als je op je buik ligt weet ik niet dus misschien was het ook wel wat anders. Nou voor de werkende meiden, werkze vandaag en voor iedereen hele fijne dag! liefs Maja ps @Boney, die onzekerheid herken ik heel goed hoor, vind het ook moeilijk om te genieten want 'wat als'...
Goedemorgen! Hier ook nog een lekker zonnetje. Op de één of andere manier voel je je dan altijd vrolijker 's morgens. Ik las net op het nieuws dat er betaald zwangerschapsverlof voor zelfstandige ondernemers komt. Eerst dacht ik: super voor Amma! Maar toen zag ik dat het per midden 2008 in gaat. Dus daar hebben we niets aan. Ik ben voor het eerst van mijn leven een beetje benieuwd naar de plannen van het kabinet. Ik hoorde van een kraamverzorgster dat ze de uren kraamzorg ook weer willen verhogen per 1 januari. Genoeg gepraat over politiek, hihihi. Ik ga zo met mijn man naar het ziekenhuis, naar een internist. Hij is hier in NL nog nooit naar een ziekenhuis geweest, dus 't is wel verstandig dat ik mee ga..... Prettige dag iedereen.
Goedemorgen, @Uitkering zelfstandigen: ik hoorde al van mijn moeder dat er toch uitkering komt! Maar ze wist niet per wanneer. Ik heb het ook opgeozcht en inderdaad: 2e helft 2008........... Tja, helaas, net te laat voor mij. Maar toch goed nieuws, want maakt het een stuk eenvoudiger voor de toekomst! @Dees, fijn dat alles goed was gister! Kan me je onzekerheid en bezorgdheid zo goed voorstellen! Ik vind dat je het hartstikke goed doet allemaal! @MamaNorah, er is toch niks ernstigs met je man dat hij naar de Internist moet? @Maja, wat leuk! Ik denk dat je op je buik je kindje ook kunt voelen hoor. Maar ik weet het niet. Ik ben zelf zo benieuwd wanneer ik het echt duidelijk zal gaan voelen! @Sizzel, fijne vrije dag! @Boney, leuk h'e de Angelsound! Heerlijk om je kindje te kunnen horen wanneer je maar wilt! @'ego berichtjes' regelmatig verontschuldigen mensen zich voor ego berichtjes, en zelf voel ik me ook soms schuldig als ik alleen even mijn eigen ding meld. Ik stel voor dat we daar mee ophouden! (met verontschuldigen) Persoonlijk vind ik het nooit erg als iemand alleen maar even meld wat ie zelf heeft meegemaakt en dit is tenslotte toch de plek waar we lekker alles kwijt kunnen? Leuke dingen, moeilijke dingen, twijfels, voorpret etc. Volgens mij leven we allemaal hartstikke met elkaar mee. En ik vind het leuk te lezen hoe het met jullie gaat! Mee eens? Liefs Amma
Goede morgen allemaa, sorry geen tijd om overal op te reageren (heb t wel gelezen) even een egoberichtje (waar ik toch ff sorry voor zeg ) Mijn vriend heeft de stap durven nemen, ons huis gaat de verkoop in! Hij staat al op verschillende advertentiesites We willen eerst even zelf adverteren voordat we een makelaar aannemen.. eens zien of er intresse voor is.
Wat spannend Tante Pino en wat leuk! Ik ben benieuwd. Hoop voor jullie dat het allemaal heel voorspoedig gaat lopen. liefs Amma
amma: je hebt helemaal gelijk over die "ego"berichtjes en het is inderdaad heerlijk om hier gewoon je hart te kunnen luchten. Dees: fijn om te lezen dat het met de gezonde baby alles goed is. Morgen mijn eerste afspraak bij de verloskundige, onze intake zeg maar. Ik zou heel graag een echo willen, maar dat zit er waarschijnlijk niet in. Maar ik ga het wel proberen! Verder gaat het al weer beter met mijn emo buien. Opmerkingen over dat mijn buik al zo zichtbaar is, vind ik nog niet altijd fijn, maar het gaat al beter. En het grappige is dat deze week mijn winterkleren uit de kast getrokken heb en daar erg goed mee kan smokkelen en nu krijg ik opmerkingen op mijn werk dat ze het niet zien dat ik zwanger ben! Wat kleding wel niet met je kan doen. Er is net een goede vriendin van me bevallen van een gezonde dochter. En als de kraamhulp het goed vindt, ga ik morgen op kraamvisite. We hebben samen veel over het zwanger worden e.d. gepraat en ze was alleen eerder zwanger dan ik, maar het vind het helemaal geweldig dat ze nu bevallen is. Ze woont dicht in de buurt en we maken nu al plannen wat we volgende zomer om onze twee kleintjes gaan doen. En dat geeft mij een heerlijk gevoel! Oo ja, morgen ook nog naar de tandarts om een gaatje te laten boren. Heb nooit gaatjes, dus ik hoop maar dat net niet pijnlijk is, want ja, het moet wel zonder verdoving. Het zal sowieso in het niks vallen bij wat je bij een bevalling voelt! groetjes, Aurelie
@ Amma, mee eens! @ Aurelie, waarom zonder verdoving? Volgens mij mag je wel een verdoving hoor als je zwanger bent, plaatselijk is niet erg. Moet je anders ff aan je tandarts vragen (ben wel benieuwd want ik moet in november en ben als de dood voor de tandarts )
@ Amma: helemaal mee eens meid.. verontschuldigingen over "ego-berichtjes" zijn bij deze van de baan! Daar doen we niet meer aan! @ Tantepino : spannend! Leuk joh! Nu hopen dat jullie huisje snel verkocht is! Het trekt mensen toch wel vaak aan als je zonder makelaar verkoopt. Wij hebben ons huis ook zo gekocht. Wel wat trammelant gehad omdat de vorige bewoners langer wilden blijven zitten dan was afgesproken.. maar één bezoekje aan de notaris en het was zo afgelopen met het gezeur! @ Aurelie :Heb je wel al een echo gehad? Ja toch? ieeeeee... tandarts.. ik heb nog nooit gaatjes gehad.. maar op de een of andere manier heb ik er wel schrik voor.. succes! Ik voel me ineens toch weer beroerd.. niet te geloven.. bah.. denk toch een buikvirus.. wel vervelend hoor.. buik rommelt en doet pijn en ik heb echt niet het idee dat het ons beebje is hoor! ben ook misselijk.. en heb het ijskoud.. ook een beetje verhoging. Moet zo naar fysio, maar als ik dat gehad heb dan kruip ik mijn bedje in.. bah.. zo heb ik ook niets aan mijn vrije dag...
ik heb vandaag ook vrij! vandaag naar fysio om 15.00 uur. Ben benieuwd... @dees; fijn om te horen dat het gezonde kindje het zo goed doet! Wel vervelend zo'n spuit, maar idd alles voor het goede doel! @tantepino: \/ Je hebt je man zover gekregen! Nu maar hopen dat het allemaal snel gaat, en misschien kun je dan de babykamer in je nieuwe huis inrichten! @aurelie; spannend zo'n eerste afspraak! komt vast goed! En ja, wat kleren al niet kunnen doen voor je! en die winterkleren kun je nu wel weer gebruiken... Gefeliciteerd met je vriendin! Leuk dat jullie samen kunnen genieten van de kindjes, straks! Dat heb ik helaas niet Niemand die ik echt ken heeft een baby. Wel 1 hele leuke collega met een zoontje van 2,5. En een collega van mijn broer heeft net een dochtertje, en ik mag donderdag bij haar langs om spulletjes uit te zoeken, die nieuw zijn en al niet meer past enzo! Das wel leuk! Ze heeft ook jongenskleertjes, dus dat is wel handig! Maar niemand om echt iets mee te gaan doen met de kleintjes, dus... Maar dat komt denk ik wel als de kleine er is!
Fijn te horen dat alles goed met je gaat en met de beeb! En wanneer ga je verhuizen? Succes alvast enne pas op met dozen tillen he! Groetjes, Baby4me